![]() |
شرکت هواپیمایی BA - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: شرکت هواپیمایی BA (/showthread.php?tid=115521) صفحهها:
1
2
|
شرکت هواپیمایی BA - V.Alizadeh - 25-05-2025 سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA 3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟ با تشکر RE: شرکت هواپیمایی BA(رجب زاده ) - Mohammadamin - 25-05-2025 دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند. RE: شرکت هواپیمایی BA - o.karvandi - 26-05-2025 (25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند. RE: شرکت هواپیمایی BA - علی رحیمی - 26-05-2025 دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه. RE: شرکت هواپیمایی BA - Ali Asghar khond - 27-05-2025 (25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند. RE: شرکت هواپیمایی BA - Majid haghi - 28-05-2025 دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA 3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟ دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند RE: شرکت هواپیمایی BA - morteza azizi - 31-05-2025 دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه. RE: شرکت هواپیمایی BA - Hooman homapour - 01-06-2025 دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند. RE: شرکت هواپیمایی BA - Ahmadnia - 01-06-2025 (25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA حسن احمد نیا شلمانی دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه. RE: شرکت هواپیمایی BA - Mansour yaghooby - 02-06-2025 دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش می دهد. |