تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی
davarzani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 131
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#1
02-06-2025, 02:33 AM
نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 


.pptx   davarzani - Sherkat Fanup.pptx (اندازه: 1.12 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)
ارسال‌ها
پاسخ
Ahmadnia آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 68
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#2
02-06-2025, 02:47 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 

حسن احمد نیا شلمانی

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
***
ارسال‌ها: 83
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
02-06-2025, 09:38 AM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت فناپ

ITSM و ITIL باعث بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینه‌ها، و افزایش بهره‌وری در فناپ شده‌اند. این چارچوب‌ها با استانداردسازی و سازماندهی فرآیندهای IT، به فناپ کمک می‌کنند خدماتش رو سریع‌تر، با کیفیت‌تر و قابل اعتمادتر ارائه بده و در بازار رقابتی بهتر عمل کنه.
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 161
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#4
02-06-2025, 03:58 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 143
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
02-06-2025, 04:23 PM
با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
Majid haghi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 87
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#6
02-06-2025, 10:02 PM
با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 208
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#7
03-06-2025, 02:11 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
Hooman homapour آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 109
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#8
04-06-2025, 01:48 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
AminAzartash آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 120
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#9
04-06-2025, 08:23 PM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت شرکت فناپ:

بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش کارایی فرآیندها، کاهش خطاها و زمان پاسخگویی، و افزایش رضایت مشتریان و پایداری سرویس‌ها.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 191 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 205 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 179 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 148 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 121 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 140 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 114 07-06-2025, 01:53 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 78 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات m.mirahmadi 3 85 07-06-2025, 01:50 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات m.mirahmadi 2 80 07-06-2025, 01:16 PM
آخرین ارسال: morteza azizi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 09-06-2025، 11:37 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.