تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

شرکت هواپیمایی BA

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
شرکت هواپیمایی BA
V.Alizadeh آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 98
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#1
25-05-2025, 12:20 PM (آخرین ویرایش: دیروز, 01:27 AM، توسط V.Alizadeh.)
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA

3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟

با تشکر


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   ATSM & ITIL pdf.pdf (اندازه: 1.02 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)
ارسال‌ها
پاسخ
Mohammadamin آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 72
موضوع‌ها: 34
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#2
25-05-2025, 02:20 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسب‌وکار بود. آن‌ها می‌خواستند کارایی، پاسخ‌گویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 208
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#3
26-05-2025, 05:19 PM
(25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA

3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟

با تشکر

دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسب‌وکار بود. آن‌ها می‌خواستند کارایی، پاسخ‌گویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
ارسال‌ها
پاسخ
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
***
ارسال‌ها: 83
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#4
26-05-2025, 08:49 PM
دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیم‌ها، افزایش سرعت پاسخ‌گویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک می‌کنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسب‌وکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Asghar khond آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 41
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
27-05-2025, 12:00 AM
(25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA

3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟

با تشکر

دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسب‌وکار بود. آن‌ها می‌خواستند کارایی، پاسخ‌گویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
ارسال‌ها
پاسخ
Majid haghi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 87
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#6
28-05-2025, 10:25 AM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA

3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟



دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسب‌وکار بود. آن‌ها می‌خواستند کارایی، پاسخ‌گویی و رضایت مشتری را افزایش دهند
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 111
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#7
31-05-2025, 07:14 PM
دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیم‌ها، افزایش سرعت پاسخ‌گویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک می‌کنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسب‌وکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
ارسال‌ها
پاسخ
Hooman homapour آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 109
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#8
01-06-2025, 05:38 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسب‌وکار بود. آن‌ها می‌خواستند کارایی، پاسخ‌گویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
ارسال‌ها
پاسخ
Ahmadnia آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 68
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#9
01-06-2025, 08:14 PM
(25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA

3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟

با تشکر

حسن احمد نیا شلمانی 


دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیم‌ها، افزایش سرعت پاسخ‌گویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک می‌کنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسب‌وکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 161
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#10
02-06-2025, 04:59 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسب‌وکار بود. آن‌ها می‌خواستند کارایی، پاسخ‌گویی و رضایت مشتری را افزایش می دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز roozbahani 3 74 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: o.karvandi
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 231 دیروز, 02:28 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 279 دیروز, 02:27 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 9 243 دیروز, 02:26 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 242 دیروز, 02:25 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال 4 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 10 196 دیروز, 02:24 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال یک مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 11 226 دیروز, 02:22 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  نققش ITSMدر شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 11 210 دیروز, 02:21 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  نقش itsmدر شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 8 163 دیروز, 02:17 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 69 05-06-2025, 11:50 PM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 07-06-2025، 05:32 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.