![]() |
شرکت هواپیمایی BA - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: شرکت هواپیمایی BA (/showthread.php?tid=115519) صفحهها:
1
2
|
شرکت هواپیمایی BA - V.Alizadeh - 25-05-2025 سوال اول درباره ITIL در شرکت BA 1.پیاده سازی ITSM در شرک تهای بزرگ مانند British Airways می تواند به چندین جنبه مختلف کمک کند؟ با تشکر RE: شرکت هواپیمایی BA(رجب زاده ) - Mohammadamin - 25-05-2025 پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مانند British Airways میتواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات افزایش رضایت مشتری کاهش هزینهها مدیریت بهتر ریسک پاسخگویی سریعتر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسبوکار RE: شرکت هواپیمایی BA - o.karvandi - 26-05-2025 (25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مانند British Airways میتواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینهها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخگویی سریعتر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسبوکار RE: شرکت هواپیمایی BA - علی رحیمی - 26-05-2025 پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مثل British Airways میتونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگسازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینهها، بهبود بهرهوری و مدیریت بهتر ریسکهای کسبوکار میشه. RE: شرکت هواپیمایی BA - Ali Asghar khond - 27-05-2025 (25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مانند British Airways میتواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات افزایش رضایت مشتری کاهش هزینهها مدیریت بهتر ریسک پاسخگویی سریعتر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسبوکار RE: شرکت هواپیمایی BA - Majid haghi - 28-05-2025 دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مانند British Airways میتواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینهها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخگویی سریعتر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسبوکار RE: شرکت هواپیمایی BA - morteza azizi - 31-05-2025 پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مثل British Airways میتونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگسازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینهها، بهبود بهرهوری و مدیریت بهتر ریسکهای کسبوکار میشه. RE: شرکت هواپیمایی BA - Hooman homapour - 01-06-2025 پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مانند British Airways میتواند به چندین جنبه مهم کمک کند، از جمله: بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت مشتری، کاهش هزینهها، مدیریت بهتر ریسک، پاسخگویی سریعتر به مشکلاتهماهنگی بیشتر بین IT و اهداف کسبوکار. RE: شرکت هواپیمایی BA - Ahmadnia - 01-06-2025 (25-05-2025, 12:17 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال اول درباره ITIL در شرکت BA حسن احمد نیا شلمانی مدیریت ریسک افزایش رضایت مشتریان RE: شرکت هواپیمایی BA - Mansour yaghooby - 02-06-2025 پیادهسازی ITSM در شرکتهای بزرگی مثل British Airways میتونه در چندین جنبه مختلف کمک کنه؛ مثل بهبود عملکرد خدمات، کاهش خطاهای سیستم، افزایش رضایت مشتری، مدیریت بهتر منابع IT و هماهنگسازی خدمات IT با نیازهای تجاری سازمان. همچنین باعث کاهش هزینهها، بهبود بهرهوری و مدیریت بهتر ریسکهای کسبوکار میشه. |