تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › گفتگوی آزاد v
« قبلی 1 … 914 915 916 917 918 … 1001 بعدی »

امتیاز استفاده از هدایای تبلیغاتی

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
امتیاز استفاده از هدایای تبلیغاتی
mahya68 آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 168
موضوع‌ها: 166
تاریخ عضویت: Sep 2017
اعتبار: 2
#1
27-01-2018, 11:59 AM
[تصویر:  0d572087-3547-4501-9327-0baf0c27624f.jpg]

 هدایای تبلیغاتی دارای لوگو ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. آن‌ها ممکن است بپرسند چگونه می‌توانند هدیه‌ی دارای لوگو را دریافت کنند.

[font=Tahoma, Verdana, Arial, sans-serif]هدایای تبلیغاتی
 سفارشی چاپ‌شده تقریبا در هر صنعتی استفاده می‌شود. تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان، خرده‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات، همگی ارزش این رسانه‌ی تبلیغاتی قدرتمند را می‌دانند. استفاده از آرم روی هدیه‌ی تبلیغاتی با مارک، حتی در عرصه‌ی حرفه‌ای گسترش یافته و توسط وکلا، پزشکان و دندان‌پزشکان خریداری شده است.[/font]
شما می‌توانید نمونه‌هایی از هدایای تبلیغاتی را حتی زمانی که در خیابان راه می‌روید، مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تمام چترهای چاپ‌شده، کوله پشتی‌های دارای آرم، کیسه‌های دستمال کاغذی، ساعت دیواری تبلیغاتی  و کیف‌های دستی شرکت‌های تبلیغاتی را به‌عنوان تنها یک مثال می‌توان ذکر کرد.


[تصویر:  fc02e0c8-6852-4797-8173-203e59f083d7.jpg]


طبق آمار منتشرشده، کاربران محصولات تبلیغاتی چاپ‌شده از انواع مختلف محصولات تبلیغاتی برند سفارشی‌سازی‌شده در سال استفاده می‌کنند. در اقتصاد امروز، هر گونه هزینه‌ی تبلیغاتی مورد بررسی قرار می‌گیرد، بازاریابان همچنان به مارک تجاری و آرم برند روی محصولات تبلیغاتی با دلایل معتبر تکیه می‌کنند. در اینجا فقط چند نمونه ذکر شده است.

[font=IRANSans, Tahoma]حسن نیت هدیه تبلیغاتی

[/font]
اراده‌ی خوب، یک اصطلاح حسابداری است که برای بازتاب بخشی از ارزش یک نهاد تجاری یا سازمان که مستقیما مربوط به دارایی‌ها یا بدهی‌های آن نیست، استفاده می‌شود. اراده‌ی مطلوب دارایی نامحسوس نهایی است. به بیان ساده، این موضوع بدین معنی است که اگر دو شرکت یک محصول یکسان را با قیمت یکسان ارائه دهند و یک مشتری احتمالی، هدیه‌ تبلیغاتی را پیش‌تر، از یکی از این شرکت‌ها گرفته باشد، او «اراده‌ی خوب» را برای کسی که هدیه را از آن گرفته است احساس می‌کند و در نهایت محصول را از آن‌ها خریداری خواهد کرد.

این طبیعت اساسی انسان است. مصرف‌کنندگان هر نوع محصول، می‌خواهند بدانند کدام شرکت از آن‌ها حمایت می‌کنند. دریافت اقلام با برند سفارشی یا هدایای تبلیغاتی بدون نیاز به خرید آن، به‌عنوان یک بیان صادقانه در بخشی از این شرکت به اطلاع خریداران می‌رسد که تجارت آن‌ها ارزشمند است.

فاکتور خوب به ویژه زمانی وارد بازی می‌شود که هدایا‌ی تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تصور کنید که لنزهای تماسی خود را در یک مکان تاریک از دست بدهید و روز قبل یک چراغ قوه‌ی جیبی از یک شرکت درخواست کسب‌وکار دریافت کرده‌اید. نور می‌تواند به شما در پیدا کردن اشیاء گم‌شده کمک کند و احساس حسن نیت نسبت به هدایت‌کننده‌ی هدیه به مدت طولانی در آینده ادامه خواهد یافت.
[font]
تبلیغات دهان به دهان
[/font]
مطالعات نشان داده‌اند که ارزان‌ترین و اغلب مؤثرترین نوع تبلیغات، تبلیغات «دهان به دهان» است. یک شخص اگر به همسالان خود در مورد ارزش محصولی خاص، خدمات یا درباره‌ی فردی سخن گوید، بسیار قدرتمندتر از هر نوع آگهی یا تبلیغات است. محصول مارک‌دار با مارک مفید می‌تواند اغلب این روند را تسهیل کند.

