تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344)
+----- موضوع: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی (/showthread.php?tid=115657)



سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Ahmadnia - 01-06-2025

کاربرد نرم افزار SolarWinds Service Desk را نام ببرید ؟


.pptx   ahmad niya - burs.pptx (اندازه: 1.81 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - davarzani - 01-06-2025

(01-06-2025, 08:03 PM)Ahmadnia نوشته است: کاربرد نرم افزار SolarWinds Service Desk را نام ببرید ؟

حمید رضا داورزنی

SolarWinds Service Desk  نرم‌افزاری برای مدیریت درخواست‌های خدمات، تیکت‌ها و اتوماسیون فرآیندهای IT


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Mansour yaghooby - 02-06-2025

SolarWinds Service Desk نرم‌افزاری برای مدیریت درخواست‌های خدمات، تیکت‌ها و اتوماسیون فرآیندهای IT


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - morteza azizi - 02-06-2025

SolarWinds Service Desk نرم‌افزاری برای مدیریت درخواست‌های خدمات، تیکت‌ها و اتوماسیون فرآیندهای IT


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Majid haghi - 02-06-2025

SolarWinds Service Desk نرم‌افزاری برای مدیریت درخواست‌های خدمات، تیکت‌ها و اتوماسیون فرآیندهای IT


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - o.karvandi - 03-06-2025

(01-06-2025, 08:03 PM)Ahmadnia نوشته است: کاربرد نرم افزار SolarWinds Service Desk را نام ببرید ؟

SolarWinds Service Desk نرم‌افزاری برای مدیریت درخواست‌های خدمات، تیکت‌ها و اتوماسیون فرآیندهای IT


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - V.Alizadeh - 03-06-2025

(01-06-2025, 08:03 PM)Ahmadnia نوشته است: کاربرد نرم افزار SolarWinds Service Desk را نام ببرید ؟

با سلام
وحید علیزاده
پاسخ :
SolarWinds Service Desk نرم‌افزاری برای مدیریت درخواست‌های خدمات، تیکت‌ها و اتوماسیون فرآیندهای IT
با تشکر


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - Hooman homapour - 04-06-2025

SolarWinds Service Desk نرم‌افزاری برای مدیریت درخواست‌های خدمات، تیکت‌ها و اتوماسیون فرآیندهای IT.


RE: سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی - AminAzartash - 04-06-2025

SolarWinds Service Desk یک نرم‌افزار جامع برای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) است. این نرم‌افزار به سازمان‌ها کمک می‌کند تا درخواست‌ها و تیکت‌های پشتیبانی کاربران را به‌صورت منظم ثبت، پیگیری و حل کنند. همچنین، قابلیت مدیریت دارایی‌های IT را دارد که باعث می‌شود سازمان‌ها بهتر منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را کنترل کنند. SolarWinds Service Desk امکان خودکارسازی فرایندها، گزارش‌گیری دقیق و تعریف سطح خدمات (SLA) را فراهم می‌کند. این ویژگی‌ها باعث بهبود کیفیت خدمات IT، کاهش زمان پاسخ‌دهی و افزایش رضایت کاربران می‌شود. به‌طور کلی، این نرم‌افزار به بهینه‌سازی عملیات فناوری اطلاعات و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند.