تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
شرکت لینکدین - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344)
+----- موضوع: شرکت لینکدین (/showthread.php?tid=115382)

صفحه‌ها: 1 2


شرکت لینکدین - o.karvandi - 18-05-2025

1- انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین که برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات استفاده می‌کند را نام ببرید؟

2- چند مورد از جنبه‌های اصلی نوآوری در خدماتلینکدین را نام ببرید.

3- در مدل کسب و کار لینکدین، این شرکت چند بخش مشتری دارد توضیح دهید.

4-ویژگیهای چارچوب ITIL در لینکدین را توضیح دهید.


RE: شرکت لینکدین - Vahid Rohollahi - 19-05-2025

1. لینکدین از الگوریتم‌هایی مثل توصیه‌گر، NLP، خوشه‌بندی و یادگیری نظارت‌شده برای تحلیل داده و ارائه خدمات استفاده می‌کند.
2. نوآوری‌های لینکدین شامل پیشنهاد شغل هوشمند، آموزش شخصی‌سازی‌شده و شبکه‌سازی با هوش مصنوعی است.
3. مدل کسب‌وکار لینکدین چند بخش مشتری شامل کاربران، شرکت‌ها، تبلیغ‌دهندگان و مؤسسات آموزشی دارد.
4. چارچوب ITIL در لینکدین برای مدیریت بهتر خدمات IT، حل سریع مشکلات و بهبود مستمر خدمات استفاده می‌شود

1. **الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین**: شامل الگوریتم‌های پیشنهاد شغل، تشخیص شبکه‌های ارتباطی، تحلیل متن (NLP) و سیستم‌های پیشنهاد محتوا می‌شود. 

2. **جنبه‌های نوآوری در خدمات لینکدین**: هوش مصنوعی برای تطبیسـق شغلی، شبکه‌سازی هوشمند، تحلیل‌های پیشرفته بازار کار و ابزارهای یادگیری آنلاین (LinkedIn Learning). 

3. **بخش‌های مشتری در مدل کسب‌وکار لینکدین**: سه بخش اصلی شامل کاربران عادی (رایگان)، مشترکین پریمیوم (حقوقی) و تبلیغ‌دهندگان/شرکت‌ها (B2B). 

4. **ویژگی‌های چارچوب ITIL در لینکدین**: تمرکز بر مدیریت خدمات یکپارچه، بهبود مستمر فرآیندها (CSI) و استانداردسازی عملیات فناوری اطلاعات.


RE: جواب چهار سوال شرکت لینکدین ،(رجب زاده ) - Mohammadamin - 19-05-2025

1. انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین:

فیلتر collaborative

خوشه‌بندی (Clustering)

طبقه‌بندی (Classification)

یادگیری تقویتی (Reinforcement Learning)



2. جنبه‌های نوآوری در لینکدین:

پیشنهادات شغلی هوشمند

رتبه‌بندی مهارت‌ها

سیستم توصیه محتوا

تحلیل شبکه‌های حرفه‌ای



3. بخش‌های مشتری در مدل کسب‌وکار لینکدین:

کاربران (افراد حرفه‌ای)

شرکت‌ها (برای استخدام)

تبلیغ‌دهندگان



4. ویژگی‌های چارچوب ITIL در لینکدین:

بهبود مستمر خدمات

مدیریت مؤثر رخدادها

پشتیبانی از تغییرات و امنیت IT

افزایش کیفیت ارائه خدمات IT


RE: شرکت لینکدین - Hooman homapour - 20-05-2025

ج1. مدل های رگرسیون و طبقه بندی _ الگوریتم های سیستم توصیه گر _ پردازش زبان طبیعی NLP _ خوشه بندی.

ج2. چارچوب های ITSM در لینکدین _ مانیتورینگ پیشرفته _ مدیریت حوادث _ اتوماسیون فرآیندها _ تحلیل داده ها و یادگیری ماشین _ تضمین تجربه کاربری _ نوآوری در خدمات.

ج3. لینکدین‌ تحت‌ چهار‌ بخش‌مشتری‌ عمل‌ می‌کند:
۱. حرفه‌ای‌ها‌ (کاربران): اولین‌ مورد‌ شامل‌ کاربران‌ اینترنت‌ است‌ که‌ می‌توانند‌ به‌ صورت‌ آنلاین‌ به‌سایت‌ آن‌ دسترسی‌ داشته‌ باشند‌ و‌ پروفایل‌ 
های‌خود‌ را‌ ایجاد‌ کنند.
۲. استخدام‌ کنندگان‌:‌ که‌ به‌ دنبال‌ افرادی‌ هستند‌ که‌ بیشترین‌ پتانسیل،‌ نوید‌ و‌ استعداد‌ را‌ نشان‌ میدهند.
۳. تبلیغ‌ کنندگان‌ و‌ بازاریابان‌: که‌ مسئولیت‌ رسیدن‌ به‌ تصمیم‌ گیرندگان‌ ارشد‌ و همچنین‌ مخاطبان‌ ثروتمند‌ را‌ بر‌عهده‌ دارند.
۴. توسعه‌ دهندگان‌ شخص‌ ثالث‌: در‌نهایت،‌ یک‌ جامعه‌ توسعه‌ دهنده‌ وجود‌ دارد‌ که‌ علاقه مند به‌ توسعه‌ و‌ استقرار‌ ابزارهای‌ نرم‌ افزاری‌ با‌ استفاده‌
از‌ API های‌ LinkedIn است.
ج4. زنجیره‌ ارزش‌ خدمات (Service Value Chain): این‌ مفهوم‌ به‌ ایجاد،‌ ارائه‌ و بهبود‌ مستمر‌ خدمات‌ کمک‌ می‌کند.
اصول‌ راهنما (Guiding Principles): این‌ اصول‌ به‌ سازمان‌ ها‌ کمک‌ می‌کنند‌ تا‌ تصمیمات‌ بهتری‌ بگیرند‌ و‌ فرآیندها‌ را‌ بهینه‌ کنند.
مدل‌ چهار‌بعدی (Four Dimensions Model): این‌ مدل‌ به‌ بررسی‌ جنبه‌های‌ مختلف‌ سازمان،‌ فناوری،‌ شرکا‌ و فرآیندها‌ میپردازد.


RE: شرکت لینکدین - AminAzartash - 22-05-2025

[list=1]
[*]لینکدین از الگوریتم‌های یادگیری نظارت‌شده، بدون‌نظارت، یادگیری تقویتی و فیلترسازی مشارکتی برای تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند.
[*]نوآوری‌ها شامل پیشنهاد شغل هوشمند، فید شخصی‌سازی‌شده، شبکه‌سازی حرفه‌ای و تحلیل مهارت کاربران است.
[*]لینکدین سه بخش مشتری دارد: کاربران عادی، کسب‌وکارها (برای تبلیغات و استخدام) و فروشندگان محتوا/آموزش.
[*]چارچوب ITIL در لینکدین باعث مدیریت بهتر سرویس‌ها، پاسخ‌گویی سریع به مشکلات، بهبود کیفیت خدمات و تداوم سرویس‌ها می‌شود.
[/list]


RE: شرکت لینکدین - Majid haghi - 22-05-2025

دانشگاه علمی کاربردی کوشا 
رشته خدمات فناوری ارتباطات 
نام استاد رمضانی دانشجو مجید حقی

. انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین:فیلتر collaborative خوشه‌بندی (Clustering) طبقه‌بندی (Classification) یادگیری تقویتی (Reinforcement Learning)


2. جنبه‌های نوآوری در لینکدین: پیشنهادات شغلی هوشمند رتبه‌بندی مهارت‌ها سیستم توصیه محتوا تحلیل شبکه‌های حرفه‌ای

3. بخش‌های مشتری در مدل کسب‌وکار لینکدین: کاربران (افراد حرفه‌ای) شرکت‌ها (برای استخدام) تبلیغ‌دهندگان

4. ویژگی‌های چارچوب ITIL در لینکدین: بهبود مستمر خدمات مدیریت مؤثر رخدادها پشتیبانی از تغییرات و امنیت IT افزایش کیفیت ارائه خدمات IT


RE: شرکت لینکدین - morteza azizi - 26-05-2025

1. مدل های رگرسیون و طبقه بندی _ الگوریتم های سیستم توصیه گر _ پردازش زبان طبیعی NLP _ خوشه بندی.

2. چارچوب های ITSM در لینکدین _ مانیتورینگ پیشرفته _ مدیریت حوادث _ اتوماسیون فرآیندها _ تحلیل داده ها و یادگیری ماشین _ تضمین تجربه کاربری _ نوآوری در خدمات.

3. لینکدین‌ تحت‌ چهار‌ بخش‌مشتری‌ عمل‌ می‌کند
۱. حرفه‌ای‌ها‌ (کاربران): اولین‌ مورد‌ شامل‌ کاربران‌ اینترنت‌ است‌ که‌ می‌توانند‌ به‌ صورت‌ آنلاین‌ به‌سایت‌ آن‌ دسترسی‌ داشته‌ باشند‌ و‌ پروفایل‌ 
های‌خود‌ را‌ ایجاد‌ کنند.
۲. استخدام‌ کنندگان‌:‌ که‌ به‌ دنبال‌ افرادی‌ هستند‌ که‌ بیشترین‌ پتانسیل،‌ نوید‌ و‌ استعداد‌ را‌ نشان‌ میدهند.
۳. تبلیغ‌ کنندگان‌ و‌ بازاریابان‌: که‌ مسئولیت‌ رسیدن‌ به‌ تصمیم‌ گیرندگان‌ ارشد‌ و همچنین‌ مخاطبان‌ ثروتمند‌ را‌ بر‌عهده‌ دارند.
۴. توسعه‌ دهندگان‌ شخص‌ ثالث‌: در‌نهایت،‌ یک‌ جامعه‌ توسعه‌ دهنده‌ وجود‌ دارد‌ که‌ علاقه مند به‌ توسعه‌ و‌ استقرار‌ ابزارهای‌ نرم‌ افزاری‌ با‌ استفاده‌
از‌ API های‌ LinkedIn است.
4. زنجیره‌ ارزش‌ خدمات (Service Value Chain): این‌ مفهوم‌ به‌ ایجاد،‌ ارائه‌ و بهبود‌ مستمر‌ خدمات‌ کمک‌ می‌کند.
اصول‌ راهنما (Guiding Principles): این‌ اصول‌ به‌ سازمان‌ ها‌ کمک‌ می‌کنند‌ تا‌ تصمیمات‌ بهتری‌ بگیرند‌ و‌ فرآیندها‌ را‌ بهینه‌ کنند.
مدل‌ چهار‌بعدی (Four Dimensions Model): این‌ مدل‌ به‌ بررسی‌ جنبه‌های‌ مختلف‌ سازمان،‌ فناوری،‌ شرکا‌ و فرآیندها‌ میپردازد.


RE: شرکت لینکدین - علی رحیمی - 26-05-2025

1. انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین:
⦁ الگوریتم‌های یادگیری نظارت‌شده (مثل درخت تصمیم)، یادگیری بدون نظارت، یادگیری نیمه‌نظارتی، یادگیری تقویتی، الگوریتم‌های خوشه‌بندی، دسته‌بندی و رگرسیون برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات مثل پیشنهاد شغل، ارتباطات و محتوا استفاده می‌شوند.

2. جنبه‌های نوآوری در خدمات لینکدین:
⦁ ایجاد شبکه حرفه‌ای گسترده، ارائه پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوا و پروژه، امکان جستجوی شغل و استخدام، و ابزارهای تحلیل داده برای بهبود تجربه کاربری و ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده.

3. بخش‌های مشتری در مدل کسب‌وکار لینکدین:
⦁ لینکدین چند بخش مشتری اصلی دارد: کاربران عادی (متخصصان و جویندگان کار)، شرکت‌ها (برای استخدام و برندینگ)، و تبلیغ‌دهندگان که هرکدام خدمات خاص خود را دریافت می‌کنند.

4. ویژگی‌های چارچوب ITIL در لینکدین:
⦁ چارچوب ITIL به لینکدین کمک می‌کند خدمات فناوری اطلاعات را ساختارمند، قابل اندازه‌گیری و بهبودپذیر ارائه دهد؛ این یعنی فرآیندهای مدیریت خدمات، پاسخگویی سریع به مشکلات و تضمین کیفیت سرویس برای کاربران و شرکت‌ها.


RE: شرکت لینکدین - Ali Asghar khond - 26-05-2025

(18-05-2025, 10:24 PM)o.karvandi نوشته است: 1- انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین که برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات استفاده می‌کند را نام ببرید؟

2- چند مورد از جنبه‌های اصلی نوآوری در خدماتلینکدین را نام ببرید.

3- در مدل کسب و کار لینکدین، این شرکت چند بخش مشتری دارد توضیح دهید.

4-ویژگیهای چارچوب ITIL در لینکدین را توضیح دهید.

1. مدل های رگرسیون و طبقه بندی _ الگوریتم های سیستم توصیه گر _ پردازش زبان طبیعی NLP _ خوشه بندی.

2. چارچوب های ITSM در لینکدین _ مانیتورینگ پیشرفته _ مدیریت حوادث _ اتوماسیون فرآیندها _ تحلیل داده ها و یادگیری ماشین _ تضمین تجربه کاربری _ نوآوری در خدمات.

