04-06-2025, 08:29 PM
مدیریت رخدادها در ServiceNow وظیفه ثبت، پیگیری و حل سریع مشکلات و اختلالات در سرویسهای IT را دارد تا کمترین تأثیر روی کسبوکار گذاشته شود.
سوال۲ خدمات فناوری itsm service now
|
|
پیامهای داخل این موضوع |
سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط Mohammadamin - 25-05-2025, 02:52 PM
RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط o.karvandi - 26-05-2025, 05:36 PM
RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط morteza azizi - 01-06-2025, 12:03 PM
RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط Mansour yaghooby - 02-06-2025, 05:08 PM
RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط AminAzartash - 04-06-2025, 08:29 PM
RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط davarzani - 05-06-2025, 11:17 PM
RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط davood.kogir chegini - 06-06-2025, 02:16 AM
|