تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3

سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور
AminAzartash آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 120
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#8
04-06-2025, 08:14 PM
شرکت آسان پرداخت (آپ) برای پشتیبانی از مشتریان خود خدمات متنوع و سازمان‌یافته‌ای ارائه می‌دهد، که شامل موارد زیر است:

✅ 1. پشتیبانی تلفنی ۲۴/۷
[list]
[*]مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره تماس ۸۳۳۳۳-۰۲۱ تماس بگیرند.
[*]اپراتورها آماده پاسخگویی درباره‌ی خطاهای پرداخت، مشکلات فنی اپلیکیشن، پیگیری تراکنش‌ها و... هستند.
[/list]

✅ 2. گفت‌وگوی آنلاین از طریق اپلیکیشن "آپ"
[list]
[*]در داخل اپلیکیشن، بخشی برای پشتیبانی و ارسال تیکت وجود دارد.
[*]کاربران می‌توانند مشکلات خود را با جزئیات ارسال کرده و پاسخ کارشناسان را دریافت کنند.
[/list]

✅ 3. سامانه پاسخگویی در وب‌سایت رسمی
[list]
[*]در سایت asanpardakht.ir، کاربران امکان ثبت شکایت، پرسش یا پیشنهاد را دارند.
[*]فرم‌های مخصوص برای پیگیری تراکنش‌های ناموفق نیز وجود دارد.
[/list]

✅ 4. پیگیری تراکنش‌های ناموفق و برگشت وجه
[list]
[*]آپ ابزارهایی برای بررسی و درخواست بازگشت وجه تراکنش‌های ناموفق در اختیار کاربران قرار می‌دهد، که از طریق اپ یا سایت قابل پیگیری است.
[/list]

✅ 5. آموزش‌های کاربردی و راهنماها
[list]
[*]در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی آپ، آموزش‌هایی برای استفاده از خدمات و حل مشکلات رایج منتشر می‌شود.
[/list]

✅ 6. ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی
[list]
[*]صفحات رسمی آپ در اینستاگرام، تلگرام و توییتر فعال بوده و بخشی از پشتیبانی مشتریان نیز از این طریق انجام می‌شود.
[/list]

در مجموع، شرکت آپ با ترکیبی از پشتیبانی لحظه‌ای، ابزارهای پیگیری آنلاین و آموزش‌های شفاف، تلاش می‌کند رضایت مشتریان را حفظ کند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط Mostafa - 03-06-2025, 02:57 AM
RE: سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط o.karvandi - 03-06-2025, 03:37 PM
RE: سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط Ahmadnia - 03-06-2025, 08:20 PM
RE: سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط V.Alizadeh - 03-06-2025, 08:54 PM
RE: سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط Hooman homapour - 04-06-2025, 02:00 PM
RE: سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط davarzani - 04-06-2025, 06:37 PM
RE: سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط Mansour yaghooby - 04-06-2025, 07:02 PM
RE: سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور - توسط AminAzartash - 04-06-2025, 08:14 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 200 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 212 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 9 206 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 193 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال 4 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 10 134 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال یک مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 11 168 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  نققش ITSMدر شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 11 156 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال ۳ itsm service now Mohammadamin 7 118 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  نقش itsmدر شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 8 152 11 ساعت پیش
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال ۴ itsm service now Mohammadamin 6 135 امروز, 02:14 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 06-06-2025، 02:16 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.