23-05-2021, 11:16 AM
عموم به چه دلایلی یک محتوا را به اشتراک میگذارند؟
پاراگرافای مشهور از بیل گیتس «محتوا شاه میباشد» که بارها و بارها آن را شنیدهایم. اما همگی ما بایستی کارایی خویش را برای تولید محتوای گرانبها داشته باشیم، البته می بایست بدانیم که چه چیزی عموم را ترغیب مینماید محتوای مارا با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
ممکن میباشد فکر کنید که عموم صرفا برای دقت به وفادار سازی مشتری یکدیگر محتوا را به اشتراک میگذارند ولی این صرفا نصیب کوچکی از استدلال به اشتراکگذاری محتوا به وسیله عموم میباشد. حاصل یک مطالعه با تیتر «روانشناسی به اشتراکگذاری» به 5 علت کلیدی برای به اشتراکگذاری محتوا اشاره مینماید:
ارائه محتوای پر ارزش و مشغول کننده به دیگر افراد
بعضا اشخاص میخواهند محتواهای با ارزش را با اشخاصی که برایشان اهمیت داراهستند به اشتراک بگذارند. اشتراکگذاری روشی میباشد که با به کارگیری از آن، چیزهایی را که دوست داراهستند به طرف مقابل نشانه می دهند و آنانرا تشویق مینمایند حیث مشابهی داشته باشند.
شناساندن خویش به دیگر افراد
غرض برخی اشخاص از به اشتراکگذاری محتوا این میباشد که عموم بدانند آنها کیستند و در واقع آنان را بهتر بشناسند. محتوایی کهاین تیم اشخاص به اشتراک میگذارند، خیر صرفا راهی برای شناساندن آنان به دیگر افراد میباشد، بلکه هویتشان را با محتوایی که به اشتراک میگذارند تقویت کرده و نشانه می دهند که چه می خواهند یا این که مایل به چه چیزهایی میباشند.
پرورش و رویش ارتباط ها
مجموعهای از عموم اشتراکگذاری محتوا را راهی برای برقراری یا این که تقویت رابطه میدانند. این هم روشای برای برقراری رابطه با کسانی میباشد که علایق خویش را به اشتراک میگذارند و عضو یک تیم یا این که جامعه میباشند و با یکدیگر فصل مشترک دارا هستند.
تقویت احساس خودباوری
بعضا اشخاص، به اشتراکگذاری محتوا را کاری نفیس و روشنفکرانه میدانند؛ زیرا به آن ها این احساس را میدهد که در عالم حضور برجستهتری داراهستند. این مجموعه از اشخاص می خواهند داده ها ارزشمندی را که به اشتراک میگذارند، به وسیله دیگر افراد آیتم پذیرش قرار گیرد.
ابراز آنچه که به آن اعتقاددارند
اکثری از اشخاص اشتراکگذاری محتوا را راهی برای آرم دادن و حمایت از یقین خویش یا این که ارتقا دوراندیشی عموم در خصوص چیزهایی که به آن براین باوراند و برایشان اهمیت داراست می دانند. اشتراکگذاری محتوا یک ابزار برای توانمندسازی تغییرات و تاثیرگذاری میباشد.
نکته آخرین
طبیعتا مجموع این عامل ها انگیزشی در به اشتراکگذاری محتوا با هم همپوشانی داراهستند. همگی آنها می توانند آیتم به کارگیری قرار گیرند ولی برای ضمانت اینکه مطالب شما بوسیله اشخاص به اشتراک گذارده شوند شما بایستی مخاطبان خویش را بشناسید تا بدانید می بایست در چه سمت و سویی ساختوساز محتوا فرمائید.
چطور موضوعاتی جالب برای ساخت محتوا پیدا کنیم؟
تعیین مورد برای ساخت محتوا، مدام کاری مشقت بار به لحاظ می رسد. گام اولیه برای تایپ کردن محتوا، ایده پردازی میباشد، درحالیکه بخش اعظمی از مواقع ذهنمان خالی از هرگونه ایدهای میباشد. با این حالا میقدرت از شیوه های مختلفی که پیرو به آن اشاره می کنیم، به ایدههای جذابی برای ساخت محتوا برسید.
