تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › اخبار علمی و فناوری v
« قبلی 1 … 26 27 28 29 30 … 120 بعدی »

شش ویژگی که غرفه نمایشگاهی شما باید شامل آن‌ها باشد

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
شش ویژگی که غرفه نمایشگاهی شما باید شامل آن‌ها باشد
arezu3 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 412
موضوع‌ها: 412
تاریخ عضویت: Jan 2019
اعتبار: 35
#1
08-02-2020, 06:38 PM (آخرین ویرایش: 10-02-2020, 06:30 PM، توسط arezu3.)
[تصویر:  83924-%DA%86%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%...9F%201.jpg]

غرفه‌ی نمایشگاهی در حقیقت نشان‌دهنده‌ی کسب‌وکار شما می‌باشد. غرفه‌ی شما هرچند روز که فعالیت داشته باشد نیازمند رعایت نکاتی است که در متن ذیل خلاصه‌شده است.

سه سؤال اصلی در خصوص غرفه سازی مدرن مطرح می‌شود:

1. چه افرادی آن را می‌سازند؟
2. هزینه‌ی غرفه سازی نمایشگاه به چه صورت است؟
3. آیا غرفه‌ی ساخته‌شده کارکرد مربوطه را دارد؟

شاید سؤال سوم کمی بی‌ربط به نظر برسد اما اکثر مشتریان تنها به دنبال جایی هستند که زیبا بوده و بتوانند در آن بنشینند. بی‌آنکه به کارایی آن توجهی داشته باشند.

امروزه از غرفه سازی انتظارات بیشتری می‌رود. غرفه سازی باید کاملاً مدرن و به‌روز بوده و همچنین از طراحی گرافیکی جذابی برخوردار باشد. در این صورت می‌تواند نظر مخاطبان را به خود جذب کند. غرفه‌ی نمایشگاهی باید قابلیت برگزاری جلسات چندنفره و انبار کردن محصولات را داشته باشد. بخشی دیگر از غرفه سازی به نمایش محصولات اختصاص داده می‌شود.

در متن ذیل نکاتی در خصوص با غرفه سازی مطرح‌شده است که افراد می‌توانند برای کسب‌وکار خود از آن استفاده کنند.

1) منحصربه‌فرد بودن غرفه سازی

قدم اول برای شرکت در نمایشگاه، غرفه سازی نمایشگاه می‌باشد که سرمایه‌گذاری در زمان و پول شما می‌باشد. اگر فقط یک‌بار برای غرفه سازی خود هزینه کنید تا چندین سال می‌توانید از آن استفاده کنید. انعطاف‌پذیری در غرفه سازی بسیار مهم می‌باشد. بهتر است غرفه سازی خود را طوری انجام دهید که قابلیت تغییر اندازه داشته باشد به‌عنوان‌مثال10*10 ، 20*10 و 20*20... با این کار برای ظاهر یکسان برند شما مناسب می‌باشد.

2) اهدای اقلام تبلیغاتی

اقلامی که برای تبلیغات خود انتخاب می‌کنید تأثیر مستقیمی در جلب مشتری خواهد داشت. برای مثال استفاده از خودکار تبلیغاتی مناسب نمی‌باشد. اگر می‌خواهید از چنین گزینه‌ای استفاده کنید حتماً اقلام باکیفیت را به کار بگیرید. اگر بابت هزینه‌ی آن نگرانی دارید؛ تنها به مشتریان ثابت این اقلام را بدهید. بهتر است آدرس ایمیل و شماره‌ی مشتریان را داشته باشید تا پس از اتمام نمایشگاه نیز با آن‌ها در ارتباط باشید.

3)برگزاری مسابقات جذاب (همراه با جایزه)

درصورتی‌که همه‌ی رقیبان شما تنها از بروشور استفاده می‌کنند شما می‌توانید مسابقاتی جذاب برگزار کرده و به مشتریان جوایزی اهدا کنید. بازی‌های انتخابی باید سرگرم‌کننده باشد. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و فرم‌هایی به مشتریان بدهید. با پر کردن فرم‌ها دیگر می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید. بازی‌هایی که انتخاب می‌کنید باید با کسب‌وکار شما مرتبط باشد. برای مثال اگر شرکت شما در خصوص لوازم ورزش گلف می‌باشد؛ بخشی از غرفه سازی را به زمین کوچک گلف اختصاص بدهید تا بتوانید مسابقات را در آنجا انجام دهید. نکته‌ی دیگر این است که جوایز انتخابی باید به‌گونه‌ای باشد که قابلیت جذب مشتریان را داشته باشد.

