20-05-2025, 07:36 PM
(آخرین ویرایش: 25-05-2025, 12:15 PM، توسط V.Alizadeh.)
با سلام
فایل در رابطه با ارائه شرکت BA
با تشکر وحید علیزاده
فایل در رابطه با ارائه شرکت BA
با تشکر وحید علیزاده
شرکت هواپیمایی BA
|
20-05-2025, 07:36 PM
(آخرین ویرایش: 25-05-2025, 12:15 PM، توسط V.Alizadeh.)
با سلام
فایل در رابطه با ارائه شرکت BA با تشکر وحید علیزاده
20-05-2025, 08:04 PM
وحید روح الهی
### 1. **فواید ITSM در British Airways:** - بهبود خدمات IT، کاهش هزینهها، انطباق بهتر با قوانین، پاسخ سریعتر به مشکلات. ### 2. **بخشهای اصلی ITSM در BA:** - مدیریت حوادث (Incident) - مدیریت تغییرات (Change) - مدیریت مشکلات (Problem) - مدیریت خدمات (Service Desk) ### 3. **دلیل بازنگری BA در اجرای ITIL:** عدم تطابق کامل فرآیندهای قدیمی با نیازهای جدید و رشد فناوری. ### 4. **مراحل پیادهسازی ITIL در BA:** 1. تحلیل نیازها 2. طراحی فرآیندها 3. آموزش کارکنان 4. اجرا و نظارت 5. بهبود مستمر
22-05-2025, 12:48 PM
[list=1]
[*]پیادهسازی ITSM در British Airways به 1) بهبود عملکرد خدمات، 2) کاهش خطاهای سیستم، 3) افزایش رضایت مشتری، و 4) مدیریت بهتر منابع IT کمک میکند. [*]بخشهای کلیدی ITSM در BA شامل 1) مدیریت رخداد، 2) مدیریت مشکل، 3) مدیریت تغییر، 4) مدیریت پیکربندی، و 5) مدیریت سطح خدمات هستند. [*]دلیل اصلی بازنگری BA در اجرای ITIL، 1) نیاز به بهبود هماهنگی تیمها، 2) افزایش سرعت پاسخگویی، و 3) ارتقاء کیفیت خدمات بود. [*]مراحل کلیدی پیادهسازی ITIL در BA عبارتاند از: 1) ارزیابی وضع موجود، 2) تعیین اهداف، 3) طراحی فرآیندها، 4) آموزش کارکنان، 5) اجرا، و 6) بازبینی مستمر. [/list]
22-05-2025, 02:05 PM
1- جنبه های مختلف آن شامل بهبود خدمات IT، کاهش هزینهها، انطباق بهتر با قوانین، پاسخ سریعتر به مشکلات است.
2- بخشهای اصلی ITSM در BA شامل مدیریت حوادث (Incident)، مدیریت تغییرات (Change)، مدیریت مشکلات (Problem)، مدیریت خدمات (Service Desk) 3- دلیل بازنگری BA در اجرای ITIL به خاطر عدم تطابق کامل فرآیندهای قدیمی با نیازهای جدید و رشد فناوری است. 4- مراحل پیادهسازی ITIL در BA عبارتند از تحلیل نیازها، طراحی فرآیندها، آموزش کارکنان، اجرا و نظارت، بهبود مستمر
22-05-2025, 10:48 PM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا
رشته فناوری اطلاعات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی 1- جنبه های مختلف آن شامل بهبود خدمات IT، کاهش هزینهها، انطباق بهتر با قوانین، پاسخ سریعتر به مشکلات است. 2- بخشهای اصلی ITSM در BA شامل مدیریت حوادث (Incident)، مدیریت تغییرات (Change)، مدیریت مشکلات (Problem)، مدیریت خدمات (Service Desk) 3- دلیل بازنگری BA در اجرای ITIL به خاطر عدم تطابق کامل فرآیندهای قدیمی با نیازهای جدید و رشد فناوری است. 4- مراحل پیادهسازی ITIL در BA عبارتند از تحلیل نیازها، طراحی فرآیندها، آموزش کارکنان، اجرا و نظارت، بهبود مستمر
24-05-2025, 01:24 PM
1- جنبه های مختلف آن شامل بهبود خدمات IT، کاهش هزینهها، انطباق بهتر با قوانین، پاسخ سریعتر به مشکلات است.
2- بخشهای اصلی ITSM در BA شامل مدیریت حوادث (Incident)، مدیریت تغییرات (Change)، مدیریت مشکلات (Problem)، مدیریت خدمات (Service Desk) 3- دلیل بازنگری BA در اجرای ITIL به خاطر عدم تطابق کامل فرآیندهای قدیمی با نیازهای جدید و رشد فناوری است. 4- مراحل پیادهسازی ITIL در BA عبارتند از تحلیل نیازها، طراحی فرآیندها، آموزش کارکنان، اجرا و نظارت، بهبود مستمر
26-05-2025, 11:59 PM
(20-05-2025, 07:36 PM)V.Alizadeh نوشته است: با سلام 1- جنبه های مختلف آن شامل بهبود خدمات IT، کاهش هزینهها، انطباق بهتر با قوانین، پاسخ سریعتر به مشکلات است. 2- بخشهای اصلی ITSM در BA شامل مدیریت حوادث (Incident)، مدیریت تغییرات (Change)، مدیریت مشکلات (Problem)، مدیریت خدمات (Service Desk) 3- دلیل بازنگری BA در اجرای ITIL به خاطر عدم تطابق کامل فرآیندهای قدیمی با نیازهای جدید و رشد فناوری است. 4- مراحل پیادهسازی ITIL در BA عبارتند از تحلیل نیازها، طراحی فرآیندها، آموزش کارکنان، اجرا و نظارت، بهبود مستمر |
|
موضوعهای مشابه… | |||||
موضوع | نویسنده | پاسخ | بازدید | آخرین ارسال | |
خدمات فناوری اطلاعات در شرکت(Hiweb) | davood.kogir chegini | 2 | 43 |
8 ساعت پیش آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت گروه مالی پاسارگاد | علی رحیمی | 1 | 43 |
امروز, 01:41 AM آخرین ارسال: o.karvandi |
|
شرکت هواپیمایی BA | V.Alizadeh | 5 | 95 |
دیروز, 10:25 AM آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت هواپیمایی BA | V.Alizadeh | 5 | 86 |
دیروز, 10:23 AM آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت هواپیمایی BA | V.Alizadeh | 5 | 91 |
دیروز, 10:22 AM آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت رایتل | Ali Asghar khond | 3 | 98 |
دیروز, 10:20 AM آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت رایتل | Ali Asghar khond | 3 | 99 |
دیروز, 10:19 AM آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت رایتل | Ali Asghar khond | 3 | 99 |
دیروز, 10:17 AM آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت رایتل | Ali Asghar khond | 3 | 100 |
دیروز, 10:15 AM آخرین ارسال: Majid haghi |
|
شرکت لینکدین | o.karvandi | 8 | 184 |
26-05-2025, 11:49 PM آخرین ارسال: Ali Asghar khond |