به پستهای باقی صفحه های مجازی نگاهی بیاندازید
صورتبوک و اینستاگرام گرانقدرترین رسانههای اجتماعی در عالم می باشند که محتوای فراوانی داراهستند و شایسته ترین جا برای یافت کردن مسئله محتوا می باشند.
به صفحه ها چهرهبوک و اینستاگرام مربوط به تجارت خویش نگاه فرمایید.
اعتنا فرمائید که چه نوع محتوایی بیشترین لایک و کامنت و اشتراکگذاری را دارااست.
همینطور میتوانید تعداد چشم شدن ویدیوها را نیز در حیث بگیرید.
صفحه های آیتم عشق خویش را نماد زده و ذخیره فرمائید تا در آینده گشوده به آنان رجوع کنید.
از فیلمها الهام بگیرید
فرقی ندارد که تمرکزتان بر روی بسط محتوای بازاریابی ویدئویی میباشد یا این که صرفا می خواهید ایدههای بیشتری برای محتوا بگیرید و پیرو جستن مورد محتوای خوب میباشید. در هر شکل فیلمهای دوستداشتنی در چهرهبوک، یوتیوپ و اینستاگرام را آنالیز فرمایید.
ویدئوهای خوب معمولا یار با اطلاعاتی میباشند که شما می توانید آنان را به خیال بسپارید و در محتوای خویش از آن ها به کار گیری فرمایید و یا این که حتی با مشاهدهی آنان به ایده بهتری برای محتوای خویش برسید.
هشتگهای اینستاگرام و توییتر را دنبال فرمائید
هشتگها یکیاز طرق عالی و شل برای ردیابی موضوعات در توییتر و اینستاگرام و یافت کردن زمینه محتوا میباشد. شما می بایست ملاحظه کنید که مهم ترین و دوست داستنیترین هشتگها چه می باشد و تشخیص دهید که عموم اکثرا بهدنبال چه زمینه و محتوایی در هر پلتفرم می باشند.
دقت داشته باشید که گویش بصری هشتگها در اینستاگرام بسیار کارکشته میباشد.
توییتر محتوای متنی سنگینتری دارااست که قادر است شمارا به آنچه عموم اینک دربارهی یک مورد خاص و جذابِ دقت ذکر مینمایند، مجاورت نماید.
محتوای برتر خویش را دستکاری نمایید
زمانی که شما محتوای منحصر خویش را ساخت کردید، میتوانید در طی دیگری به روشای جدید از آن به کارگیری فرمائید.
یک محتوای منحصربهفردتر از محتوای فعلی خویش خارج بکشید.
حتی می توانید درصورتیکه یک پست با محتوایی منحصر به فرد ساخت کردید، از آن پست، ویدئویی عالی بسازید.
شما می توانید با اضافه کردن مطالب بیشتر، محتوای خویش را بهبود داده و به آن جان نوای ببخشید.
به خبرها روز دقت فرمائید
در مورد پیشرفتهای اخیر جان دار در موضوعهای کاری خویش مقاله بنویسید.
پستهای گزارشی و آماری از داده ها مرتبط با موضوع کاریتان تهیه و تنظیم فرمائید.
به دادههای و دستاوردهای تجاری مرتبط با صنعتتان دقت علامت داده و از این مفاد در محتواهایتان سود ببرید.
به رقبا اعتنا نمائید
به محتواهای رقبای کار کشته خویش نگاهی بیندازید. خیر! منظورمان این وجود ندارد که از روی دست آن ها اسکن نمائید. دقت کردن به رقبا و مطالعه و محاسبه محتوای آنها، شمارا به ایدههای جدیدی برای ایجاد محتوا میرساند.
