تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › زبان های خارجی v
« قبلی 1 … 19 20 21 22 23

برند چگونه اساس تولید بهتر می شود؟

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
برند چگونه اساس تولید بهتر می شود؟
sabtenobel آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 35
موضوع‌ها: 35
تاریخ عضویت: May 2017
اعتبار: 1
#1
21-12-2017, 12:49 AM
برند چگونه اساس تولید بهتر می شود؟
ایده ها و نظرات زیادی در خصوص ثبت برند و علامت تجاری در بین کارشناسان و متخصصین فروش و بازاریابی دیده می شود. اما همه بازاریابان و فروشندگان معتبر و موفق در یک نکته اتفاق نظر دارند و آن هم اینکه برند های موفق تر به دلایل تولیدات با کیفیت تر و بهتر خود و ضمانت های بیشتر خود به این موفقیت رسیده اند. همه انها می دانند که برند ها هستند که فروش شرکت ها را بالاتر می برند و به خوبی در جریان بهبود مستمر شرکت مشارکت دارند.
اما چگونه یک برند یا علامت تجاری تا این حد در موفقیت و فروش شرکت نقش دارد؟
برند یا همان علامت تجایر به عنوان شناسه و هویت محصولات یک کارخانه و یا تولیدی است. تفاوتی ندارد حقیقی باشد یا حقوقی ، همین که مشتریان این برند را ببینند خیلی زود تولید کننده و یا در اصل صاحب این هویت را می شناسند. شاید برای اولین بار از سر کنجکاوی ، ولی در دفعات بعدی به دلیل کیفیت و مرغوبیت کالا و خدمات مشتریان خود به خود جذب برند می شوند و به دیگران هم در هر شرایطی ان برند را توصیه می کنند.
کم کم این توصیه ها و خرید های مداوم و مشتریان دائم شرکت پدیدار می شوند و موفقیت شرکت یعنی دقیقا همین موضوع. حال صاحبین خدمات و تولیدی ها به منظور اینکه این موفقیت را بیشتر کنند چاره ای ندارند جز اینکه کیفیت خود را همیشه نه تنها بالا نگه دارند بلکه هر روز ارتقا دهند. از این رو بهبود مستمر در شرکت ها و فعالیت های تجاری را شاهد خواهیم بود.
بر اساس همین تعریف می توان گفت برند اصلی ترین موضوع و پارامتر برای بهتر شدن کیفیت محصولات شرکت ها و متعاقبا فروش بیشتر و بازاریابی موثرتر و بهتر می شود. چرا که بازاریابان هم خودشان به محصول ایمان دارند و هم تنها با یک بار توصیه آن به مشتری و با صرف کم ترین زمان او را جذب خواهند کرد.
اما اصلی ترین راه برای موفقیت یک برند و اعتبار بالای آن در درجه اول ثبت برند می باشد. این مهم باید توسط متخصصین این حوزه انجام شود و بی تردید بهترین و معتبرترین موسسه حقوقی ثبت برند ، موسسه حقوقی نوبل با سال ها سابقه و میزان رضایت مشتریان فوق العاده بالا است.
برای مطالعه ادامه مطلب به سایت نوبل مراجعه فرمایید.
همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .
آدرس : میدان ونک – خیابان گاندی جنوبی – کوچه 23 – پلاک 19 – واحد 102
 تلفن :     02188203204 
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت نوبل مراجعه فرمایید.
http://ssabt.com
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  چه تفاوتی بین برند، علامت تجاری ، لوگو و آرم وجود دارد؟ sabtenobel 8 4,308 25-05-2021, 07:03 PM
آخرین ارسال: shinaweb
Photo چگونه استوری اینستاگرام دیگران را ذخیره کنیم؟ mb.kkkk 0 551 31-03-2020, 10:23 PM
آخرین ارسال: mb.kkkk
  برند بصورت جهانی چگونه به ثبت می رسد؟ sabtenobel 3 3,050 30-06-2019, 08:02 PM
آخرین ارسال: zohrehhh
  چرا باید برند یا علامت تجاری را اشخاص حقوقی به ثبت برسانند؟ sabtenobel 0 1,742 25-12-2017, 02:35 AM
آخرین ارسال: sabtenobel
  ثبت چه نوع برند هایی نیاز به کارت بازرگانی دارد؟ sabtenobel 0 1,711 23-12-2017, 10:07 PM
آخرین ارسال: sabtenobel
  برند چگونه به منبع درامدی جدید برای شرکت مبدل می شود؟ sabtenobel 0 1,278 21-12-2017, 01:09 AM
آخرین ارسال: sabtenobel
  برای ثبت برند چه مدارکی باید تهیه شود؟ sabtenobel 0 1,537 19-12-2017, 04:07 AM
آخرین ارسال: sabtenobel
  آیا امکان ثبت برند در سایر کشور ها می باشد؟ sabtenobel 0 1,430 19-12-2017, 03:49 AM
آخرین ارسال: sabtenobel
  انواع ثبت برند sabtenobel 0 1,547 17-12-2017, 12:45 AM
آخرین ارسال: sabtenobel

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 03-06-2025، 04:02 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.