06-12-2023, 05:35 PM
(05-12-2023, 07:47 PM)Mohsen khazaei نوشته است: 4-1 مورد از میز خدمت اداره پشت را نام ببرید؟
2-نحوه ارتباط مشتری با سازمان اداره پست را نام ببرید؟
3-نحوه پیگیری مرسوله پستی از طریق سامانه 193 را توضیح دهید؟
4-4 مورد از خدمات اپلیکیشن پست خونه را نام ببرید؟
1-پست ويژه،عادي، پيشتاز، سفارشی و امانت-ارسال کارت پستال-پاسخ به استعالم کد پستی-پست مستقيم
2-از طريق سايت اداره پست-از طريق اپليكيشن پست خونه-از طريق سامانه تلفنی193-سامانه رهگيري مرسوالت پستی-خدمات الكترونيک با شماره909907۵۳07
از طريق باجه هاي پست سراسر کشور-شكايات پستی از طريق سامانه19۵
3-ابتدا به سايت اداره پست کشور ايران به نشانیwww.post.irوارد شويد.پس از ورود به سايت می توانيد از طريق دو روش مراحل پيگيري مرسوله پستی خود را انجام دهيد
در اولين روش الزم است که کدپيگيري مرسوله خود را در قسمت مشخص شده در سايت وارد کنيد و بر روي گزينه جستجو کليک کنيد در دومين روش شما می توانيد به سامانه رهگيري مرسوالت پستی شرکت ملی پست وارد شويد.براي اين کار برروي گزينه «رهگيري مرسوله»کليک کنيد. و می توانيد کد مرسوله خود را در قسمت مشخص شده وارد نماييد وحال شما به سايت رهگيري مرسوالت پستی وارد می شويدسپس بر روي گزينه زرد رنگ کليک کنيد تا مراحل پيگيري مرسوله پستی شما انجام شود.
4-پاسخگويی آنالين درباره مرسولات -اطلاع از تعرفه سرويسهاي گوناگون پستی-امكان ارسال سريع مرسوله پستی-نوبت دهی مراجعه حضوري