20-12-2023, 10:16 PM
1-
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
2-
تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر-
2-
تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر
(18-12-2023, 04:09 PM)mohsenboostani نوشته است: سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید
سوال2- 2نرم افزار CRM درمراکز آموزشی نام ببرید؟ (اپلیکشن)