![]() |
CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) (/showthread.php?tid=80823) صفحهها:
1
2
|
CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - mohsenboostani - 18-12-2023 1-مزایای نرم افزارCRM در مراکز آموزشی را نا ببرید؟ RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - Ali Khodadadi - 18-12-2023 (18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM در مراکز آموزشی را نا ببرید؟ ۱. مدیریت داده های مشتری ۲. مدیریت تیم ۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه ۳. اتوماسیون ۵. داشبورد یا میز کار ۶. حذف خطا ۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - nadianazari - 18-12-2023 جواب ۱ مدیریت داده های مشتری مدیریت تیم ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه اتوماسیون میز کار RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - seyed zahramiremadi - 19-12-2023 (18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM در مراکز آموزشی را نا ببرید؟ مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- (18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM در مراکز آموزشی را نا ببرید؟ مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - aminkhedri1 - 19-12-2023 مدیریت داده های مشتری مدیریت تیم ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه اتوماسیون میز کار RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - محمود محمدی - 19-12-2023 ۱. مدیریت داده های مشتری ۲. مدیریت تیم ۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه ۳. اتوماسیون ۵. داشبورد یا میز کار ۶. حذف خطا ۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - MaryamBozorgi - 20-12-2023 مدیریت داده های مشتری مدیریت تیم ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه اتوماسیون میز کار RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - Amir Hosseininezhad - 20-12-2023 مدیریت داده های مشتری، مدیریت تیم، ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه، اتوماسیون، داشبورد یا میز کار، حذف خطا، بازاریابی و خدمات پشتیبانی موثر RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - m.iravani - 20-12-2023 ۱. مدیریت داده های مشتری ۲. مدیریت تیم ۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه ۳. اتوماسیون ۵. داشبورد یا میز کار ۶. حذف خطا ۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر (18-12-2023, 03:28 PM)mohsenboostani نوشته است: 1-مزایای نرم افزارCRM در مراکز آموزشی را نا ببرید؟ RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال 1) - Amirreza alavi - 21-12-2023 مدیریت داده های مشتری مدیریت تیم ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه اتوماسیون میز کار |