تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › باشگاه متخصصین و مشاورین صنعت v
« قبلی 1 … 6 7 8 9 10 … 26 بعدی »

تاثیر بازاریابی و موفقیت در کسب و کار

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
تاثیر بازاریابی و موفقیت در کسب و کار
sharifi آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 24
موضوع‌ها: 24
تاریخ عضویت: Oct 2019
اعتبار: 0
#1
27-11-2019, 05:51 PM
[تصویر:  kishtech-23.jpg]


سرفصل های مقاله

[list=1]

[*]“اطلاع رسانی”  و تاثیر بازاریابی

[*]تاثیر بازاریابی در فروش بیشتر کسب و کار

[*]موفقیت به واسطه تاثیر بازاریابی در شکل دهی شهرت کسب و کار

[*]نقش مارکتینگ در موفقیت کسب و کار از طریق “رقابت سالم”

[*]ملاحظاتی اساسی در خصوص تاثیر بازاریابی در موفقیت کسب و کار
[/list]

موفقیت هر کسب و کاری در بازاریابی آن نهفته است. همچنین بسیاری از جنبه‌های کسب و کارتان به موفقیت بازاریابی شما بستگی دارد. بازاریابی همانند چتری است که تبلیغات، روابط عمومی، افزایش رضایت مندی مشتریان (ترفیع) و فروش را پوشش می‌دهد. بازاریابی فرآیندی است که توسط آن محصول و یا خدمتی به مشتریان بالقوه معرفی و ترویج می‌شود.
تاثیر بازاریابی و موفقیت در کسب و کار آنجایی مشخص می‌شود که بدون بازاریابی، کسب و کار شما ممکن است بهترین محصولات یا خدمات را در صنعت خود ارائه دهد، اما هیچ‌یک از مشتریان بالقوه شما چیزی در مورد آن محصولات یا خدمات ندانند. بدون بازاریابی، احتمال سقوط فروش شرکت شما، بیشتر می‌شود و ممکن است مجبور شوید کارتان خود را تعطیل کنند.


“اطلاع رسانی”  و تاثیر بازاریابی

برای موفقیت یک کسب و کار، محصول و یا خدمتی که فراهم می‌ کنید، ‌باید برای خریداران بالقوه ­تان، شناخته شده باشد. تا زمانی که کسب و کار شما در جامعه شناخته شود و  بتوانید به راحتی با مشتریان در دسترس خود ارتباط برقرار کنید، مجبور به استفاده از استراتژی‌های بازاریابی، برای ایجاد آگاهی نسبت به محصول و یا خدمات خود، خواهید بود.
بدون بازاریابی، مشتریان بالقوه شما ممکن است هرگز از وجود بیزنس شما آگاه نشوند و اینگونه کسب و کار شما فرصت پیشرفت و موفقیت را به دست نخواهد آورد. استفاده از بازاریابی برای ترویج محصول تولیدی، خدمات شرکت، این فرصت را به کسب وکار شما می­ دهد تا توسط مشتریان مستعد بیشتر شناخته شوید.


تاثیر بازاریابی در فروش بیشتر کسب و کار

هنگامی که یک‌بار محصول تجاری، خدمت شرکت شما مورد توجه مشتریان­تان قرار بگیرد، شانس شما را برای افزایش فروش بیشتر می کند. همچنین زمانی که آگاهی مشتریان از محصول، خدمت و یا شرکت شما تحقق یابد، نقطه‌ای است که مشتریان جدید، شروع به تبلیغات توصیه ­ای (دهان به دهان) کرده و با دوستان و خانواده خود در مورد محصول شگفت انگیزی که به تازگی کشف کرده‌اند، صحبت می‌کنند.
همانطور که کلمات گسترش می‌یابند، فروش شما به طور پیوسته افزایش خواهد یافت. بدون استفاده از استراتژی‌های بازاریابی، این فروش ممکن است هرگز رخ ندهد و بدون فروش، یک شرکت نمی‌تواند به موفقیت دست یابد که این موضوع خود نقش تاثیرگذار مارکتینگ در موفقیت کسب و کارها تاکید دارد.


موفقیت به واسطه تاثیر بازاریابی در شکل دهی شهرت کسب و کار

موفقیت یک شرکت اغلب بر شهرت قابل اطمینان آن استوار است. بازاریابی برای یک کسب و کار، به رسمیت شناخته شدن نام تجاری (برند) آن و یا فراخوان محصول را به همراه دارد. هنگامی که شرکتی به انتظار بالایی مشتریان­ش دست می­ یابد و آنها را محقق می­ کند، شهرت آن نهادینه می­ شود. همانطور که شهرت شما رشد می‌کند، کسب و کارتان گسترش می‌یابد و فروش شما نیز افزایش خواهد یافت. شهرت شرکت شما از طریق مشارکت فعال در برنامه‌های اجتماعی، ایجاد ارتباط موثر – داخلی و خارجی – و محصولات یا خدمات با کیفیت که از طریق تلاش‌های بازاریابی شما ایجاد و یا حمایت شده است، ایجاد می‌شود.


