تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

سوال۲ خدمات فناوری itsm service now

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال۲ خدمات فناوری itsm service now
Mohammadamin آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 72
موضوع‌ها: 34
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#1
25-05-2025, 02:52 PM
مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام می‌دهد؟
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 178
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#2
26-05-2025, 05:36 PM
(25-05-2025, 02:52 PM)Mohammadamin نوشته است: مدیریت رخدادها (Incident Management) در ServiceNow چه کاری انجام می‌دهد؟

مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمان‌ها کمک می‌کند تا مشکلات و اختلالات IT را به‌طور خودکار شناسایی، ثبت، دسته‌بندی و حل کنند. این سیستم با گردش‌کارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینه‌سازی کرده و زمان بازیابی سرویس‌ها را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 111
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
01-06-2025, 12:03 PM
مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمان‌ها کمک می‌کند تا مشکلات و اختلالات IT را به‌طور خودکار شناسایی، ثبت، دسته‌بندی و حل کنند. این سیستم با گردش‌کارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینه‌سازی کرده و زمان بازیابی سرویس‌ها را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 132
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#4
02-06-2025, 05:08 PM (آخرین ویرایش: 02-06-2025, 05:09 PM، توسط Mansour yaghooby.)
مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمان‌ها کمک می‌کند تا مشکلات و اختلالات IT را به‌طور خودکار شناسایی، ثبت، دسته‌بندی و حل کنند. این سیستم با گردش‌کارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینه‌سازی کرده و زمان بازیابی سرویس‌ها را کاهش می‌دهد.

رخدادها در ServiceNow به سازمان‌ها کمک می‌کند تا مشکلات و اختلالات IT را به‌طور خودکار شناسایی، ثبت، دسته‌بندی و حل کنند. این سیستم با گردش‌کارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینه‌سازی کرده و زمان بازیابی سرویس‌ها را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال یک مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 7 108 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: V.Alizadeh
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM Majid haghi 6 89 6 ساعت پیش
آخرین ارسال: Ahmadnia
  نقش itsm در شرکت eBay Mohammad Javad Rashvand 6 134 10 ساعت پیش
آخرین ارسال: o.karvandi
  سوال ۳ itsm service now Mohammadamin 4 99 دیروز, 02:18 PM
آخرین ارسال: AminAzartash
  سوال 2 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 7 99 دیروز, 10:57 AM
آخرین ارسال: V.Alizadeh
  سوال 1 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 7 106 دیروز, 10:56 AM
آخرین ارسال: V.Alizadeh
  سوال دو مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 6 89 دیروز, 10:53 AM
آخرین ارسال: V.Alizadeh
  سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 6 95 دیروز, 10:51 AM
آخرین ارسال: V.Alizadeh
  سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 7 104 دیروز, 10:50 AM
آخرین ارسال: V.Alizadeh
  سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 6 95 دیروز, 02:11 AM
آخرین ارسال: o.karvandi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 04-06-2025، 02:18 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.