چرا هیچ کس در رابطه اینکه رمز بازاریابی، ساختوساز ارتباط ها میباشد سخن نمینماید؟
سر بازاریابی ساختن و ساختوساز ارتباط ها میباشد. چنانچه میخواهید یک تجارت پیروز ساخت فرمائید می بایست روی تولید ارتباط ها با این سه کاربر اساسی تمرکز نمائید: مشتریان، تاثیرگذاران یا این که اینفلوئنسرها و رقبا. به همین ادله ساخت و ساز رابطه ها با این مخاطبان به بیزنس شما یاری مینماید.
مشتریانتان دلداده شما خواهند شد
ممکن میباشد با خودتان بگویید که بدیهی میباشد. اینجانب روابطم را با مشتریانم ساختم و سر بازاریابی را میدانم. ولی صحبت با فعالیت تفاوت داراست. رابطه با مشتریان ممکن میباشد بسیار اصلیخیس و مشقت بارخیس از آنچه شما می پندارید باشد.
به دلیل آنکه مشتریان می دانند شما چه هنگامی غیرقابلمتکی بودن میباشید. آنان سالها گیر فروشندگانی افتادهاند که تنها به فروش سریع خویش اندیشه میکردند. البته مشتریان دوست دارا هستند از یک مارک بیشتراز یک توشه خرید داشته باشند. در واقع آنها دوست داراهستند که یک ارتباط وقتگیر با یک اسم تجاری ساخت نمایند.
شما چطور می خواهید این رابطه ها را ساخت فرمایید؟ استراتژیتان می بایست دوطرفه باشد. یعنی به مشتری خویش گوش دهید و آنان را ادراک فرمایید، آنگاه آن ها آنچه را که میخواهید به شما می دهند.
اینفلوئنسرها با شما هماهنگ خواهند شد
ساختوساز رابطه ها با اینفلوئنسرها نیز یک سر بازاریابی میباشد. هر صنعتی دارنده محرکهایی میباشد، افرادی که آن را هل میدهند. هماهنگ کردن مارک خویش با این اینفلوئنسرها می تواند سبب به مزایای عمده خواهد شد.
داشتن رابطه ها بی واسطه با مشتریان به تنهایی کفایت نمیکند. گهگاه فرد سوم قادر است یک سهیم باارزش در ساختوساز ارتباط ها شما با مشتریان باشد. البته در آغاز بایستی با آن فرد سوم ارتباط برقرار فرمایید.
رابطه ها تاثیرگذار با اینفلوئنسرها بایستی دوطرف منفعت باشد. چطور میتوانید به هم امداد نمائید؟
اینفلوئنسرها اکنون معتبر متعددی در صنعت میباشند، به این ترتیب مشتریان شما به نظرها آنها براین باوراند. در شرایطیکه اینفلوئنسرها اسم تجاری شمارا سفارش نمایند، مطمئن باشید که مشتریان به آنها گوش خواهند اعطا کرد.
رقبا خرید به دوستان شما تبدیل خواهند شد
مسلما با خویش میپندارید که چرا به تامل ساختوساز ارتباط آشتی با رقبا هستیم؟ بهتر میباشد جای اینکه به رقیبانتان به دیده یک معاند نگاه فرمائید، به آنها تحت عنوان یک منبع نفیس تصور کنید.
شما هر دو مخاطبان یکسانی دارید، پس تبادل داده ها با یکدیگر به صورت منظم قادر است به شما یاری دهد در زمینهی آنچه که برای کسب و کارتان مطلوب میباشد بیشتر بیاموزید.
در پایان اینکه در شرایطیکه روی آنچه مشتریان میخواهند تمرکز نمایید، به شما بیشتر متکی بودن خواهند کرد و به مشتریان متعهد شما تبدیل خواهند شد. زمانی که به شما بیشتر اتکا نمایند، توانمند خواهید بود مهمترین رمز بازاریابی یعنی ارتباط را کشف فرمایید.
