21-12-2023, 10:17 PM
نحوه خرید مشتریان خانگی و سازمانی در آسیاتک: تماس رایگان با شماره 90000000 و زدن کلید3 برای خرید سرویس جدید. سپس برای خرید خدمت یا اینترنت مربوطه، کلید مربوطه زده شود. سپس مشتری با کارشناس مربوطه هر بخش صحبت می کند و سوالات خود را می پرسد. اگر مشتری قصد ادامه تکمیل فرایند خرید را داشت، ارائه پاسخ به مشتری و توضیح شیوه و مدت زمان لازم برای خرید و نصب اینترنت و تجهیزات آن صورت می گیرد. سپس اعزام نیروی فنی و متخصص به منزل مشتری برای نصب تجهیزات و Config مناسب اینترنت صورت می گیرد. سپس، تماس با مشتری مبنی بر این که آیا نصب تجهیزات و Config اینترنت به درستی انجام شده است و مشتری از اینترنت خود راضی است؟