تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) (/showthread.php?tid=80823)

صفحه‌ها: 1 2


CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - mohsenboostani - 18-12-2023

1-مزایای نرم افزارCRM در مراکز آموزشی را نا ببرید؟


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - Ali Khodadadi - 18-12-2023

(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟

۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - nadianazari - 18-12-2023

جواب ۱ 
مدیریت داده های مشتری 
مدیریت تیم 
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه 
اتوماسیون 
میز کار


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - seyed zahramiremadi - 19-12-2023

(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟

مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-

مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-

(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟

مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - aminkhedri1 - 19-12-2023

مدیریت داده های مشتری
مدیریت تیم
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
اتوماسیون
میز کار


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - محمود محمدی - 19-12-2023

۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - MaryamBozorgi - 20-12-2023

مدیریت داده های مشتری
مدیریت تیم
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
اتوماسیون
میز کار


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - Amir Hosseininezhad - 20-12-2023

مدیریت داده های مشتری، مدیریت تیم، ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه، اتوماسیون، داشبورد یا میز کار، حذف خطا، بازاریابی و خدمات پشتیبانی موثر


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - m.iravani - 20-12-2023

۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر
(18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM  در مراکز آموزشی را نا ببرید؟



RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - Amirreza alavi - 21-12-2023

مدیریت داده های مشتری
مدیریت تیم
ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
اتوماسیون
میز کار