تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات - ترم تابستان1400-چهارشنبه ساعت15 v
1 2 3 بعدی »

SAP

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 4.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
SAP
mahmood mirzaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 112
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#1
28-07-2021, 05:10 PM
1.ایا SAP در ایران به شرکتهای ایرانی خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه می کند ؟
ارسال‌ها
پاسخ
akbari farhad آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 3
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 1
#2
28-07-2021, 07:17 PM
(28-07-2021, 05:10 PM)mahmood mirzaei نوشته است: 1.ایا SAP در ایران به شرکتهای ایرانی خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه می کند ؟

سلام ظاهرا به دلیل تحریمها این خدمات و پشتیبانی ارایه نمیگردد
البته متخصصان برنامه نویسی ایرانی بیکار نمانده و در حال انجام رفع موانع و کمبودها میباشند که امیدوارم به جایی برسیم که نبازی به التماس به آنها در این رمینه نداشته باشیم
ارسال‌ها
پاسخ
mahmood mirzaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 112
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#3
28-07-2021, 08:32 PM
خیر ،بخاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکت ها عموما متخصصانی را برای آموزش اعزام نموده و از ایشان بهره مند می شوند.
ارسال‌ها
پاسخ
99236001170011 آفلاین
حسن جباری قاشقای
**
ارسال‌ها: 32
موضوع‌ها: 2
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#4
28-07-2021, 10:16 PM
خیر به خاطر تحریم‌ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکت ها عموما متخصصانی را براب آموزش اعزام نموده و از ایشان بهره مند می شوند.
ارسال‌ها
پاسخ
عباس جهانبازی آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 43
موضوع‌ها: 2
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#5
28-07-2021, 10:47 PM
باتوجه به تحریمهای موجود امکان ارائه خدمات و پشتیبانی وجود ندارد و غالبا به صورت اعزام افراد برای اموزش و بهره گیری در اینده استفاده میشود.
ارسال‌ها
پاسخ
99236001170018 آفلاین
بهاره حکیمی کوران ترکیه
**
ارسال‌ها: 43
موضوع‌ها: 2
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#6
28-07-2021, 10:53 PM
خیر .به خاطر تحریم ها ،پشتیبانی وخدمات وجود نداردو شرکت ها عموما متخصصانی را برای آموزش اعزام نموده واز ایشان بهرمند می شوند.
ارسال‌ها
پاسخ
مرتضی عزتی زاده آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 99
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#7
28-07-2021, 10:56 PM (آخرین ویرایش: 28-07-2021, 11:07 PM، توسط مرتضی عزتی زاده.)
خیر به خاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکتهای عموما متخصصانی را برای آموزش اعزام نموده و از ایشان بهرمند می شوند

(28-07-2021, 10:56 PM)مرتضی عزتی زاده نوشته است: خیر به خاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکتهای عموما متخصصانی را برای آموزش  اعزام نموده و از ایشان بهرمند می شوند

خیر به خاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکت ها عموما متخصصانی را برای اموزش اعزام نموده و از ایشان بهرمند می شوند

(28-07-2021, 10:56 PM)مرتضی عزتی زاده نوشته است: خیر به خاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکتهای عموما متخصصانی را برای آموزش  اعزام نموده و از ایشان بهرمند می شوند

(28-07-2021, 10:56 PM)مرتضی عزتی زاده نوشته است: خیر به خاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکتهای عموما متخصصانی را برای آموزش  اعزام نموده و از ایشان بهرمند می شوند

خیر به خاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکت ها عموما متخصصانی را برای اموزش اعزام  نموده و از ایشان بهرمند می شوند
ارسال‌ها
پاسخ
mohammad hossein farahi آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 28
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 1
#8
29-07-2021, 01:56 AM
خیر ،بخاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکت ها عموما متخصصانی را برای آموزش اعزام نموده و از ایشان بهره مند می شوند.
ارسال‌ها
پاسخ
mostafayegane آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 37
موضوع‌ها: 2
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#9
29-07-2021, 09:17 AM
(28-07-2021, 05:10 PM)mahmood mirzaei نوشته است: 1.ایا SAP در ایران به شرکتهای ایرانی خدمات پس از فروش و پشتیبانی ارائه می کند ؟

با سلام .خیر به علت تحریمها نمی توانند این سیستم را پشتیبانی کنند
ارسال‌ها
پاسخ
Sina Babaei آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 25
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#10
29-07-2021, 10:30 AM
خیر ،بخاطر تحریم ها پشتیبانی و خدماتی وجود ندارد و شرکت ها عموما متخصصانی را برای آموزش اعزام نموده و از ایشان بهره مند می شوند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 17-07-2025، 04:11 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.