(22-05-2025, 05:41 PM)Ali Asghar khond نوشته است: وظایف اصلی بخش فناوری اطالعات در شرکت رایتل چیست؟
1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
مدیریت و نگهداری زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری شبکه و سیستمهای ارتباطی، تا خدماتی مثل اینترنت، تماس صوتی و پیامک بدون مشکل به مشتریان برسه.
⦁ پیادهسازی، حفظ و بهروزرسانی امنیت اطلاعات و تدوین دستورالعملها و استانداردهای مربوط به حفاظت دادهها و حریم خصوصی کاربران.
⦁ تحلیل دادههای بزرگ (Big Data) با ابزارهایی مثل Tableau برای بهبود خدمات، تصمیمگیری هوشمندانه و افزایش رضایت مشتریان.
⦁ پشتیبانی فنی، آموزش کارکنان و توسعه نرمافزارهای جدید برای بهبود فرآیندهای داخلی و ارائه سرویسهای نوآورانه.
⦁ مشارکت در پروژههای تحول دیجیتال و هوشمندسازی برای ارتقای جایگاه شرکت در بازار ارتباطات.
دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی
مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر.