تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
1 2 3 بعدی »

شرکت هواپیمایی BA

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
شرکت هواپیمایی BA
V.Alizadeh آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 57
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#1
25-05-2025, 12:17 PM
سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر
ارسال‌ها
پاسخ
Mohammadamin آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 72
موضوع‌ها: 34
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#2
25-05-2025, 02:22 PM (آخرین ویرایش: 25-05-2025, 02:23 PM، توسط Mohammadamin.)
پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله:

بهبود کیفیت خدمات
افزایش رضایت مشتری
کاهش هزینه‌ها
مدیریت بهتر ریسک
پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 182
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#3
26-05-2025, 05:24 PM
(25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار
ارسال‌ها
پاسخ
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
***
ارسال‌ها: 83
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#4
26-05-2025, 08:47 PM
پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مثل British Airways می‌تونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگ‌سازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر ریسک‌های کسب‌وکار می‌شه.
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Asghar khond آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 41
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
27-05-2025, 12:03 AM
(25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله:

بهبود کیفیت خدمات
افزایش رضایت مشتری
کاهش هزینه‌ها
مدیریت بهتر ریسک
پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار
ارسال‌ها
پاسخ
Majid haghi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 87
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#6
28-05-2025, 10:22 AM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی 
پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 111
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#7
31-05-2025, 07:15 PM
پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مثل British Airways می‌تونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگ‌سازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر ریسک‌های کسب‌وکار می‌شه.
ارسال‌ها
پاسخ
Hooman homapour آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 109
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#8
01-06-2025, 05:43 PM
پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار.
ارسال‌ها
پاسخ
Ahmadnia آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 68
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#9
01-06-2025, 08:12 PM
(25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر

حسن احمد نیا شلمانی


مدیریت ریسک 
افزایش رضایت مشتریان
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 159
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#10
02-06-2025, 04:17 PM
پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مثل British Airways می‌تونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگ‌سازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر ریسک‌های کسب‌وکار می‌شه.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 2 49 3 ساعت پیش
آخرین ارسال: o.karvandi
  شرکت آمازون AminAzartash 9 230 8 ساعت پیش
آخرین ارسال: davarzani
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 11 220 8 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash
  نقش itsmدر شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 5 138 9 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 7 161 9 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 7 184 9 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 7 177 9 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash
  خدمات فناوری اطلاعات در شرکت(Hiweb) davood.kogir chegini 10 159 10 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash
  شرکت واتساپ morteza azizi 4 94 10 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 11 250 10 ساعت پیش
آخرین ارسال: AminAzartash

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 05-06-2025، 06:54 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.