با گذشت زمان، گوگل متوجه شد که واکنش جستجوگران به پرس و جوها بسیار خاص و منحصر به فرد است و آنها ترجیح می دهند فقط از یک یا چند کلمه مهم استفاده کنند. این نشان داده است که کاربران نسبت به نتایج جستجو بسیار حساس هستند و نتایج بسیار نزدیکتر و دقیق تر را ترجیح می دهند. بنابراین الگوریتم های گوگل ادز چگونه کار میکند؟ به نام مرغ مگس خوار در سال 2013 منتشر شد.
این الگوریتم نسبت به مدل قبلی تغییر چندان بزرگی نداشت اما عملکرد آن بسیار مهم و موثر بود که رضایت کاربران را جلب کرد. جستجوهای گوگل از الگوریتم مرغ مگس خوار استفاده می کنند تا حدود 90 درصد از نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار دهند و نتایج بهینه را در اختیار کاربران قرار دهند.
این الگوریتم نسبت به مدل قبلی تغییر چندان بزرگی نداشت اما عملکرد آن بسیار مهم و موثر بود که رضایت کاربران را جلب کرد. جستجوهای گوگل از الگوریتم مرغ مگس خوار استفاده می کنند تا حدود 90 درصد از نتایج جستجو را تحت تأثیر قرار دهند و نتایج بهینه را در اختیار کاربران قرار دهند.