03-06-2025, 02:27 PM
[list=1]
[*]دلیل اصلی بازنگری کسبوکار (BA) در اجرای ITIL، تطبیق بهتر فرآیندهای IT با اهداف تجاری سازمان است؛ زیرا با گذشت زمان نیازها، فناوریها و انتظارات مشتری تغییر میکند. بازنگری کمک میکند:
[/list]
[list]
[*]فرآیندهای ناکارآمد شناسایی و بهبود یابند
[*]بهرهوری و کیفیت خدمات افزایش یابد
[*]هماهنگی بین IT و اهداف استراتژیک سازمان حفظ شود
[*]هزینهها کاهش یابد و ارزش خدمات فناوری اطلاعات بیشتر شود
[/list]
[*]دلیل اصلی بازنگری کسبوکار (BA) در اجرای ITIL، تطبیق بهتر فرآیندهای IT با اهداف تجاری سازمان است؛ زیرا با گذشت زمان نیازها، فناوریها و انتظارات مشتری تغییر میکند. بازنگری کمک میکند:
[/list]
[list]
[*]فرآیندهای ناکارآمد شناسایی و بهبود یابند
[*]بهرهوری و کیفیت خدمات افزایش یابد
[*]هماهنگی بین IT و اهداف استراتژیک سازمان حفظ شود
[*]هزینهها کاهش یابد و ارزش خدمات فناوری اطلاعات بیشتر شود
[/list]