04-06-2025, 08:17 PM
SolarWinds Service Desk یک نرمافزار جامع برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است. این نرمافزار به سازمانها کمک میکند تا درخواستها و تیکتهای پشتیبانی کاربران را بهصورت منظم ثبت، پیگیری و حل کنند. همچنین، قابلیت مدیریت داراییهای IT را دارد که باعث میشود سازمانها بهتر منابع سختافزاری و نرمافزاری خود را کنترل کنند. SolarWinds Service Desk امکان خودکارسازی فرایندها، گزارشگیری دقیق و تعریف سطح خدمات (SLA) را فراهم میکند. این ویژگیها باعث بهبود کیفیت خدمات IT، کاهش زمان پاسخدهی و افزایش رضایت کاربران میشود. بهطور کلی، این نرمافزار به بهینهسازی عملیات فناوری اطلاعات و افزایش بهرهوری کمک میکند.