منابع :
itiran
پاراگرافای مشهور از بیل گیتس «محتوا شاه میباشد» که بارها و بارها آن را شنیدهایم. اما همگی ما بایستی کارایی خویش را برای تولید محتوای گرانبها داشته باشیم، البته می بایست بدانیم که چه چیزی عموم را ترغیب مینماید محتوای مارا با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
ممکن میباشد فکر کنید که عموم صرفا برای دقت به وفادار سازی مشتری یکدیگر محتوا را به اشتراک میگذارند ولی این صرفا نصیب کوچکی از استدلال به اشتراکگذاری محتوا به وسیله عموم میباشد. حاصل یک مطالعه با تیتر «روانشناسی به اشتراکگذاری» به 5 علت کلیدی برای به اشتراکگذاری محتوا اشاره مینماید:
ارائه محتوای پر ارزش و مشغول کننده به دیگر افراد
بعضا اشخاص میخواهند محتواهای با ارزش را با اشخاصی که برایشان اهمیت داراهستند به اشتراک بگذارند. اشتراکگذاری روشی میباشد که با به کارگیری از آن، چیزهایی را که دوست داراهستند به طرف مقابل نشانه می دهند و آنانرا تشویق مینمایند حیث مشابهی داشته باشند.
شناساندن خویش به دیگر افراد
غرض برخی اشخاص از به اشتراکگذاری محتوا این میباشد که عموم بدانند آنها کیستند و در واقع آنان را بهتر بشناسند. محتوایی کهاین تیم اشخاص به اشتراک میگذارند، خیر صرفا راهی برای شناساندن آنان به دیگر افراد میباشد، بلکه هویتشان را با محتوایی که به اشتراک میگذارند تقویت کرده و نشانه می دهند که چه می خواهند یا این که مایل به چه چیزهایی میباشند.
پرورش و رویش ارتباط ها
مجموعهای از عموم اشتراکگذاری محتوا را راهی برای برقراری یا این که تقویت رابطه میدانند. این هم روشای برای برقراری رابطه با کسانی میباشد که علایق خویش را به اشتراک میگذارند و عضو یک تیم یا این که جامعه میباشند و با یکدیگر فصل مشترک دارا هستند.
تقویت احساس خودباوری
بعضا اشخاص، به اشتراکگذاری محتوا را کاری نفیس و روشنفکرانه میدانند؛ زیرا به آن ها این احساس را میدهد که در عالم حضور برجستهتری داراهستند. این مجموعه از اشخاص می خواهند داده ها ارزشمندی را که به اشتراک میگذارند، به وسیله دیگر افراد آیتم پذیرش قرار گیرد.
ابراز آنچه که به آن اعتقاددارند
اکثری از اشخاص اشتراکگذاری محتوا را راهی برای آرم دادن و حمایت از یقین خویش یا این که ارتقا دوراندیشی عموم در خصوص چیزهایی که به آن براین باوراند و برایشان اهمیت داراست می دانند. اشتراکگذاری محتوا یک ابزار برای توانمندسازی تغییرات و تاثیرگذاری میباشد.
نکته آخرین
طبیعتا مجموع این عامل ها انگیزشی در به اشتراکگذاری محتوا با هم همپوشانی داراهستند. همگی آنها می توانند آیتم به کارگیری قرار گیرند ولی برای ضمانت اینکه مطالب شما بوسیله اشخاص به اشتراک گذارده شوند شما بایستی مخاطبان خویش را بشناسید تا بدانید می بایست در چه سمت و سویی ساختوساز محتوا فرمائید.
چطور موضوعاتی جالب برای ساخت محتوا پیدا کنیم؟
تعیین مورد برای ساخت محتوا، مدام کاری مشقت بار به لحاظ می رسد. گام اولیه برای تایپ کردن محتوا، ایده پردازی میباشد، درحالیکه بخش اعظمی از مواقع ذهنمان خالی از هرگونه ایدهای میباشد. با این حالا میقدرت از شیوه های مختلفی که پیرو به آن اشاره می کنیم، به ایدههای جذابی برای ساخت محتوا برسید.
