تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

نققش ITSMدر شرکت eBay

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
نققش ITSMدر شرکت eBay
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
***
ارسال‌ها: 83
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
01-06-2025, 02:12 PM
نقش ITIL در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات eBay

1. کمک چارچوب ITIL به مدیریت خدمات IT در eBay 
   چارچوب ITIL به eBay کمک می‌کند تا فرآیندهای فناوری اطلاعاتش را استانداردسازی، بهینه‌سازی و خودکار کند؛ این باعث می‌شود خدمات IT با کیفیت بالاتر، هزینه کمتر و رضایت بیشتر کاربران ارائه شود. ITIL با تمرکز بر نیروی انسانی، فرآیندها، محصولات و شرکاء، مدیریت خدمات را ساختارمند و قابل اندازه‌گیری می‌کند.

2. استفاده eBay از اصول ITIL در مدیریت تغییر و رویدادها 
   eBay با استفاده از اصول ITIL، فرآیندهای تغییر (Change Management) و مدیریت رویدادها (Event/Incident Management) را شفاف، قابل پیگیری و کنترل‌شده اجرا می‌کند. این یعنی هر تغییر یا رخداد، طبق یک روال مشخص بررسی، تأیید و پیگیری می‌شود و ابزارهای اتوماسیون، اطلاع‌رسانی و ثبت مراحل را ساده می‌کنند؛ در نتیجه ریسک خطا و اختلال کاهش می‌یابد و پاسخگویی سریع‌تر می‌شود.

3. نقش ITIL در بهینه‌سازی مدیریت حادثه‌ها در زیرساخت eBay 
   ITIL با تعریف فرآیند مدیریت حادثه (Incident Management)، به تیم IT eBay کمک می‌کند تا رخدادها و خرابی‌ها را سریع شناسایی و رفع کنند تا سرویس‌ها هرچه زودتر به حالت عادی برگردند و تأثیر منفی بر کسب‌وکار به حداقل برسد. این فرآیندها باعث افزایش بهره‌وری، کاهش زمان خرابی و بهبود رضایت مشتری می‌شوند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Mohammad Javad Rashvand - 26-05-2025, 12:08 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط o.karvandi - 26-05-2025, 05:50 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط morteza azizi - 31-05-2025, 07:04 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Hooman homapour - 01-06-2025, 01:55 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط علی رحیمی - 01-06-2025, 02:12 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Mansour yaghooby - 02-06-2025, 04:23 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Majid haghi - 02-06-2025, 09:58 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Majid haghi - 02-06-2025, 09:58 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط AminAzartash - 03-06-2025, 02:24 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط V.Alizadeh - 05-06-2025, 11:03 AM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط davarzani - 05-06-2025, 09:00 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط davood.kogir chegini - 06-06-2025, 02:21 AM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شرکت واتساپ morteza azizi 5 182 10-06-2025, 10:00 AM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 281 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 277 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 249 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 208 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 181 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 177 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 162 07-06-2025, 01:53 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 134 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز roozbahani 4 150 07-06-2025, 01:10 PM
آخرین ارسال: morteza azizi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 23-06-2025، 06:01 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.