تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344)
+----- موضوع: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی (/showthread.php?tid=115676)



سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - davarzani - 02-06-2025

نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 


.pptx   davarzani - Sherkat Fanup.pptx (اندازه: 1.12 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Ahmadnia - 02-06-2025

(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 

حسن احمد نیا شلمانی

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - علی رحیمی - 02-06-2025

نقش ITSM و ITIL در موفقیت فناپ

ITSM و ITIL باعث بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینه‌ها، و افزایش بهره‌وری در فناپ شده‌اند. این چارچوب‌ها با استانداردسازی و سازماندهی فرآیندهای IT، به فناپ کمک می‌کنند خدماتش رو سریع‌تر، با کیفیت‌تر و قابل اعتمادتر ارائه بده و در بازار رقابتی بهتر عمل کنه.


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Mansour yaghooby - 02-06-2025

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - morteza azizi - 02-06-2025

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Majid haghi - 02-06-2025

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - o.karvandi - 03-06-2025

(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Hooman homapour - 04-06-2025

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.


RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - AminAzartash - 04-06-2025

نقش ITSM و ITIL در موفقیت شرکت فناپ:

بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش کارایی فرآیندها، کاهش خطاها و زمان پاسخگویی، و افزایش رضایت مشتریان و پایداری سرویس‌ها.