تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
1 2 3 بعدی »

شرکت رایتل

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
شرکت رایتل
Ali Asghar khond آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 41
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#1
22-05-2025, 05:41 PM
وظایف اصلی بخش فناوری اطالعات در شرکت رایتل چیست؟


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   شرکت رایتل.pdf (اندازه: 804.71 KB / تعداد دفعات دریافت: 5)
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 208
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#2
22-05-2025, 06:48 PM
(22-05-2025, 05:41 PM)Ali Asghar khond نوشته است: وظایف اصلی بخش فناوری اطالعات در شرکت رایتل چیست؟
1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر


تر
ارسال‌ها
پاسخ
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
***
ارسال‌ها: 83
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
26-05-2025, 08:44 PM
مدیریت و نگهداری زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شبکه و سیستم‌های ارتباطی، تا خدماتی مثل اینترنت، تماس صوتی و پیامک بدون مشکل به مشتریان برسه.
⦁ پیاده‌سازی، حفظ و به‌روزرسانی امنیت اطلاعات و تدوین دستورالعمل‌ها و استانداردهای مربوط به حفاظت داده‌ها و حریم خصوصی کاربران.
⦁ تحلیل داده‌های بزرگ (Big Data) با ابزارهایی مثل Tableau برای بهبود خدمات، تصمیم‌گیری هوشمندانه و افزایش رضایت مشتریان.
⦁ پشتیبانی فنی، آموزش کارکنان و توسعه نرم‌افزارهای جدید برای بهبود فرآیندهای داخلی و ارائه سرویس‌های نوآورانه.
⦁ مشارکت در پروژه‌های تحول دیجیتال و هوشمندسازی برای ارتقای جایگاه شرکت در بازار ارتباطات.
ارسال‌ها
پاسخ
Majid haghi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 87
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#4
28-05-2025, 10:19 AM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات استاد رمضانی دانشجو مجید حقی
مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 143
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
31-05-2025, 07:17 PM
1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
ارسال‌ها
پاسخ
Hooman homapour آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 109
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#6
01-06-2025, 12:54 PM
1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر.
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 161
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#7
02-06-2025, 05:06 PM
مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر.
ارسال‌ها
پاسخ
AminAzartash آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 120
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#8
04-06-2025, 09:50 PM
1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
ارسال‌ها
پاسخ
davarzani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 131
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#9
05-06-2025, 06:59 PM
(22-05-2025, 05:41 PM)Ali Asghar khond نوشته است: وظایف اصلی بخش فناوری اطالعات در شرکت رایتل چیست؟

حمیدرضا داورزنی 


1- مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
ارسال‌ها
پاسخ
davood.kogir chegini آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 101
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#10
06-06-2025, 02:26 AM
(22-05-2025, 05:41 PM)Ali Asghar khond نوشته است: وظایف اصلی بخش فناوری اطالعات در شرکت رایتل چیست؟

مدیریت و نگهداری زیرساخت های شبکه و سرور ها(پشتیبانی از دیتاسنترها و سوییچ ها و روتر ها)
2- توسعه و نگهداری نرم افزارهای داخلی و سامانه ها( به روز رسانی پلتفرم های خدمات مشتریان ، صورت حساب ها ، مدیریت کاربران)
3- امنیت سایبری و حفاظت از داده ها ( پیاده سازی فایروال ها ،سیستم های تشخیص نفوذ، سیاست های امنیتی، جلوگیری از حملات سایبری)
4- پشتیبانی فنی از کاربران داخلی(رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری کارکنان، نصب و به روز رسانی نرم افزارهای مورد نیاز)
5- تحلیل و مدیریت داده های بزرگ( تحلیل ترافیک شبکه ، رفتار مشتریان، و عملکرد سیستم ها)
6- تضمین پایداری و و بهبود عملکردسرویس ها( مانیتورینگ دائمی سرویس هاو واکنش سریع به اختلالات،تست و بهینه سازی سیستم ها برای ارائه خدمات بهتر
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 191 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 205 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 179 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 148 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 121 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 140 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 114 07-06-2025, 01:53 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 79 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز roozbahani 4 96 07-06-2025, 01:10 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 10 243 06-06-2025, 02:28 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 09-06-2025، 12:53 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.