20-12-2023, 06:27 PM
در بازار رقابتی آموزش، امروزه فقط جذب فرصت های ورودی از طریق مارکتینگ مسئله نیست، بلکه نگهداشت و افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان برای بهره بردن از سایر دوره های آموزشی برای آموزشگاه ها و مراکز آموزشی فارغ از حوزه فعالیت مسئله مهمی است. با استفاده از CRM می توانید فرآیند های مشخصی برای همکاران و مدرسان خود در ارتباط با دانش آموختگان تعریف کنید و یک ارتباط شخصی سازی شده با آن ها ایجاد کنید تا به موسسه آموزشی شما وفادار باشند. یکی از موارد قابل توجه در افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان، بررسی گزارشات دلایل ترک دوره یا عدم تمایل به ثبت نام در دوره های بعد می باشد. در صورتی که فرآیند بازاریابی مجدد روی دانش آموختگان فعلی صورت گیرد، امکان گزارش گیری دقیق روی CRM برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای آموزشی فراهم خواهد شد.