تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › فناوری اطلاعات و ارتباطات v
« قبلی 1 … 33 34 35 36 37 … 81 بعدی »

برای داشتن تبلیغات موثر باید چکار کرد؟

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
برای داشتن تبلیغات موثر باید چکار کرد؟
sellfree آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 25
موضوع‌ها: 25
تاریخ عضویت: Aug 2019
اعتبار: 0
#1
15-10-2020, 02:58 PM
اینکه چطور تبلیغات کنیم، برای هر کسب و کاری مهم است، زیرا تنها در صورتی که تبلیغات موثر و کارآمد باشند، نتیجه بخش خواهد بود. در بحث تبلیغات موارد زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفت، اما نمی توان این را کتمان کرد که یک فرآیند سرگرم کننده نیز می باشد. در این مقاله برخی از رهنمودهای اساسی در مورد چگونگی تبلیغات موثر به شما ارائه خواهد شد.

مراحل انجام انواع تبلیغات موثر
برای انجام تبلیغات موثر و کارآمد برای هر کسب و کاری، مراحلی وجود دارد که می بایست طبق یک برنامه ریزی مناسب، به آن پرداخت. چگونگی انجام این مراحل در ادامه بیان شده است.

برنامه ریزی برای یک کمپین تبلیغاتی:
مخاطبان خود را شناسایی کنید:
مهمترین نکته در مورد تبلیغات موثر شناخت مخاطبان است. در مورد آن فکر کنید، بدیهی است که آگهی تبلیغاتی مورد توجه ی مردان بازنشسته با آگهی طراحی شده برای دختران نوجوان بسیار متفاوت است.
اگر با مخاطبان خود هماهنگ نباشید، قادر به ایجاد تبلیغات موثر که در آنها طنین انداز شود، نمی شوید و محصول یا خدمات شما حجم زیادی از بازار هدف را از دست خواهد داد. برای تبلیغ کردن، هوشمند باشید و آن را به طور خاص برای مخاطبان خود تنظیم کنید، در غیر این صورت پول خود را دور می ریزید.
برای این کار مهمترین اطلاعات جمعیتی که باید در نظر بگیرید، جنسیت و دامنه ی سنی است. با توجه به جنسیت، بازار هدف شما را می توان به مردان، زنان و بزرگسالان (در صورتی که تعداد زن و مرد کاملاً یکنواخت باشد) طبقه بندی کرد. از نظر دامنه ی سنی، مشتریان هدف شما ممکن است در یک یا چند دسته بندی استاندارد قرار گیرند. این موارد به شرح زیر است:
۱۲-۲۴، ۱۸-۳۴، ۱۸-۴۹، ۲۵-۵۴ یا ۵۰+.

توجه داشته باشید که ممکن است در اثر عوامل بیرونی مانند افتتاح یا بسته شدن مشاغل مشابه و تغییرات جمعیتی، مشتری شما به مرور تغییر کند. مهم است که از این تغییرات آگاه باشید، زیرا نیازهای تبلیغاتی شما نیز با آنها تغییر خواهد کرد.

در مورد لوکیشن و مکان هدف تصمیم بگیرید:
هنگامی که مخاطبان و مشتریان هدف خود را شناسایی کردید، گام بعدی اطمینان حاصل کردن از اینکه آگهی تبلیغاتی شما به درستی در دسترس مخاطب هدف قرار گرفته است، می باشد.
ممکن است تبلیغ شما کاملا کالیبره شود تا بتواند در بازار هدف جذاب باشد، اما اگر مکان اشتباه باشد، ممکن است مخاطبان شما هرگز فرصتی برای دیدن یا شنیدن آن پیدا نکنند. به عنوان مثال، یک تبلیغ برای محصولات مراقبت از مو با هدف قرار دادن نوجوانان ممکن است در روزنامه اصلا ایده آل نباشد.
به این فکر کنید که مخاطب مورد نظر شما در کجا ممکن است تبلیغ را ببیند و بر اساس اولویت شخصی خود تصمیم نگیرید. فقط به این دلیل که رادیو گوش می دهید در رادیو تبلیغ نکنید و به دلیل اینکه این کار شیک است، فقط روی زمینه ی اینترنتی نپردازید. تحقیق انجام داده و تنها بر اساس مشتریان هدف خود تصمیم بگیرید.
به یاد داشته باشید که هیچ یک از انواع تبلیغات، لزوما از یکدیگر موثرتر نیستند. این امر نشان می دهد که روزنامه ها در بیلبوردها تبلیغ می کنند، مجلات در تلویزیون و ایستگاه های رادیویی در اینترنت تبلیغ می کنند. آنچه مهم است این است که رسانه ای که انتخاب می کنید به مشتریان هدف شما برسد.