4) اختصاص محلی برای نمایش محصولات و خدمات

بهتر است مکانی را در غرفه سازی خود برای نمایش محصولات در نظر بگیرید. هر بازدیدکننده‌ای می‌تواند تبدیل به مشتری ثابت شما شود. به همین دلیل است که غرفه سازی روشی ایده آل برای به نمایش گذاشتن و معرفی محصولات می‌باشد. مشتریان از این طریق می‌توانند در خصوص برند شما اطلاعات کسب کنند و جذب شما شوند.

5) استفاده از تکنولوژی
شما از طریق تکنولوژی می‌توانید جایگاه قابل‌توجهی در نمایشگاه به دست آورید. استفاده از صفحه‌های لمسی و علائم دیجیتالی باعث جذب مشتری به سمت غرفه‌ی شما می‌شود. شما می‌توانید از طریق تکنولوژی توضیحات لازم را به مشتریان ارائه دهید.

6) فعال بودن در فضای مجازی
غرفه سازی در فضای حقیقی اتفاق می‌افتد اما تأثیر آن در فضای مجازی بسیار است. با این کار افرادی که نتوانسته‌اند در نمایشگاه حضور یابند می‌توانند از طریق فضای مجازی با کالاها آشنا شوند. مشتریان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی از زمان‌های برگزاری نمایشگاه مطلع شده و اطرافیان را تشویق به این موضوع کنند.

این روند به همین صورت ادامه پیداکرده و مشتریان بیشتری جذب غرفه‌ی شما می‌شوند. استفاده از هشتگ ها روشی بی‌نظیر در ارتباط با کسب‌وکار شما می‌باشد. افرادی که در نمایشگاه حضور نیافته‌اند، با دیدن تصاویر و پست‌های مربوط به آن ترغیب خواهند شد. منبع: غرفه سازی نمایشگاه
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
شش ویژگی که غرفه نمایشگاهی شما باید شامل آن‌ها باشد - توسط arezu3 - 08-02-2020, 06:38 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  برای خرید تلویزیون به چه نکاتی باید توجه کرد ؟ ali5280 0 836 26-11-2022, 09:13 PM
آخرین ارسال: ali5280
  نصب فن کویل سقفی: هر آنچه باید در مورد راه اندازی فن کویل سقفی بدانید behtash 1 5,090 16-10-2022, 04:43 PM
آخرین ارسال: jamaliroya
  برای راه اندازی موتور دیزلی باید به موارد زیر دقت کرد: dadli 0 1,325 24-07-2022, 05:56 PM
آخرین ارسال: dadli
  برنامه ریزی برای بودجه بندی غرفه سازی نمایشگاه تهران arezu3 0 1,205 28-05-2022, 03:18 PM
آخرین ارسال: arezu3
  راهنمای خرید قاب گوشی؛ هر آنچه برای خرید کاور موبایل باید بدانید! emilyfarahi 0 1,036 19-09-2021, 06:21 PM
آخرین ارسال: emilyfarahi
  نکاتی که باید قبل از اخذ بورسیه تحصیلی بدانید! edumoshaver 0 1,002 07-12-2020, 03:30 PM
آخرین ارسال: edumoshaver
  بهترین دستگاه اسپری پرکن باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ milad_shafipour 0 745 28-10-2020, 03:40 PM
آخرین ارسال: milad_shafipour
  چه افرادی باید ویتامین D بیشتری مصرف کنند؟ Iman99 1 851 18-07-2020, 12:17 PM
آخرین ارسال: armanbox
  طراحی غرفه و غرفه سازی موثرترین روش های بازاریابی و افزایش فروش arezu3 1 1,388 18-04-2020, 05:14 PM
آخرین ارسال: پریا مرادی
  غرفه سازی مدرن چه تأثیری در تجارت دارد؟ arezu3 0 709 08-04-2020, 06:24 PM
آخرین ارسال: arezu3

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 19-05-2025، 01:53 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.