![]() |
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=344) +----- موضوع: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز (/showthread.php?tid=115732) |
عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - roozbahani - 05-06-2025 ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟ ۲)درامد دیجی کالا در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟ ۳)تاسیسات در چه سالی بود و توسط چه کسانی بود ۴)مدل دراومده دیجی کالا چگونه است؟ RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - davarzani - 05-06-2025 (05-06-2025, 09:14 PM)roozbahani نوشته است: ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟ حمیدرضا داورزنی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعهای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب میشود که شامل روشهای سازماندهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و داراییهای فناوری اطلاعات است. این سیستمها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری در سازمانها میشوند. درآمد دیجیکالا در سال ۱۴۰۱ بهطور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است. دیجیکالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راهاندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابلاعتماد درباره محصولات ارائه دهد. مدل درآمدی دیجیکالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را بهصورت مستقیم به مشتریان عرضه میکند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجیپی درآمدزایی میکند. RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - davood.kogir chegini - 05-06-2025 (05-06-2025, 09:14 PM)roozbahani نوشته است: ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟ با سلام داود کوگیر چگینی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعهای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب میشود که شامل روشهای سازماندهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و داراییهای فناوری اطلاعات است. این سیستمها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری در سازمانها میشوند. درآمد دیجیکالا در سال ۱۴۰۱ بهطور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است. دیجیکالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راهاندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابلاعتماد درباره محصولات ارائه دهد. مدل درآمدی دیجیکالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را بهصورت مستقیم به مشتریان عرضه میکند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجیپی درآمدزایی میکند. RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - o.karvandi - 06-06-2025 (05-06-2025, 09:14 PM)roozbahani نوشته است: ۱)عملکرد ITSMو ITIL چیست؟ مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعهای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب میشود که شامل روشهای سازماندهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و داراییهای فناوری اطلاعات است. این سیستمها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری در سازمانها میشوند. درآمد دیجیکالا در سال ۱۴۰۱ بهطور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است. دیجیکالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راهاندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابلاعتماد درباره محصولات ارائه دهد. مدل درآمدی دیجیکالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را بهصورت مستقیم به مشتریان عرضه میکند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجیپی درآمدزایی میکند. RE: عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز - morteza azizi - 07-06-2025 مدیریت خدمات فناوری اطلاعات یا ITSM مجموعهای از فرآیندها برای ارائه خدمات IT به شکل بهینه است. ITIL یک چارچوب استاندارد برای اجرای ITSM محسوب میشود که شامل روشهای سازماندهی شده برای مدیریت رخدادها، تغییرات و داراییهای فناوری اطلاعات است. این سیستمها باعث بهبود کیفیت خدمات، کاهش هزینهها و افزایش بهرهوری در سازمانها میشوند. درآمد دیجیکالا در سال ۱۴۰۱ بهطور دقیق منتشر نشده، اما براساس اطلاعات موجود، این شرکت بخش بزرگی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار دارد. تخمین زده شده که میزان فروش برخی از فروشندگان روی این پلتفرم در سال ۱۴۰۱ به میلیاردها تومان رسیده است. دیجیکالا در سال ۱۳۸۵ توسط حمید و سعید محمدی تأسیس شد. این دو برادر پس از تجربه ناموفق خرید یک دوربین دیجیتال، تصمیم گرفتند فروشگاهی راهاندازی کنند که اطلاعات دقیق و قابلاعتماد درباره محصولات ارائه دهد. مدل درآمدی دیجیکالا ترکیبی از فروش مستقیم و بازارگاه است. این شرکت کالاهای خود را بهصورت مستقیم به مشتریان عرضه میکند و همچنین بستری برای فروشندگان فراهم کرده تا محصولات خود را ارائه دهند. علاوه بر این، از طریق تبلیغات، همکاری در فروش و ارائه خدمات مالی مانند دیجیپی درآمدزایی میکند. |