31-05-2025, 07:11 PM
1. بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد.
۲. برخی از شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد عبارتند از: بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد، شرکت سرمایهگذاری پارس آریان، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ)، شرکت لیزینگ پاسارگاد، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، دانشگاه خاتم و چندین شرکت دیگر.
۳. ITSM یا مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در گروه مالی پاسارگاد به بهینهسازی ارائه خدمات فناوری اطلاعات، افزایش بهرهوری، کاهش هزینهها و بهبود تجربه مشتریان کمک میکند. این سیستم شامل فرآیندهایی مانند مدیریت تغییرات، مدیریت رخدادها، مدیریت دانش و مدیریت داراییهای فناوری اطلاعات است.
۴. ابزارهای مورد استفاده در پیادهسازی ITSM شامل نرمافزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، سیستمهای اتوماسیون گردش کار، ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل داده، پلتفرمهای رایانش ابری و راهکارهای امنیت سایبری هستند که به بهبود عملکرد و کارایی خدمات فناوری اطلاعات کمک میکنند.
۲. برخی از شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد عبارتند از: بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد، شرکت سرمایهگذاری پارس آریان، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ)، شرکت لیزینگ پاسارگاد، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، دانشگاه خاتم و چندین شرکت دیگر.
۳. ITSM یا مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در گروه مالی پاسارگاد به بهینهسازی ارائه خدمات فناوری اطلاعات، افزایش بهرهوری، کاهش هزینهها و بهبود تجربه مشتریان کمک میکند. این سیستم شامل فرآیندهایی مانند مدیریت تغییرات، مدیریت رخدادها، مدیریت دانش و مدیریت داراییهای فناوری اطلاعات است.
۴. ابزارهای مورد استفاده در پیادهسازی ITSM شامل نرمافزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، سیستمهای اتوماسیون گردش کار، ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل داده، پلتفرمهای رایانش ابری و راهکارهای امنیت سایبری هستند که به بهبود عملکرد و کارایی خدمات فناوری اطلاعات کمک میکنند.