25-05-2025, 12:20 PM
(آخرین ویرایش: 06-06-2025, 01:27 AM، توسط V.Alizadeh.)
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA
3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟
با تشکر
3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟
با تشکر
شرکت هواپیمایی BA
|
25-05-2025, 12:20 PM
(آخرین ویرایش: 06-06-2025, 01:27 AM، توسط V.Alizadeh.)
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA
3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟ با تشکر
25-05-2025, 02:20 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
26-05-2025, 05:19 PM
26-05-2025, 08:49 PM
دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
27-05-2025, 12:00 AM
28-05-2025, 10:25 AM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی
سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA 3.دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL چیست؟ دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند
31-05-2025, 07:14 PM
دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
01-06-2025, 05:38 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش دهند.
01-06-2025, 08:14 PM
(25-05-2025, 12:20 PM)V.Alizadeh نوشته است: سوال سوم در رابطه با ITIL در شرکت BA حسن احمد نیا شلمانی دلیل اصلی بازنگری British Airways در اجرای ITIL، نیاز به بهبود هماهنگی بین تیمها، افزایش سرعت پاسخگویی و ارتقاء کیفیت خدمات بود. این بازنگری کمک میکنه تا خدمات IT بهتر با نیازهای کسبوکار هماهنگ بشن و تجربه مشتری بهبود پیدا کنه.
02-06-2025, 04:59 PM
دلیل اصلی بازنگری شرکت BA در اجرای ITIL، بهبود کیفیت خدمات IT و هماهنگی بهتر با نیازهای کسبوکار بود. آنها میخواستند کارایی، پاسخگویی و رضایت مشتری را افزایش می دهد.
|
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 195 |
07-06-2025, 02:03 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 211 |
07-06-2025, 02:01 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 183 |
07-06-2025, 02:00 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور | Mostafa | 8 | 154 |
07-06-2025, 01:58 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال سوم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 122 |
07-06-2025, 01:56 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال دوم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 142 |
07-06-2025, 01:55 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 4 | 115 |
07-06-2025, 01:53 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
سوال چهارم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 5 | 80 |
07-06-2025, 01:51 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز | roozbahani | 4 | 101 |
07-06-2025, 01:10 PM آخرین ارسال: morteza azizi |
|
شرکت رایتل | Ali Asghar khond | 10 | 247 |
06-06-2025, 02:28 AM آخرین ارسال: davood.kogir chegini |