به پستهای باقی صفحه های مجازی نگاهی بیاندازید
صورتبوک و اینستاگرام گرانقدرترین رسانههای اجتماعی در عالم می باشند که محتوای فراوانی داراهستند و شایسته ترین جا برای یافت کردن مسئله محتوا می باشند.
به صفحه ها چهرهبوک و اینستاگرام مربوط به تجارت خویش نگاه فرمایید.
اعتنا فرمائید که چه نوع محتوایی بیشترین لایک و کامنت و اشتراکگذاری را دارااست.
همینطور میتوانید تعداد چشم شدن ویدیوها را نیز در حیث بگیرید.
صفحه های آیتم عشق خویش را نماد زده و ذخیره فرمائید تا در آینده گشوده به آنان رجوع کنید.
از فیلمها الهام بگیرید
فرقی ندارد که تمرکزتان بر روی بسط محتوای بازاریابی ویدئویی میباشد یا این که صرفا می خواهید ایدههای بیشتری برای محتوا بگیرید و پیرو جستن مورد محتوای خوب میباشید. در هر شکل فیلمهای دوستداشتنی در چهرهبوک، یوتیوپ و اینستاگرام را آنالیز فرمایید.
ویدئوهای خوب معمولا یار با اطلاعاتی میباشند که شما می توانید آنان را به خیال بسپارید و در محتوای خویش از آن ها به کار گیری فرمایید و یا این که حتی با مشاهدهی آنان به ایده بهتری برای محتوای خویش برسید.
هشتگهای اینستاگرام و توییتر را دنبال فرمائید
هشتگها یکیاز طرق عالی و شل برای ردیابی موضوعات در توییتر و اینستاگرام و یافت کردن زمینه محتوا میباشد. شما می بایست ملاحظه کنید که مهم ترین و دوست داستنیترین هشتگها چه می باشد و تشخیص دهید که عموم اکثرا بهدنبال چه زمینه و محتوایی در هر پلتفرم می باشند.
دقت داشته باشید که گویش بصری هشتگها در اینستاگرام بسیار کارکشته میباشد.
توییتر محتوای متنی سنگینتری دارااست که قادر است شمارا به آنچه عموم اینک دربارهی یک مورد خاص و جذابِ دقت ذکر مینمایند، مجاورت نماید.
محتوای برتر خویش را دستکاری نمایید
زمانی که شما محتوای منحصر خویش را ساخت کردید، میتوانید در طی دیگری به روشای جدید از آن به کارگیری فرمائید.
یک محتوای منحصربهفردتر از محتوای فعلی خویش خارج بکشید.
حتی می توانید درصورتیکه یک پست با محتوایی منحصر به فرد ساخت کردید، از آن پست، ویدئویی عالی بسازید.
شما می توانید با اضافه کردن مطالب بیشتر، محتوای خویش را بهبود داده و به آن جان نوای ببخشید.
به خبرها روز دقت فرمائید
در مورد پیشرفتهای اخیر جان دار در موضوعهای کاری خویش مقاله بنویسید.
پستهای گزارشی و آماری از داده ها مرتبط با موضوع کاریتان تهیه و تنظیم فرمائید.
به دادههای و دستاوردهای تجاری مرتبط با صنعتتان دقت علامت داده و از این مفاد در محتواهایتان سود ببرید.
به رقبا اعتنا نمائید
به محتواهای رقبای کار کشته خویش نگاهی بیندازید. خیر! منظورمان این وجود ندارد که از روی دست آن ها اسکن نمائید. دقت کردن به رقبا و مطالعه و محاسبه محتوای آنها، شمارا به ایدههای جدیدی برای ایجاد محتوا میرساند.
