تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
1 2 بعدی »

شرکت گروه مالی پاسارگاد

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
شرکت گروه مالی پاسارگاد
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
***
ارسال‌ها: 55
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#1
26-05-2025, 09:13 PM
۱.سال تاسیس بانک پاسارگاد را بنویسید.

۲.شرکت های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد را نام ببرید.

۳.itsm در گروه مالی پاسارگاد را توضیح دهید؟

۴.ابزار های مورد استفاده در پیاده سازی itsm در گروه مالی پاسارگاد را بنویسید.


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   گروه مالی پاسارگاد.pdf (اندازه: 1.92 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 140
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#2
29-05-2025, 01:41 AM
(26-05-2025, 09:13 PM)علی رحیمی نوشته است: ۱.سال تاسیس بانک پاسارگاد را بنویسید.

۲.شرکت های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد را نام ببرید.

۳.itsm در گروه مالی پاسارگاد را توضیح دهید؟

۴.ابزار های مورد استفاده در پیاده سازی itsm در گروه مالی پاسارگاد را بنویسید.

۱. بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد.

۲. برخی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد عبارتند از: بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ)، شرکت لیزینگ پاسارگاد، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، دانشگاه خاتم و چندین شرکت دیگر.

۳. ITSM یا مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در گروه مالی پاسارگاد به بهینه‌سازی ارائه خدمات فناوری اطلاعات، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود تجربه مشتریان کمک می‌کند. این سیستم شامل فرآیندهایی مانند مدیریت تغییرات، مدیریت رخدادها، مدیریت دانش و مدیریت دارایی‌های فناوری اطلاعات است.

۴. ابزارهای مورد استفاده در پیاده‌سازی ITSM شامل نرم‌افزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، سیستم‌های اتوماسیون گردش کار، ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل داده، پلتفرم‌های رایانش ابری و راهکارهای امنیت سایبری هستند که به بهبود عملکرد و کارایی خدمات فناوری اطلاعات کمک می‌کنند.
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Asghar khond آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 41
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
دیروز, 07:03 PM
(26-05-2025, 09:13 PM)علی رحیمی نوشته است: ۱.سال تاسیس بانک پاسارگاد را بنویسید.

۲.شرکت های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد را نام ببرید.

۳.itsm در گروه مالی پاسارگاد را توضیح دهید؟

۴.ابزار های مورد استفاده در پیاده سازی itsm در گروه مالی پاسارگاد را بنویسید.

۱. بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد.

۲. برخی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد عبارتند از: بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ)، شرکت لیزینگ پاسارگاد، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، دانشگاه خاتم و چندین شرکت دیگر.

۳. ITSM یا مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در گروه مالی پاسارگاد به بهینه‌سازی ارائه خدمات فناوری اطلاعات، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود تجربه مشتریان کمک می‌کند. این سیستم شامل فرآیندهایی مانند مدیریت تغییرات، مدیریت رخدادها، مدیریت دانش و مدیریت دارایی‌های فناوری اطلاعات است.

۴. ابزارهای مورد استفاده در پیاده‌سازی ITSM شامل نرم‌افزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، سیستم‌های اتوماسیون گردش کار، ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل داده، پلتفرم‌های رایانش ابری و راهکارهای امنیت سایبری هستند که به بهبود عملکرد و کارایی خدمات فناوری اطلاعات کمک می‌کنند.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 65
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#4
دیروز, 07:11 PM
1. بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۴ تأسیس شد.

۲. برخی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد عبارتند از: بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد، شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ)، شرکت لیزینگ پاسارگاد، شرکت کارگزاری بانک پاسارگاد، شرکت خدمات ارزی و صرافی پاسارگاد، شرکت گسترش انرژی پاسارگاد، دانشگاه خاتم و چندین شرکت دیگر.

۳. ITSM یا مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در گروه مالی پاسارگاد به بهینه‌سازی ارائه خدمات فناوری اطلاعات، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و بهبود تجربه مشتریان کمک می‌کند. این سیستم شامل فرآیندهایی مانند مدیریت تغییرات، مدیریت رخدادها، مدیریت دانش و مدیریت دارایی‌های فناوری اطلاعات است.

۴. ابزارهای مورد استفاده در پیاده‌سازی ITSM شامل نرم‌افزارهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، سیستم‌های اتوماسیون گردش کار، ابزارهای مانیتورینگ و تحلیل داده، پلتفرم‌های رایانش ابری و راهکارهای امنیت سایبری هستند که به بهبود عملکرد و کارایی خدمات فناوری اطلاعات کمک می‌کنند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نقش itsmدر شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 2 102 19 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: morteza azizi
  مدیریت خدمات شرکت مبین نت Mansour yaghooby 0 9 دیروز, 11:39 PM
آخرین ارسال: Mansour yaghooby
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 4 97 دیروز, 07:33 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 4 121 دیروز, 07:21 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 4 128 دیروز, 07:19 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 4 127 دیروز, 07:17 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت رایتل Ali Asghar khond 4 122 دیروز, 07:16 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 6 133 دیروز, 07:15 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 6 143 دیروز, 07:14 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  شرکت هواپیمایی BA V.Alizadeh 7 119 دیروز, 07:12 PM
آخرین ارسال: morteza azizi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 01-06-2025، 12:20 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.