02-06-2025, 02:33 AM
نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید
davarzani - Sherkat Fanup.pptx (اندازه: 1.12 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)

سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی
|
02-06-2025, 02:33 AM
نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید
![]()
02-06-2025, 02:47 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید حسن احمد نیا شلمانی با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
02-06-2025, 09:38 AM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت فناپ
ITSM و ITIL باعث بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینهها، و افزایش بهرهوری در فناپ شدهاند. این چارچوبها با استانداردسازی و سازماندهی فرآیندهای IT، به فناپ کمک میکنند خدماتش رو سریعتر، با کیفیتتر و قابل اعتمادتر ارائه بده و در بازار رقابتی بهتر عمل کنه.
02-06-2025, 03:58 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
02-06-2025, 04:23 PM
با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
02-06-2025, 10:02 PM
با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است
03-06-2025, 02:11 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
04-06-2025, 01:48 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
04-06-2025, 08:23 PM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت شرکت فناپ:
بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش کارایی فرآیندها، کاهش خطاها و زمان پاسخگویی، و افزایش رضایت مشتریان و پایداری سرویسها. |
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 191 |
07-06-2025, 02:03 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 205 |
07-06-2025, 02:01 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 179 |
07-06-2025, 02:00 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 148 |
07-06-2025, 01:58 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال سوم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 121 |
07-06-2025, 01:56 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال دوم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 140 |
07-06-2025, 01:55 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 4 | 114 |
07-06-2025, 01:53 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال چهارم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 78 |
07-06-2025, 01:51 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات | m.mirahmadi | 3 | 85 |
07-06-2025, 01:50 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات | m.mirahmadi | 2 | 80 |
07-06-2025, 01:16 PM آخرین ارسال: morteza azizi |