02-06-2025, 02:33 AM
نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید
davarzani - Sherkat Fanup.pptx (اندازه: 1.12 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)

سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی
|
02-06-2025, 02:33 AM
نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید
![]()
02-06-2025, 02:47 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید حسن احمد نیا شلمانی با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
02-06-2025, 09:38 AM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت فناپ
ITSM و ITIL باعث بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینهها، و افزایش بهرهوری در فناپ شدهاند. این چارچوبها با استانداردسازی و سازماندهی فرآیندهای IT، به فناپ کمک میکنند خدماتش رو سریعتر، با کیفیتتر و قابل اعتمادتر ارائه بده و در بازار رقابتی بهتر عمل کنه.
02-06-2025, 03:58 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
02-06-2025, 04:23 PM
با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
02-06-2025, 10:02 PM
با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است:
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است
03-06-2025, 02:11 AM
(02-06-2025, 02:33 AM)davarzani نوشته است: نقش ITSM , ITIL در موفقیت شرکت فناپ را نام ببرید با بهرهگیری از چارچوبهای ITSM و ITIL، فناپ توانسته است: افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
دیروز, 01:48 PM
افزایش کیفیت خدمات با استانداردسازی فرآیندها، کیفیت خدمات فناوری اطلاعات بهبود یافته است.کاهش هزینهها با بهینهسازی فرآیندها و استفاده مؤثر از منابع، هزینههای عملیاتی کاهش یافته است.افزایش رضایت مشتریان با ارائه خدمات پایدار و با کیفیت، رضایت مشتریان افزایش یافته است.
دیروز, 08:23 PM
نقش ITSM و ITIL در موفقیت شرکت فناپ:
بهبود مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، افزایش کارایی فرآیندها، کاهش خطاها و زمان پاسخگویی، و افزایش رضایت مشتریان و پایداری سرویسها. |
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
شرکت هواپیمایی BA | V.Alizadeh | 13 | 260 |
7 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davood.kogir chegini |
|
سوال چهارم شرکت مبین نت | Mansour yaghooby | 3 | 60 |
9 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davarzani |
|
شرکت هواپیمایی BA | V.Alizadeh | 13 | 234 |
14 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davood.kogir chegini |
|
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM | Majid haghi | 7 | 113 |
15 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davarzani |
|
شرکت هواپیمایی BA | V.Alizadeh | 14 | 242 |
16 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davood.kogir chegini |
|
شرکت لینکدین | o.karvandi | 12 | 292 |
19 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davood.kogir chegini |
|
سوال۲ خدمات فناوری itsm service now | Mohammadamin | 5 | 128 |
19 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davarzani |
|
نقش itsmدر شرکت eBay | Mohammad Javad Rashvand | 7 | 142 |
20 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davarzani |
|
خدمات بیمارستان | Hooman homapour | 12 | 327 |
21 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davood.kogir chegini |
|
سوال ۳ itsm service now | Mohammadamin | 6 | 113 |
27 دقیقهی پیش آخرین ارسال: davarzani |