به‌عنوان مثال، یک محصول تبلیغی منحصربه‌فرد، مانند یک قلم، هنگام نشستن در کنار یک غریبه در هواپیما، ممکن است توجه وی را جلب کند. ممکن است یک مکالمه در مورد قلم شروع شود و صاحب قلم ممکن است توضیح دهد که چگونه آن را دریافت کرده است و نام اهداکننده ذکر و خدمات عالی آن‌ها مطرح خواهد شد.

هدیه‌ی دارای لوگو ممکن است چیزی باشد که توسط دیگران جستجو می‌شود. آن‌ها ممکن است بپرسند چگونه می‌توانند هدیه دارای لوگو را دریافت کنند، گیرنده برای بحث در مورد شرکت و چگونگی تماس با نماینده‌ی فروش برای دریافت یک مورد مشابه آن مشتاق خواهد بود.

[تصویر:  ec1e1b68-2eca-40d5-8791-6ddf6638415f.jpg]
[font]
آگاهی از برند در تبلیغات
[/font]
همیشه توجه کنید که چگونه در ورزشگاه‌ها تبلیغات بیلبورد را تنها با نام خود، بدون کپی، بدون تلفن، بدون وب‌سایت به نمایش می‌گذارند. این موضوع به دلیل آن است که همه‌ی آن‌ها ارزش آگاهی از نام تجاری را می‌دانند. آگاهی از نام تجاری، یک مفهوم بازاریابی است که دانش مصرف‌کننده از وجود یک نام تجاری را می‌سنجد. در یک سطح عملی، به این معنی است که اگر قیمت یکسان باشد، مصرف‌کننده احتمالا محصولی را خریداری می‌کند که آرم آن‌ را دیده یا نام آن‌ را شناخته باشد؛ نه یک محصول یا سرویس که برای او ناشناخته است.

آگاهی از برند نیز مربوط به اقلام با آرم چاپ‌شده است؛ به‌عنوان مثال یک تولیدکننده‌ی سس باربیکیو ممکن است مسابقه‌ی آشپزی را در نمایشگاه محلی شهر برگزار کند و برای هر شرکت‌کننده یک پیش‌نویس با آرم چاپ‌شده را برگزیند. افرادی که لوگو را می‌بینند، آن را به یاد می‌آورند و احتمالا در نهایت محصولی را که لوگوی مشابهی عرضه می‌کند، خریداری کنند.

شرکت تبلیغاتی اسکار ارائه‌دهنده‌ی انواع هدایای تبلیغاتی شرکتی، خصوصی و هدیه‌های تبلیغاتی ارزان و لوکس است.

برای تماس و سفارش هدایای تبلیغاتی از شرکت بزرگ و معتبر اسکار گیفت با ما تماس بگیرید.

88913509-021     -----     88912715-021
باربیکیو گازی
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مزایای استفاده از ژل میکروسیلیس چیست؟ Mitra90 0 79 11-05-2025, 05:22 PM
آخرین ارسال: Mitra90
  استفاده مستقیم از عسل خام روی ناحیه کیست مویی nyusha 0 726 22-04-2025, 07:07 PM
آخرین ارسال: nyusha
Thumbs Up ربات تبلیغاتی واتساپ arikegift 0 620 07-02-2025, 01:51 PM
آخرین ارسال: arikegift
  استفاده از وام های آزاد به جای وام بانکی katayoonghahari 0 303 20-11-2024, 06:23 PM
آخرین ارسال: katayoonghahari
  مزایا و کاربردهای استفاده از طناب تشریفاتی ava1403 0 184 14-11-2024, 11:35 PM
آخرین ارسال: ava1403
  توری ها و نحوه ی استفاده از آن ها در ساختمان sara1400 2 1,073 11-11-2024, 03:27 AM
آخرین ارسال: shaily
  کادو تبلیغاتی شب یلدا sabacopper 0 445 02-09-2024, 11:41 AM
آخرین ارسال: sabacopper
  شناخت کرم ها و انواع و نحوه استفاده از آنها sinaks 0 492 04-08-2024, 02:21 PM
آخرین ارسال: sinaks
  چرا استفاده از سنگ ساختماني با کيفيت مهم است؟ pooya_malek007 0 360 22-06-2024, 12:16 PM
آخرین ارسال: pooya_malek007
  کسر دو امتیاز از باشگاه استقلال ملاثانی Mohammadrezabagherinasab 0 283 25-05-2024, 05:34 PM
آخرین ارسال: Mohammadrezabagherinasab

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 14-05-2025، 06:21 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.