نقش مارکتینگ در موفقیت کسب و کار از طریق “رقابت سالم”

بازاریابی همچنین محیطی سالم را برای رقابت در بازار، پرورش می‌دهد. تلاش‌های بازاریابی منجر به اطلاع رسانی در مورد قیمت‌گذاری محصولات – خدمات می­ شود، این کار نه تنها منجر به حصول انتظار مشتریان می ­شود، بلکه به انتظار سایر شرکت ­هایی که بر سر بازار مصرفی با هم رقابت می­ کنند، هم پاسخ می­ دهد. بدون رقابت، شرکت‌های شناخته شده به فروش خود ادامه خواهند داد در حالی که شرکت‌های کمتر شناخته شده و یا شرکت‌های جدید شانس کمی برای موفقیت و حتی ادامه فعالیت خود دارند. بازاریابی، از طریق کمک به کسب و کارهای کوچک و جدید ( استارت آپ ) جهت ورود به بازار و رشد آن‌ها، موفقیت کسب و کار را تسهیل می‌سازد.


ملاحظاتی اساسی در خصوص تاثیر بازاریابی در موفقیت کسب و کار

اگر چه بازاریابی اهمیت بسیار زیادی برای موفقیت یک کسب و کار دارد، اما این را باید بدانید که بازاریابی در عین حال می‌تواند بسیار گران‌قیمت باشد. در سال اول، یک شرکت ممکن است نیمی از فروش خود را در برنامه‌های بازاریابی صرف کند. پس از یک سال، بودجه بازاریابی می‌تواند به اندازه 30 درصد – گاهی اوقات بیشتر – از فروش سالانه شما را در برگیرد. یک ترکیب سالم از اشکال مختلف بازاریابی، مانند توسعه وب‌سایت، روابط عمومی، تبلیغات چاپی و بیلبورد، نمایشگاه‌های تجاری و دیگر رویدادهای خاص، احتمالا همان برنامه بازاریابی خواهد بود که بهترین شانس موفقیت را به شرکت شما می‌دهد.در هر صورت با برنامه ریزی درست می ­توانید از نقش تاثیر گذار بازاریابی بر موفقیت کسب وکار، بیشترین منفعت را کسب کنید.
ارسال‌ها
پاسخ
soolltani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 215
موضوع‌ها: 0
تاریخ عضویت: Oct 2020
اعتبار: 0
#2
09-01-2021, 01:11 AM
برای موفقیت در کسب و کار و زندگی کم‌تر بازاریابی کنید!
چی؟ این مطلب درمورد بازاریابی است. اما حرف من این است که سعی کنید بازاریابی متمرکز‌تر و راهبردی‌تری داشته‌باشید، نه این‌که برنامه‌های بازاریابی و بودجه‌تان را کاملا از بین ببرید.
این یعنی جاهایی که مشتری ندارید، یا هنگامی‌که توان پشتیبانی طولانی‌مدت را ندارید، یا اگر از منابع‌تان در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنید، بازاریابی نکنید. برای موفقیت در کسب و کار و زندگی به جای تمرکز بر چند مجرای بازاریابی، روی یکی تمرکز کنید.
شاید هدف‌تان این باشد که بهترین پادپخش یا مفیدترین وبلاگ را در اختیار داشته‌باشید. شاید سعی دارید در عرصه‌ی خودتان پرانرژی‌ترین گروه را بسازید. نکته این است که خودتان را ملزم کنید در یک حوزه‌ی مشخص از طریق یک واسطه یا مجرای مشخص با مخاطبان در ارتباط باشید.
روی مشترکین تمرکز کنید.
باهوش‌ترین کارآفرین‌ها برای موفقیت در و زندگی کم‌تر روی کمپین‌های یک‌باره تاکید خواهندکرد و برای مشتریان مرجعی مناسب خواهندبود.
شما می‌توانید با ایجاد محتوای ارزشمند که آدم‌ها به آن نیاز دارند یا به آنها علاقه دارند، این کار را بکنید، هم‌چنین باید مطمئن شوید این محتواها را به‌طور مرتب و قابل پیش‌بینی عرضه می‌کنید.
اندرو دیویس، کارشناس بازاریابی می‌گوید کلید گسترش مجموعه مشترکین‌تان این است که با مخاطبان‌تان قرار مشخصی بگذارید. درست همان‌طور که روزنامه‌تان هرروز در زمانی قابل پیش‌بینی پخش می‌شود، محتوای اشتراکی شما هم باید برای مشتری طبق زمان‌بندی قاعده‌مندی قابل دریافت باشد.
دیویس پیشنهاد می‌کند محتوا را صبح‌ها بین ساعات ۶ تا ۱۰ و عصرها بین ساعات ۳ تا ۷ منتشر کنید، و یادآوری می‌کند زمان نهار بهترین ساعت برای فرستادن خبرنامه‌های ایمیلی است، چون اغلب آدم‌ها پشت میزشان نهار می‌خورند و صندوق دریافت‌شان را بررسی می‌کنند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف pantea_hk 0 713 18-10-2020, 06:12 PM
آخرین ارسال: pantea_hk
  تاثیر برخی حشره کش های گیاهی و شیمیایی روی جمعیت شب پره های گوجه فرنگی 0019651562 0 584 08-09-2020, 07:05 PM
آخرین ارسال: 0019651562
Star روش های بازاریابی یک کسب و کار motlagh 0 609 16-03-2020, 12:04 AM
آخرین ارسال: motlagh
  استخدام فوری بازاریابی motlagh 0 885 08-12-2019, 06:50 PM
آخرین ارسال: motlagh
  موفقیت کاری فاطمه احمدی 0 945 09-11-2019, 02:01 PM
آخرین ارسال: فاطمه احمدی

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 22-05-2025، 02:42 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.