27-11-2019, 01:29 PM
(آخرین ویرایش: 27-11-2019, 02:44 PM، توسط مهتاب شهبازی.)
پردیس فناوری کیش _طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه گردشگری
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.
آمیخته بازاریابی 7p
محصول (product)، قیمت (price)، ترفیع (promotion)، توزیع (place)، بستهبندی (packaging)، جایگاهیابی (positioning) و کارکنان (people). محصولات، بازارها، مشتریان و نیازها به سرعت در حال تغییرند. برای اینکه مطمئن شوید در مسیر درستی قرار گرفتید، باید به طور مداوم آمیخته بازاریابی 7p را مورد بازبینی قرار دهید. این کار باعث میشود، در بازار امروز به حداکثر نتایج موردنظرتان دست یابید.
[/url]
[url=http://ipcce.ir/what-is-marketing/]برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه فرمایید
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.
آمیخته بازاریابی 7p
محصول (product)، قیمت (price)، ترفیع (promotion)، توزیع (place)، بستهبندی (packaging)، جایگاهیابی (positioning) و کارکنان (people). محصولات، بازارها، مشتریان و نیازها به سرعت در حال تغییرند. برای اینکه مطمئن شوید در مسیر درستی قرار گرفتید، باید به طور مداوم آمیخته بازاریابی 7p را مورد بازبینی قرار دهید. این کار باعث میشود، در بازار امروز به حداکثر نتایج موردنظرتان دست یابید.
[/url]
[url=http://ipcce.ir/what-is-marketing/]برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه فرمایید