3. لینکدین‌ تحت‌ چهار‌ بخش‌مشتری‌ عمل‌ می‌کند
۱. حرفه‌ای‌ها‌ (کاربران): اولین‌ مورد‌ شامل‌ کاربران‌ اینترنت‌ است‌ که‌ می‌توانند‌ به‌ صورت‌ آنلاین‌ به‌سایت‌ آن‌ دسترسی‌ داشته‌ باشند‌ و‌ پروفایل‌
های‌خود‌ را‌ ایجاد‌ کنند.
۲. استخدام‌ کنندگان‌:‌ که‌ به‌ دنبال‌ افرادی‌ هستند‌ که‌ بیشترین‌ پتانسیل،‌ نوید‌ و‌ استعداد‌ را‌ نشان‌ میدهند.
۳. تبلیغ‌ کنندگان‌ و‌ بازاریابان‌: که‌ مسئولیت‌ رسیدن‌ به‌ تصمیم‌ گیرندگان‌ ارشد‌ و همچنین‌ مخاطبان‌ ثروتمند‌ را‌ بر‌عهده‌ دارند.
۴. توسعه‌ دهندگان‌ شخص‌ ثالث‌: در‌نهایت،‌ یک‌ جامعه‌ توسعه‌ دهنده‌ وجود‌ دارد‌ که‌ علاقه مند به‌ توسعه‌ و‌ استقرار‌ ابزارهای‌ نرم‌ افزاری‌ با‌ استفاده‌
از‌ API های‌ LinkedIn است.
4. زنجیره‌ ارزش‌ خدمات (Service Value Chain): این‌ مفهوم‌ به‌ ایجاد،‌ ارائه‌ و بهبود‌ مستمر‌ خدمات‌ کمک‌ می‌کند.
اصول‌ راهنما (Guiding Principles): این‌ اصول‌ به‌ سازمان‌ ها‌ کمک‌ می‌کنند‌ تا‌ تصمیمات‌ بهتری‌ بگیرند‌ و‌ فرآیندها‌ را‌ بهینه‌ کنند.
مدل‌ چهار‌بعدی (Four Dimensions Model): این‌ مدل‌ به‌ بررسی‌ جنبه‌های‌ مختلف‌ سازمان،‌ فناوری،‌ شرکا‌ و فرآیندها‌ میپردازد.


RE: شرکت لینکدین - Mansour yaghooby - 02-06-2025

مدل های رگرسیون و طبقه بندی _ الگوریتم های سیستم توصیه گر _ پردازش زبان طبیعی NLP _ خوشه بندی.

2. چارچوب های ITSM در لینکدین _ مانیتورینگ پیشرفته _ مدیریت حوادث _ اتوماسیون فرآیندها _ تحلیل داده ها و یادگیری ماشین _ تضمین تجربه کاربری _ نوآوری در خدمات.

3. لینکدین‌ تحت‌ چهار‌ بخش‌مشتری‌ عمل‌ می‌کند
۱. حرفه‌ای‌ها‌ (کاربران): اولین‌ مورد‌ شامل‌ کاربران‌ اینترنت‌ است‌ که‌ می‌توانند‌ به‌ صورت‌ آنلاین‌ به‌سایت‌ آن‌ دسترسی‌ داشته‌ باشند‌ و‌ پروفایل‌
های‌خود‌ را‌ ایجاد‌ کنند.
۲. استخدام‌ کنندگان‌:‌ که‌ به‌ دنبال‌ افرادی‌ هستند‌ که‌ بیشترین‌ پتانسیل،‌ نوید‌ و‌ استعداد‌ را‌ نشان‌ میدهند.
۳. تبلیغ‌ کنندگان‌ و‌ بازاریابان‌: که‌ مسئولیت‌ رسیدن‌ به‌ تصمیم‌ گیرندگان‌ ارشد‌ و همچنین‌ مخاطبان‌ ثروتمند‌ را‌ بر‌عهده‌ دارند.
۴. توسعه‌ دهندگان‌ شخص‌ ثالث‌: در‌نهایت،‌ یک‌ جامعه‌ توسعه‌ دهنده‌ وجود‌ دارد‌ که‌ علاقه مند به‌ توسعه‌ و‌ استقرار‌ ابزارهای‌ نرم‌ افزاری‌ با‌ استفاده‌
از‌ API های‌ LinkedIn است.
4. زنجیره‌ ارزش‌ خدمات (Service Value Chain): این‌ مفهوم‌ به‌ ایجاد،‌ ارائه‌ و بهبود‌ مستمر‌ خدمات‌ کمک‌ می‌کند.
اصول‌ راهنما (Guiding Principles): این‌ اصول‌ به‌ سازمان‌ ها‌ کمک‌ می‌کنند‌ تا‌ تصمیمات‌ بهتری‌ بگیرند‌ و‌ فرآیندها‌ را‌ بهینه‌ کنند.
مدل‌ چهار‌بعدی (Four Dimensions Model): این‌ مدل‌ به‌ بررسی‌ جنبه‌های‌ مختلف‌ سازمان،‌ فناوری،‌ شرکا‌ و فرآیندها‌ میپردازد.
ایمیل پیام خصوصی ارسال‌ها اعتباردهیپاسخ نقل‌قول گزارش
واژه‌های کلیدی را وارد کنید

« قدیمی‌تر | جدیدتر »