تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
شرکت هواپیمایی BA - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344)
+----- موضوع: شرکت هواپیمایی BA (/showthread.php?tid=115519)

صفحه‌ها: 1 2


شرکت هواپیمایی BA - V.Alizadeh - 25-05-2025

سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر


RE: شرکت هواپیمایی BA(رجب زاده ) - Mohammadamin - 25-05-2025

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله:

بهبود کیفیت خدمات
افزایش رضایت مشتری
کاهش هزینه‌ها
مدیریت بهتر ریسک
پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار


RE: شرکت هواپیمایی BA - o.karvandi - 26-05-2025

(25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار


RE: شرکت هواپیمایی BA - علی رحیمی - 26-05-2025

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مثل British Airways می‌تونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگ‌سازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر ریسک‌های کسب‌وکار می‌شه.


RE: شرکت هواپیمایی BA - Ali Asghar khond - 27-05-2025

(25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله:

بهبود کیفیت خدمات
افزایش رضایت مشتری
کاهش هزینه‌ها
مدیریت بهتر ریسک
پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار


RE: شرکت هواپیمایی BA - Majid haghi - 28-05-2025

دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی 
پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار


RE: شرکت هواپیمایی BA - morteza azizi - 31-05-2025

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مثل British Airways می‌تونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگ‌سازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر ریسک‌های کسب‌وکار می‌شه.


RE: شرکت هواپیمایی BA - Hooman homapour - 01-06-2025

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مانند British Airways می‌تواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینه‌ها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخ‌گویی سریع‌تر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسب‌وکار.


RE: شرکت هواپیمایی BA - Ahmadnia - 01-06-2025

(25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA
1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟
با تشکر

حسن احمد نیا شلمانی


مدیریت ریسک 
افزایش رضایت مشتریان


RE: شرکت هواپیمایی BA - Mansour yaghooby - 02-06-2025

پیاده‌سازی ITSM در شرکت‌های بزرگی مثل British Airways می‌تونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگ‌سازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینه‌ها، بهبود بهره‌وری و مدیریت بهتر ریسک‌های کسب‌وکار می‌شه.