15-08-2019, 04:22 PM
1)انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2)بازارشناسی- بازارسازی- بازار داری
3)ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرفه جویی در وقت و هزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از آنچه رقبا عرضه میکنند
4) غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیک بودن غیر همگن بودن (متغیر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
2)بازارشناسی- بازارسازی- بازار داری
3)ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرفه جویی در وقت و هزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از آنچه رقبا عرضه میکنند
4) غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیک بودن غیر همگن بودن (متغیر بودن) غیر قابل ذخیره بودن