دیروز, 12:45 PM
[list=1]
[*]لینکدین از الگوریتمهای یادگیری نظارتشده، بدوننظارت، یادگیری تقویتی و فیلترسازی مشارکتی برای تحلیل دادهها استفاده میکند.
[*]نوآوریها شامل پیشنهاد شغل هوشمند، فید شخصیسازیشده، شبکهسازی حرفهای و تحلیل مهارت کاربران است.
[*]لینکدین سه بخش مشتری دارد: کاربران عادی، کسبوکارها (برای تبلیغات و استخدام) و فروشندگان محتوا/آموزش.
[*]چارچوب ITIL در لینکدین باعث مدیریت بهتر سرویسها، پاسخگویی سریع به مشکلات، بهبود کیفیت خدمات و تداوم سرویسها میشود.
[/list]
[*]لینکدین از الگوریتمهای یادگیری نظارتشده، بدوننظارت، یادگیری تقویتی و فیلترسازی مشارکتی برای تحلیل دادهها استفاده میکند.
[*]نوآوریها شامل پیشنهاد شغل هوشمند، فید شخصیسازیشده، شبکهسازی حرفهای و تحلیل مهارت کاربران است.
[*]لینکدین سه بخش مشتری دارد: کاربران عادی، کسبوکارها (برای تبلیغات و استخدام) و فروشندگان محتوا/آموزش.
[*]چارچوب ITIL در لینکدین باعث مدیریت بهتر سرویسها، پاسخگویی سریع به مشکلات، بهبود کیفیت خدمات و تداوم سرویسها میشود.
[/list]