تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

شرکت لینکدین

صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
شرکت لینکدین
V.Alizadeh آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 98
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#11
05-06-2025, 10:59 AM
(18-05-2025, 10:24 PM)o.karvandi نوشته است: 1- انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین که برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات استفاده می‌کند را نام ببرید؟

2- چند مورد از جنبه‌های اصلی نوآوری در خدماتلینکدین را نام ببرید.

3- در مدل کسب و کار لینکدین، این شرکت چند بخش مشتری دارد توضیح دهید.

4-ویژگیهای چارچوب ITIL در لینکدین را توضیح دهید.

با سلام
وحید علیزاده
1. انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین:
⦁ الگوریتم‌های یادگیری نظارت‌شده (مثل درخت تصمیم)، یادگیری بدون نظارت، یادگیری نیمه‌نظارتی، یادگیری تقویتی، الگوریتم‌های خوشه‌بندی، دسته‌بندی و رگرسیون برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات مثل پیشنهاد شغل، ارتباطات و محتوا استفاده می‌شوند.

2. جنبه‌های نوآوری در خدمات لینکدین:
⦁ ایجاد شبکه حرفه‌ای گسترده، ارائه پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوا و پروژه، امکان جستجوی شغل و استخدام، و ابزارهای تحلیل داده برای بهبود تجربه کاربری و ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده.

3. بخش‌های مشتری در مدل کسب‌وکار لینکدین:
⦁ لینکدین چند بخش مشتری اصلی دارد: کاربران عادی (متخصصان و جویندگان کار)، شرکت‌ها (برای استخدام و برندینگ)، و تبلیغ‌دهندگان که هرکدام خدمات خاص خود را دریافت می‌کنند.

4. ویژگی‌های چارچوب ITIL در لینکدین:
⦁ چارچوب ITIL به لینکدین کمک می‌کند خدمات فناوری اطلاعات را ساختارمند، قابل اندازه‌گیری و بهبودپذیر ارائه دهد؛ این یعنی فرآیندهای مدیریت خدمات، پاسخگویی سریع به مشکلات و تضمین کیفیت سرویس برای کاربران و شرکت‌ها.
با تشکر
ارسال‌ها
پاسخ
davarzani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 131
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#12
05-06-2025, 11:10 PM
(18-05-2025, 10:24 PM)o.karvandi نوشته است: 1- انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین که برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات استفاده می‌کند را نام ببرید؟

2- چند مورد از جنبه‌های اصلی نوآوری در خدماتلینکدین را نام ببرید.

3- در مدل کسب و کار لینکدین، این شرکت چند بخش مشتری دارد توضیح دهید.

4-ویژگیهای چارچوب ITIL در لینکدین را توضیح دهید.
حمیدرضا داورزنی 

پاسخ سوال اول 

شامل الگوریتم‌های پیشنهاد شغل، تشخیص شبکه‌های ارتباطی، تحلیل متن (NLP) و سیستم‌های پیشنهاد محتوا می‌شود. 

پاسخ سوال دوم 

 هوش مصنوعی برای تطبیسـق شغلی، شبکه‌سازی هوشمند، تحلیل‌های پیشرفته بازار کار و ابزارهای یادگیری آنلاین (LinkedIn Learning). 

پاسخ سوال سوم 

 سه بخش اصلی شامل کاربران عادی (رایگان)، مشترکین پریمیوم (حقوقی) و تبلیغ‌دهندگان/شرکت‌ها (B2B). 

پاسخ سوال چهارم 

تمرکز بر مدیریت خدمات یکپارچه، بهبود مستمر فرآیندها (CSI) و استانداردسازی عملیات فناوری اطلاعات.
ارسال‌ها
پاسخ
davood.kogir chegini آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 101
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#13
05-06-2025, 11:17 PM
(18-05-2025, 10:24 PM)o.karvandi نوشته است: 1- انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین که برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات استفاده می‌کند را نام ببرید؟

2- چند مورد از جنبه‌های اصلی نوآوری در خدماتلینکدین را نام ببرید.

3- در مدل کسب و کار لینکدین، این شرکت چند بخش مشتری دارد توضیح دهید.

4-ویژگیهای چارچوب ITIL در لینکدین را توضیح دهید.

با سلام داود کوگیر چگینی

1. انواع الگوریتم‌های یادگیری ماشین در لینکدین:
⦁ الگوریتم‌های یادگیری نظارت‌شده (مثل درخت تصمیم)، یادگیری بدون نظارت، یادگیری نیمه‌نظارتی، یادگیری تقویتی، الگوریتم‌های خوشه‌بندی، دسته‌بندی و رگرسیون برای تحلیل داده‌ها و ارائه خدمات مثل پیشنهاد شغل، ارتباطات و محتوا استفاده می‌شوند.

2. جنبه‌های نوآوری در خدمات لینکدین:
⦁ ایجاد شبکه حرفه‌ای گسترده، ارائه پلتفرم اشتراک‌گذاری محتوا و پروژه، امکان جستجوی شغل و استخدام، و ابزارهای تحلیل داده برای بهبود تجربه کاربری و ارائه پیشنهادهای شخصی‌سازی‌شده.

3. بخش‌های مشتری در مدل کسب‌وکار لینکدین:
⦁ لینکدین چند بخش مشتری اصلی دارد: کاربران عادی (متخصصان و جویندگان کار)، شرکت‌ها (برای استخدام و برندینگ)، و تبلیغ‌دهندگان که هرکدام خدمات خاص خود را دریافت می‌کنند.

4. ویژگی‌های چارچوب ITIL در لینکدین:
⦁ چارچوب ITIL به لینکدین کمک می‌کند خدمات فناوری اطلاعات را ساختارمند، قابل اندازه‌گیری و بهبودپذیر ارائه دهد؛ این یعنی فرآیندهای مدیریت خدمات، پاسخگویی سریع به مشکلات و تضمین کیفیت سرویس برای کاربران و شرکت‌ها.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  شرکت واتساپ morteza azizi 5 182 10-06-2025, 10:00 AM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 8 277 07-06-2025, 02:03 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 8 274 07-06-2025, 02:01 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال۳ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 245 07-06-2025, 02:00 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 8 207 07-06-2025, 01:58 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال سوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 180 07-06-2025, 01:56 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال دوم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 177 07-06-2025, 01:55 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت مبین نت Mansour yaghooby 4 162 07-06-2025, 01:53 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  سوال چهارم شرکت مبین نت Mansour yaghooby 5 133 07-06-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز roozbahani 4 150 07-06-2025, 01:10 PM
آخرین ارسال: morteza azizi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 22-06-2025، 08:28 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.