بودجه ای فراهم کنید:
بودجه ی شما نقش بسزایی در کیفیت و توزیع تبلیغ شما خواهد داشت. تعداد بسیار کمی از مشاغل (به غیر از کمپانی های بزرگ) بودجه ی نامحدودی را برای انواع تبلیغات خود در نظر خواهند گرفت، بنابراین مهم است که در مورد تبلیغات موثر، استراتژیک فکر کنید و برای اینکه بیشترین سود را از هزینه ای که کرده اید ببرید، برنامه ریزی دقیق داشته باشید.
اگر در مورد خرج کردن پول برای انواع تبلیغات تمایلی ندارید، به یاد داشته باشید که شما ممکن است بهترین محصول یا خدمات را در جهان در اختیار داشته باشید، اما مادامی که کسی در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشد، هیچ وقت درآمد کسب نخواهید کرد.
بنابراین به اندازه ی توانایی مالی خود در کمپین های تبلیغاتی هزینه کرده و به آن به چشم سرمایه گذاری بنگرید. هزینه ی اولیه ممکن است زیاد باشد، اما بازده ی خالص (از نظر مشتری جدید و فروش بالقوه) بیشتر است که هزینه ها را جبران می کند. طبیعتا کمپین های تبلیغاتی نامناسب پول را هدر می دهند، به همین دلیل بسیار مهم است که شما تحقیق خود را انجام داده و برای تولید یک تبلیغ عالی وقت بگذارید.
آگهی رایگان
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
pantea_hk آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 37
موضوع‌ها: 26
تاریخ عضویت: Oct 2020
اعتبار: 0
#2
28-10-2020, 04:52 PM
توی فضای مجازی میشه زیاد تبلیغ کرد مثلا تو ایسنتا و شبکه های اجتماعی یا اصلا شرکت های مختلف مثلا من برای تبلیغ با آژانس دیجیتال مارکتینگ آوید قرار داد بستم و اونا هم کارامو انجام میدم و راضیم
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  آموزش ایجاد Sitelinks برای سایت selectak 0 3,350 04-03-2025, 05:32 PM
آخرین ارسال: selectak
  cannibalization چیست؟ 5 روش برای جلوگیری از هم نوع خواری کلمات کلیدی A00028 0 1,275 27-02-2023, 12:10 PM
آخرین ارسال: A00028
  دو روش برای انتقال وردپرس از هاست به هاست محلی cyber dezh 0 1,074 25-02-2023, 05:18 PM
آخرین ارسال: cyber dezh
  چگونه NFT توکن غیر مثلی در بلاکچین کاردانو بسازیم با سلام برای ساخت NFT کاردانو یه س سپهریونسی 0 835 24-02-2023, 11:32 PM
آخرین ارسال: سپهریونسی
  خرید بک لینک برای سئو مفید است؟ selectak 0 541 19-01-2023, 04:04 PM
آخرین ارسال: selectak
  انواع تبلیغات اینرنتی در ایران تبلیغ zahrapouran 1 2,158 16-10-2022, 11:54 AM
آخرین ارسال: مونا سیار
  چرا زبان کاتلین را برای طراحی اپلیکیشن انتخاب کنیم؟ aram 0 852 14-09-2022, 12:27 PM
آخرین ارسال: aram
  معرفی الگوریتم های گوگل برای بهینه سازی وب سایت hassanem 2 3,910 31-07-2022, 06:49 PM
آخرین ارسال: seohacker
  E-A-T الگوریتم گوگل برای سئو pantea_hk 1 3,973 15-06-2022, 01:01 PM
آخرین ارسال: مونا سیار
  تبلیغات در گوگل ارزان شدنی است؟ resanehlab 2 2,068 15-05-2022, 04:08 PM
آخرین ارسال: مونا سیار

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 26-05-2025، 01:43 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.