تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

CRM در موسسات آموزشی(سوال 1)

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
CRM در موسسات آموزشی(سوال 1)
mohsenboostani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 135
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
18-12-2023, 03:28 PM (آخرین ویرایش: 18-12-2023, 04:33 PM، توسط mohsenboostani.)
1-مزایای نرم افزارCRM در مراکز آموزشی را نا ببرید؟


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   موسسات آموزشی CRM -بوستانی.pdf (اندازه: 410.58 KB / تعداد دفعات دریافت: 10)
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
18-12-2023, 05:15 PM
(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟

۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
18-12-2023, 11:47 PM
جواب ۱ 
مدیریت داده های مشتری 
مدیریت تیم 
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه 
اتوماسیون 
میز کار
ارسال‌ها
پاسخ
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
19-12-2023, 12:03 AM (آخرین ویرایش: 19-12-2023, 12:06 AM، توسط seyed zahramiremadi.)
(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟

مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-

مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-

(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟

مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
ارسال‌ها
پاسخ
aminkhedri1 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 263
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: Apr 2022
اعتبار: 0
#5
19-12-2023, 10:51 PM
مدیریت داده های مشتری
مدیریت تیم
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
اتوماسیون
میز کار
ارسال‌ها
پاسخ
محمود محمدی آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 114
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
19-12-2023, 10:56 PM
۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
20-12-2023, 05:19 PM
مدیریت داده های مشتری
مدیریت تیم
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
اتوماسیون
میز کار
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
20-12-2023, 06:14 PM
مدیریت داده های مشتری، مدیریت تیم، ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه، اتوماسیون، داشبورد یا میز کار، حذف خطا، بازاریابی و خدمات پشتیبانی موثر
ارسال‌ها
پاسخ
m.iravani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
20-12-2023, 10:19 PM
۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر
(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟
ارسال‌ها
پاسخ
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#10
21-12-2023, 01:46 AM
مدیریت داده های مشتری
مدیریت تیم
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
اتوماسیون
میز کار
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال سوم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 11 1,061 28-12-2023, 01:43 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 9 819 28-12-2023, 01:41 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 508 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال چهارم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 9 759 24-12-2023, 12:27 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 914 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 746 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 846 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 893 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 6 657 23-12-2023, 11:23 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 357 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 20-07-2025، 04:43 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.