تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

نققش ITSMدر شرکت eBay

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
نققش ITSMدر شرکت eBay
Hooman homapour آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 109
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#4
01-06-2025, 01:55 PM
1- چارچوب ITIL به مدیریت خدمات فناوری اطلاعات eBay کمک می‌کند تا فرآیندهای IT را استانداردسازی، بهینه‌سازی و خودکار کند. این چارچوب با مدیریت رخدادها، مشکلات، تغییرات و دارایی‌های IT، باعث افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود تجربه کاربران می‌شود. همچنین، ITIL با تمرکز بر بهبود مستمر خدمات، کیفیت سرویس‌های فناوری اطلاعات را ارتقا می‌دهد.

2- eBay از اصول ITIL برای مدیریت تغییرات و رویدادها استفاده می‌کند تا پایداری خدمات IT را حفظ کند. این شرکت با پایش و کنترل تغییرات، از بروز اختلالات جلوگیری کرده و با خودکارسازی فرآیندهای تغییر، زمان اجرای تغییرات را کاهش می‌دهد. همچنین، با مدیریت رویدادها، مشکلات احتمالی را سریع‌تر شناسایی و حل می‌کند، که باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود.

3-ITIL در مدیریت حادثه زیرساخت فناوری اطلاعات eBay نقش مهمی در شناسایی، ثبت، تحلیل و حل سریع مشکلات IT دارد. این چارچوب با استانداردسازی فرآیندهای مدیریت حادثه، زمان بازیابی سرویس‌ها را کاهش داده و تأثیر اختلالات بر کاربران و کسب‌وکار را به حداقل می‌رساند. همچنین، با خودکارسازی و بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری تیم‌های IT را افزایش داده و از بروز مشکلات مشابه در آینده جلوگیری می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Mohammad Javad Rashvand - 26-05-2025, 12:08 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط o.karvandi - 26-05-2025, 05:50 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط morteza azizi - 31-05-2025, 07:04 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Hooman homapour - 01-06-2025, 01:55 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط علی رحیمی - 01-06-2025, 02:12 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Mansour yaghooby - 02-06-2025, 04:23 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Majid haghi - 02-06-2025, 09:58 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط Majid haghi - 02-06-2025, 09:58 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط AminAzartash - 03-06-2025, 02:24 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط V.Alizadeh - 05-06-2025, 11:03 AM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط davarzani - 05-06-2025, 09:00 PM
RE: نققش ITSMدر شرکت eBay - توسط davood.kogir chegini - 06-06-2025, 02:21 AM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شرکت واتساپ morteza azizi 5 186 10-06-2025, 10:00 AM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 303 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 280 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 261 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 221 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 190 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 181 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 168 07-06-2025, 01:53 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 147 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز roozbahani 4 162 07-06-2025, 01:10 PM
آخرین ارسال: morteza azizi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 25-06-2025، 08:33 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.