![]() |
سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی (/showthread.php?tid=115676) |
سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - davarzani - 02-06-2025 نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید ![]() RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Ahmadnia - 02-06-2025 (02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید حسن احمد نیا شلمانی با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است. RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - علی رحیمی - 02-06-2025 نقش ITSM و ITIL در موفقیت فناپ ITSM و ITIL باعث بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینهها، و افزایش بهرهوری در فناپ شدهاند. این چارچوبها با استانداردسازی و سازماندهی فرآیندهای IT، به فناپ کمک میکنند خدماتش رو سریعتر، با کیفیتتر و قابل اعتمادتر ارائه بده و در بازار رقابتی بهتر عمل کنه. RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Mansour yaghooby - 02-06-2025 افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است. RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - morteza azizi - 02-06-2025 با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است. RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Majid haghi - 02-06-2025 با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - o.karvandi - 03-06-2025 (02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است. RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - Hooman homapour - 04-06-2025 افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است. RE: سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی - AminAzartash - 04-06-2025 نقش ITSM و ITIL در موفقیت شرکت فناپ: بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش کارایی فرآیندها، کاهش خطاها و زمان پاسخگویی، و افزایش رضایت مشتریان و پایداری سرویسها. |