تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

CRM در موسسات آموزشی(سوال3)

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
CRM در موسسات آموزشی(سوال3)
mohsenboostani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 135
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
18-12-2023, 04:51 PM
3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید .
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
18-12-2023, 05:24 PM
(18-12-2023, 04:51 PM)mohsenboostani نوشته است: 3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید .

یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
18-12-2023, 11:45 PM
جواب ۳ 
از اصلی ترین کارهای crm در موسسات آموزشی جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های صبوری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم   ، داده های مشتری و... است .از گزارش مربوط به وضعیت سر نخ ها تا گزارش جلسات و نرخ کمپین های مختلف را می توان در crm درج کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
19-12-2023, 12:08 AM
یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری
و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و
ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره
است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت
پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و
نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد
ارسال‌ها
پاسخ
aminkhedri1 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 263
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: Apr 2022
اعتبار: 0
#5
19-12-2023, 10:50 PM
از اصلی ترین کارهای crm در موسسات آموزشی جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های صبوری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم ، داده های مشتری و... است .از گزارش مربوط به وضعیت سر نخ ها تا گزارش جلسات و نرخ کمپین های مختلف را می توان در crm درج کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
محمود محمدی آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 114
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
19-12-2023, 10:55 PM
یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
20-12-2023, 05:20 PM
یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری
و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و
ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره
است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت
پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و
نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
20-12-2023, 06:19 PM
یکی از اصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم، داده های مشتری ها و غیره است. . از گزارش های مربوط به وضعیت سرنخ ها (مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخ های تبدیل شده) گرفته تا گزارش جلسات و نرخ ROI کمپین های مختلف را می توان در  CRM درج کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
m.iravani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
20-12-2023, 10:18 PM
یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری
و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و
ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره
است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت
پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و
نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد
(18-12-2023, 04:51 PM)mohsenboostani نوشته است: 3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید .
ارسال‌ها
پاسخ
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#10
21-12-2023, 01:47 AM
یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  CRM در موسسات آموزشی(سوال4) mohsenboostani 11 836 22-12-2023, 06:03 AM
آخرین ارسال: Hassan
  CRM در موسسات آموزشی(سوال2) mohsenboostani 12 869 22-12-2023, 05:54 AM
آخرین ارسال: Hassan
  CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) mohsenboostani 12 859 22-12-2023, 05:31 AM
آخرین ارسال: Hassan

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 21-07-2025، 03:34 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.