تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) (/showthread.php?tid=80826)

صفحه‌ها: 1 2


CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - mohsenboostani - 18-12-2023

3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید .


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - Ali Khodadadi - 18-12-2023

(18-12-2023, 04:51 PM)mohsenboostani نوشته است: 3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید .

یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد.


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - nadianazari - 18-12-2023

جواب ۳ 
از اصلی ترین کارهای crm در موسسات آموزشی جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های صبوری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم   ، داده های مشتری و... است .از گزارش مربوط به وضعیت سر نخ ها تا گزارش جلسات و نرخ کمپین های مختلف را می توان در crm درج کرد.


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - seyed zahramiremadi - 19-12-2023

یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری
و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و
ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره
است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت
پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و
نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - aminkhedri1 - 19-12-2023

از اصلی ترین کارهای crm در موسسات آموزشی جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های صبوری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم ، داده های مشتری و... است .از گزارش مربوط به وضعیت سر نخ ها تا گزارش جلسات و نرخ کمپین های مختلف را می توان در crm درج کرد.


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - محمود محمدی - 19-12-2023

یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد.


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - MaryamBozorgi - 20-12-2023

یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری
و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و
ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره
است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت
پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و
نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - Amir Hosseininezhad - 20-12-2023

یکی از اصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم، داده های مشتری ها و غیره است. . از گزارش های مربوط به وضعیت سرنخ ها (مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخ های تبدیل شده) گرفته تا گزارش جلسات و نرخ ROI کمپین های مختلف را می توان در  CRM درج کرد.


RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - m.iravani - 20-12-2023

یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری
و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و
ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره
است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت
پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و
نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد
(18-12-2023, 04:51 PM)mohsenboostani نوشته است: 3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید .



RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - Amirreza alavi - 21-12-2023

یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد