تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM
AminAzartash آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 120
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
03-06-2025, 02:30 PM
۱. تاریخچه زبان دلفی:
زبان دلفی (Delphi) در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت Borland معرفی شد. این زبان نسخه‌ای پیشرفته و شی‌ءگرا از پاسکال است که با هدف توسعه آسان برنامه‌های ویندوزی ایجاد شد. بعدها مالکیت آن به شرکت Embarcadero Technologies منتقل شد و همچنان در حال توسعه است.
۲. نسخه‌های زبان دلفی:
برخی از نسخه‌های مهم زبان دلفی:
[list]
[*]Delphi 1 (برای ویندوز 16 بیتی)
[*]Delphi 3، 5، 7 (نسخه‌های محبوب برای توسعه ویندوز)
[*]Delphi 2006، 2010
[*]Delphi XE Series (XE2 تا XE8)
[*]Delphi 10 (Seattle, Berlin, Tokyo, Rio, Sydney، و Alexandria)
[/list]
۳. کاربرد زبان دلفی:
[list]
[*]توسعه نرم‌افزارهای دسکتاپ برای ویندوز
[*]ساخت نرم‌افزارهای پایگاه‌داده محور
[*]تولید برنامه‌های موبایل (iOS و Android) با FireMonkey
[*]ساخت نرم‌افزارهای چندسکویی (Cross-platform)
[*]تولید ابزارهای مالی، مهندسی و پزشکی
[/list]
۴. مزایای زبان دلفی:
[list]
[*]سرعت بالا در تولید برنامه‌ها
[*]رابط کاربری گرافیکی (GUI) قدرتمند و ساده
[*]کامپایل بومی (Native Compilation)
[*]توسعه سریع نرم‌افزار (RAD)
[*]پشتیبانی از پایگاه‌داده‌های مختلف
[*]پایداری و کارایی بالا در برنامه‌های بزرگ و پیچیده
[/list]
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط Majid haghi - 02-06-2025, 09:03 PM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط Vahid Rohollahi - 02-06-2025, 10:49 PM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط o.karvandi - 03-06-2025, 02:35 AM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط morteza azizi - 03-06-2025, 11:19 AM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط AminAzartash - 03-06-2025, 02:30 PM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط Hooman homapour - 03-06-2025, 05:35 PM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط Ahmadnia - 03-06-2025, 08:14 PM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط davarzani - 05-06-2025, 11:21 PM
RE: مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در دیوار ITSM - توسط davood.kogir chegini - 05-06-2025, 11:54 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات m.mirahmadi 3 130 07-06-2025, 01:50 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات m.mirahmadi 2 113 07-06-2025, 01:16 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات m.mirahmadi 2 111 07-06-2025, 01:15 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  مدیریت خدمات فناوری اطلاعات m.mirahmadi 2 93 07-06-2025, 01:11 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  عملکرد ITSM وITIL در شرکت بریتیش ایرویز roozbahani 4 134 07-06-2025, 01:10 PM
آخرین ارسال: morteza azizi
  خدمات فناوری اطلاعات ITSM service now Mohammadamin 13 415 06-06-2025, 02:29 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال 4 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 10 238 06-06-2025, 02:24 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال یک مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 11 277 06-06-2025, 02:22 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال ۳ itsm service now Mohammadamin 7 156 06-06-2025, 02:18 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini
  سوال۲ خدمات فناوری itsm service now Mohammadamin 6 194 06-06-2025, 02:16 AM
آخرین ارسال: davood.kogir chegini

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 16-06-2025، 02:21 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.