تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی
davarzani آنلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 116
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#1
02-06-2025, 02:33 AM
نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 


.pptx   davarzani - Sherkat Fanup.pptx (اندازه: 1.12 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)
ارسال‌ها
پاسخ
Ahmadnia آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 68
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#2
02-06-2025, 02:47 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 

حسن احمد نیا شلمانی

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
***
ارسال‌ها: 83
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
02-06-2025, 09:38 AM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت فناپ

ITSM و ITIL باعث بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینه‌ها، و افزایش بهره‌وری در فناپ شده‌اند. این چارچوب‌ها با استانداردسازی و سازماندهی فرآیندهای IT، به فناپ کمک می‌کنند خدماتش رو سریع‌تر، با کیفیت‌تر و قابل اعتمادتر ارائه بده و در بازار رقابتی بهتر عمل کنه.
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 161
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#4
02-06-2025, 03:58 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 111
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
02-06-2025, 04:23 PM
با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
Majid haghi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 87
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#6
02-06-2025, 10:02 PM
با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:

افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها  با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان  با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 192
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#7
03-06-2025, 02:11 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL  در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید 

با بهره‌گیری از چارچوب‌های ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
Hooman homapour آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 109
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#8
دیروز, 01:48 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینه‌ها با بهینه‌سازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینه‌های عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
ارسال‌ها
پاسخ
AminAzartash آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 120
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#9
دیروز, 08:23 PM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت شرکت فناپ:

بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش کارایی فرآیندها، کاهش خطاها و زمان پاسخگویی، و افزایش رضایت مشتریان و پایداری سرویس‌ها.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 13 260 7 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 3 60 9 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davarzani
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 13 234 14 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM Majid haghi 7 113 15 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davarzani
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 14 242 16 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت لینکدین o.karvandi 12 292 19 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال۲ خدمات فناوری itsm service now Mohammadamin 5 128 19 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davarzani
  نقش itsmدر شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 7 142 20 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davarzani
  خدمات بیمارستان Hooman homapour 12 327 21 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال ۳ itsm service now Mohammadamin 6 113 27 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: davarzani

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 05-06-2025، 11:36 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.