25-05-2025, 12:20 PM
(آخرین ویرایش: دیروز, 01:27 AM، توسط V.Alizadeh.)
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA
3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟
با تشکر
3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟
با تشکر
شرکت هواپیمایی BA
|
25-05-2025, 12:20 PM
(آخرین ویرایش: دیروز, 01:27 AM، توسط V.Alizadeh.)
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA
3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟ با تشکر
25-05-2025, 02:20 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
26-05-2025, 05:19 PM
26-05-2025, 08:49 PM
دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
27-05-2025, 12:00 AM
28-05-2025, 10:25 AM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA 3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟ دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند
31-05-2025, 07:14 PM
دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
01-06-2025, 05:38 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
01-06-2025, 08:14 PM
(25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA حسن احمد نیا شلمانی دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
02-06-2025, 04:59 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش می دهد.
|
|