چرا هیچ کس در رابطه اینکه رمز بازاریابی، ساختوساز ارتباط ها میباشد سخن نمینماید؟
سر بازاریابی ساختن و ساختوساز ارتباط ها میباشد. چنانچه میخواهید یک تجارت پیروز ساخت فرمائید می بایست روی تولید ارتباط ها با این سه کاربر اساسی تمرکز نمائید: مشتریان، تاثیرگذاران یا این که اینفلوئنسرها و رقبا. به همین ادله ساخت و ساز رابطه ها با این مخاطبان به بیزنس شما یاری مینماید.
مشتریانتان دلداده شما خواهند شد
ممکن میباشد با خودتان بگویید که بدیهی میباشد. اینجانب روابطم را با مشتریانم ساختم و سر بازاریابی را میدانم. ولی صحبت با فعالیت تفاوت داراست. رابطه با مشتریان ممکن میباشد بسیار اصلیخیس و مشقت بارخیس از آنچه شما می پندارید باشد.
به دلیل آنکه مشتریان می دانند شما چه هنگامی غیرقابلمتکی بودن میباشید. آنان سالها گیر فروشندگانی افتادهاند که تنها به فروش سریع خویش اندیشه میکردند. البته مشتریان دوست دارا هستند از یک مارک بیشتراز یک توشه خرید داشته باشند. در واقع آنها دوست داراهستند که یک ارتباط وقتگیر با یک اسم تجاری ساخت نمایند.
شما چطور می خواهید این رابطه ها را ساخت فرمایید؟ استراتژیتان می بایست دوطرفه باشد. یعنی به مشتری خویش گوش دهید و آنان را ادراک فرمایید، آنگاه آن ها آنچه را که میخواهید به شما می دهند.
اینفلوئنسرها با شما هماهنگ خواهند شد
ساختوساز رابطه ها با اینفلوئنسرها نیز یک سر بازاریابی میباشد. هر صنعتی دارنده محرکهایی میباشد، افرادی که آن را هل میدهند. هماهنگ کردن مارک خویش با این اینفلوئنسرها می تواند سبب به مزایای عمده خواهد شد.
داشتن رابطه ها بی واسطه با مشتریان به تنهایی کفایت نمیکند. گهگاه فرد سوم قادر است یک سهیم باارزش در ساختوساز ارتباط ها شما با مشتریان باشد. البته در آغاز بایستی با آن فرد سوم ارتباط برقرار فرمایید.
رابطه ها تاثیرگذار با اینفلوئنسرها بایستی دوطرف منفعت باشد. چطور میتوانید به هم امداد نمائید؟
اینفلوئنسرها اکنون معتبر متعددی در صنعت میباشند، به این ترتیب مشتریان شما به نظرها آنها براین باوراند. در شرایطیکه اینفلوئنسرها اسم تجاری شمارا سفارش نمایند، مطمئن باشید که مشتریان به آنها گوش خواهند اعطا کرد.
رقبا خرید به دوستان شما تبدیل خواهند شد
مسلما با خویش میپندارید که چرا به تامل ساختوساز ارتباط آشتی با رقبا هستیم؟ بهتر میباشد جای اینکه به رقیبانتان به دیده یک معاند نگاه فرمائید، به آنها تحت عنوان یک منبع نفیس تصور کنید.
شما هر دو مخاطبان یکسانی دارید، پس تبادل داده ها با یکدیگر به صورت منظم قادر است به شما یاری دهد در زمینهی آنچه که برای کسب و کارتان مطلوب میباشد بیشتر بیاموزید.
در پایان اینکه در شرایطیکه روی آنچه مشتریان میخواهند تمرکز نمایید، به شما بیشتر متکی بودن خواهند کرد و به مشتریان متعهد شما تبدیل خواهند شد. زمانی که به شما بیشتر اتکا نمایند، توانمند خواهید بود مهمترین رمز بازاریابی یعنی ارتباط را کشف فرمایید.
منابع :
itiran