تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
1 2 3 بعدی »

عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز
roozbahani آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 8
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: Jun 2025
اعتبار: 0
#1
05-06-2025, 09:14 PM
۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟


۲)درامد دیجی کالا در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

۳)تاسیسات در چه سالی بود و توسط چه کسانی بود

۴)مدل دراومده دیجی کالا چگونه است؟


فایل‌(های) پیوست شده
.pptx   mohamad reza rozbahani - modiriat fanavari (1).pptx (اندازه: 1.87 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)
ارسال‌ها
پاسخ
davarzani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 131
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#2
05-06-2025, 09:34 PM
(05-06-2025, 09:14 PM)roozbahani نوشته است: ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟


۲)درامد دیجی کالا در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

۳)تاسیسات در چه سالی بود و توسط چه کسانی بود

۴)مدل دراومده دیجی کالا چگونه است؟

حمیدرضا داورزنی 

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعه‌ای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب می‌شود که شامل روش‌های سازمان‌دهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و دارایی‌های فناوری اطلاعات است. این سیستم‌ها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌شوند.

درآمد دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ به‌طور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راه‌اندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد درباره محصولات ارائه دهد.

مدل درآمدی دیجی‌کالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجی‌پی درآمدزایی می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
davood.kogir chegini آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 101
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
05-06-2025, 11:44 PM
(05-06-2025, 09:14 PM)roozbahani نوشته است: ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟


۲)درامد دیجی کالا در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

۳)تاسیسات در چه سالی بود و توسط چه کسانی بود

۴)مدل دراومده دیجی کالا چگونه است؟

با سلام داود کوگیر چگینی

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعه‌ای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب می‌شود که شامل روش‌های سازمان‌دهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و دارایی‌های فناوری اطلاعات است. این سیستم‌ها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌شوند.

درآمد دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ به‌طور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راه‌اندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد درباره محصولات ارائه دهد.

مدل درآمدی دیجی‌کالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجی‌پی درآمدزایی می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 208
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#4
06-06-2025, 06:13 PM
(05-06-2025, 09:14 PM)roozbahani نوشته است: ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟


۲)درامد دیجی کالا در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

۳)تاسیسات در چه سالی بود و توسط چه کسانی بود

۴)مدل دراومده دیجی کالا چگونه است؟


مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعه‌ای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب می‌شود که شامل روش‌های سازمان‌دهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و دارایی‌های فناوری اطلاعات است. این سیستم‌ها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌شوند.

درآمد دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ به‌طور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راه‌اندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد درباره محصولات ارائه دهد.

مدل درآمدی دیجی‌کالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجی‌پی درآمدزایی می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 143
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
07-06-2025, 01:10 PM
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعه‌ای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب می‌شود که شامل روش‌های سازمان‌دهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و دارایی‌های فناوری اطلاعات است. این سیستم‌ها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری در سازمان‌ها می‌شوند.

درآمد دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۱ به‌طور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است.

دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راه‌اندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد درباره محصولات ارائه دهد.

مدل درآمدی دیجی‌کالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را به‌صورت مستقیم به مشتریان عرضه می‌کند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجی‌پی درآمدزایی می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 191 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 205 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 179 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 148 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 121 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 140 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 114 07-06-2025, 01:53 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 79 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  خدمات فناوری اطلاعات ITSM service now Mohammadamin 13 393 06-06-2025, 02:29 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 243 06-06-2025, 02:28 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 09-06-2025، 12:58 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.