20-05-2025, 03:26 PM
ج1. مدل های رگرسیون و طبقه بندی _ الگوریتم های سیستم توصیه گر _ پردازش زبان طبیعی NLP _ خوشه بندی.
ج2. چارچوب های ITSM در لینکدین _ مانیتورینگ پیشرفته _ مدیریت حوادث _ اتوماسیون فرآیندها _ تحلیل داده ها و یادگیری ماشین _ تضمین تجربه کاربری _ نوآوری در خدمات.
ج3. لینکدین تحت چهار بخشمشتری عمل میکند:
۱. حرفهایها (کاربران): اولین مورد شامل کاربران اینترنت است که میتوانند به صورت آنلاین بهسایت آن دسترسی داشته باشند و پروفایل
هایخود را ایجاد کنند.
۲. استخدام کنندگان: که به دنبال افرادی هستند که بیشترین پتانسیل، نوید و استعداد را نشان میدهند.
۳. تبلیغ کنندگان و بازاریابان: که مسئولیت رسیدن به تصمیم گیرندگان ارشد و همچنین مخاطبان ثروتمند را برعهده دارند.
۴. توسعه دهندگان شخص ثالث: درنهایت، یک جامعه توسعه دهنده وجود دارد که علاقه مند به توسعه و استقرار ابزارهای نرم افزاری با استفاده
از API های LinkedIn است.
ج4. زنجیره ارزش خدمات (Service Value Chain): این مفهوم به ایجاد، ارائه و بهبود مستمر خدمات کمک میکند.
اصول راهنما (Guiding Principles): این اصول به سازمان ها کمک میکنند تا تصمیمات بهتری بگیرند و فرآیندها را بهینه کنند.
مدل چهاربعدی (Four Dimensions Model): این مدل به بررسی جنبههای مختلف سازمان، فناوری، شرکا و فرآیندها میپردازد.
ج2. چارچوب های ITSM در لینکدین _ مانیتورینگ پیشرفته _ مدیریت حوادث _ اتوماسیون فرآیندها _ تحلیل داده ها و یادگیری ماشین _ تضمین تجربه کاربری _ نوآوری در خدمات.
ج3. لینکدین تحت چهار بخشمشتری عمل میکند:
۱. حرفهایها (کاربران): اولین مورد شامل کاربران اینترنت است که میتوانند به صورت آنلاین بهسایت آن دسترسی داشته باشند و پروفایل
هایخود را ایجاد کنند.
۲. استخدام کنندگان: که به دنبال افرادی هستند که بیشترین پتانسیل، نوید و استعداد را نشان میدهند.
۳. تبلیغ کنندگان و بازاریابان: که مسئولیت رسیدن به تصمیم گیرندگان ارشد و همچنین مخاطبان ثروتمند را برعهده دارند.
۴. توسعه دهندگان شخص ثالث: درنهایت، یک جامعه توسعه دهنده وجود دارد که علاقه مند به توسعه و استقرار ابزارهای نرم افزاری با استفاده
از API های LinkedIn است.
ج4. زنجیره ارزش خدمات (Service Value Chain): این مفهوم به ایجاد، ارائه و بهبود مستمر خدمات کمک میکند.
اصول راهنما (Guiding Principles): این اصول به سازمان ها کمک میکنند تا تصمیمات بهتری بگیرند و فرآیندها را بهینه کنند.
مدل چهاربعدی (Four Dimensions Model): این مدل به بررسی جنبههای مختلف سازمان، فناوری، شرکا و فرآیندها میپردازد.