![]() |
CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) (/showthread.php?tid=80826) صفحهها:
1
2
|
CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - mohsenboostani - 18-12-2023 3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید . RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - Ali Khodadadi - 18-12-2023 (18-12-2023, 04:51 PM)mohsenboostani نوشته است: 3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید . یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد. RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - nadianazari - 18-12-2023 جواب ۳ از اصلی ترین کارهای crm در موسسات آموزشی جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های صبوری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم ، داده های مشتری و... است .از گزارش مربوط به وضعیت سر نخ ها تا گزارش جلسات و نرخ کمپین های مختلف را می توان در crm درج کرد. RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - seyed zahramiremadi - 19-12-2023 یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - aminkhedri1 - 19-12-2023 از اصلی ترین کارهای crm در موسسات آموزشی جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های صبوری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم ، داده های مشتری و... است .از گزارش مربوط به وضعیت سر نخ ها تا گزارش جلسات و نرخ کمپین های مختلف را می توان در crm درج کرد. RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - محمود محمدی - 19-12-2023 یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد. RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - MaryamBozorgi - 20-12-2023 یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - Amir Hosseininezhad - 20-12-2023 یکی از اصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازمان دهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطلاعات مهم، داده های مشتری ها و غیره است. . از گزارش های مربوط به وضعیت سرنخ ها (مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخ های تبدیل شده) گرفته تا گزارش جلسات و نرخ ROI کمپین های مختلف را می توان در CRM درج کرد. RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - m.iravani - 20-12-2023 یکی ازاصلی ترین کاربردهایCRMدر موسسات آموزشی، جمع وری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از داده های ضروری و ارائه گزارش های بی نظیراز اطلاعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROIکمپینهای مختلف را میتوان درCRMدرج کرد (18-12-2023, 04:51 PM)mohsenboostani نوشته است: 3-نقش موثر CRM در ارائه گزارش وارزیابی را توضیح دهید . RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال3) - Amirreza alavi - 21-12-2023 یکی ازاصلی ترین کاربردهای CRM در موسسات آموزشی، جمع آوری و سازماندهی حجم بسیار زیادی از دادههای ضروری و ارائه گزارش های بی نظیر از اطالعات مهم، دادههای مشتریها و غیره است. از گزارشهای مربوط به وضعیت سرنخ ها(مانند سرعت پیگیری سرنخ و نرخ سرنخهای تبدیل شده)گرفته تا گزارش جلسات و نرخROI کمپینهای مختلف را میتوان درCRM درج کرد |