تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › گفتگوی آزاد v
« قبلی 1 … 137 138 139 140 141 … 1005 بعدی »

معرفی سامانه Dina Help Desk

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
معرفی سامانه Dina Help Desk
tabeshestila آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 84
موضوع‌ها: 84
تاریخ عضویت: Dec 2020
اعتبار: 0
#1
30-01-2023, 11:49 AM
معرفی سامانه Dina Help Desk 
نرم افزار Help Desk دنیا با توجه به الگوی ساختاری ITIL امکانات و ماژول های کاربردی خود می تواند به خوبی مشکلات موجود در شبکه را شناسایی و پشتیبانی کارمندان ، پرسنل و حتی نمایندگی ها و شعبات مختلف را آسانتر کند . این نرم افزار با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بر می دارد.

Help Desk دینا انتخاب هوشمندانه مدیران ارشد و مهندسین جامعه فناوری اطلاعات


وجود سطح کلانی از دستگاه ها ، کامپیوترها ، تجهیزات شبکه به همراه نیازمندی سازمان به مدیریت چرخه حیات آنها در سیستمی مدون و یکپارچه حقایقی از این دنیای جدید است که همیشه همراه کارشناسان و مدیران ارشد بود است که با ارائه یک سیستم یکپارچه Help Desk دینا می‌توانید بر بستر وب و موبایل آمار جامعی از موجودیت های یادشده را به همراه رضایت کاربران و مالکین آنها همیشه همراه داشته باشید.

ویژگی های منطبق با چارت سازمانی
سامانه Dina Help Desk به منظور دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و وفرایند های وابسته به تمامی موارد مذکور در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده سازی شده است از این رو یکی از قابلیتهای کاربردی سامانه اجرا و پیاده سازی آن روی بستر چارت سازمانی و تنظیم گزارشات و عملیات سیستم منطبق بر حوزه اختیارات کاربران در سطوح و طبقه بندی های مختلف نظیر منطقه ، شعبه ، نمایندگی و... می باشد که با توجه به این قابلیت با خیالی آسوده از انحصار اطلاعات سازمانی خود در طبقات متنوع سازمانی میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید .

[تصویر:  help-desk-2-scaled-578x704.jpg]




فرآیند همکاری ما
ارائه ی دمو و جلسات پرزنت به صورت حضوری و آنلاین ، پشتیبانی و مشاوره قبل از خرید




[تصویر:  champio4.svg]
بهره مندی از سیستم واکشی چارت سازمانی منطبق بر ساختار اکتیودایرکتوری.


[تصویر:  spacecraft-3.svg]
بهره مندی از سیستم مدیریت و مونیتور مغایرت های سخت افزاری کامپیوتر ها.



[تصویر:  clients-img-6.png]
ثبت و مدیریت کاربران و مالکین سیستم تجهیزات.


[تصویر:  champio4.svg]
بهره مندی از فرم ساز هوشمند.


[تصویر:  spacecraft-3.svg]
بهره مندی از سیستم مدیریت فعالیت شرکت های پیمان کار و کاربران پیمانی.


 
بهره مندی از گزارش قطعات کامپیوتر ها نظیر RAM,VGA,CPU,H.D.D,Main Board.


[تصویر:  help-desk-3-scaled-578x704.jpg]

استانداردسازی فرایندها
یک مجموعه موفق همواره وام دار استفاده از تجربه ، تخصص و تکنیک هایی است که منطبق بر مطالعه و دانش به روز باشد. نرم افزار Help Deskدینا با توجه به الگوی ساختاری ITILامکانات و ماژول های کاربردی خود را با افتخار در این زمینه در اختیار متخصصان و فرهیختگان کشور قرار داده است تا بتوانند گام های موثری در راستای نیازمندی های خود بردارند.

ویژگی های کلیدی سامانه Help Desk دینا

سهولت در دسترسی و حل مشکلات در سریع ترین زمان ممکن همواره دغدغه مدیران موفق بوده است. نرم افزار Help Deskدینا تلاش نموده است تا با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، در این راستا قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بردارد.

[تصویر:  spacecraft-3.svg]
سرعت در پردازش و تولید گزارشات
...
[تصویر:  clients-img-6.png]
کانورت و ایمپورت داده ها با چند کلیک ساده
...
[تصویر:  spacecraft-3.svg]
رعایت و به کار گیری راهکارهای ITIL
...
[تصویر:  clients-img-6.png]
ارتباط با سامانه های میزبان از طریق وب سرویس
...


سازگار با تمامی مرورگرهای رایج و پلتفرم های سخت افزاری
سامانه جامع Help Deskدینا با داشتن ظاهری جذاب و کاربر پسند همراه همیشگی شما در ارسال و بازبینی درخواست هایتان خواهد بود . با استفاده از این ابزار به راحتی در هر مکان و زمان قادر خواهیدبود درخواست های خود را ارسال ، بررسی و حتی ارجاع دهید که با توجه به سرعت عملکرد شما در رسیدگی به درخواست ها بسیار موثر خواهد بود.

[تصویر:  laptop.png]
سامانه Dina Help Desk که با نام نرم افزار Help Desk نیز شناخته می شود یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های نرم افزاری برای دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و فرآیندهای وابسته در شبکه های سازمانی و اداری است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از این نرم افزار باعث می شود که فرایندهای پشتیبانی و مدیریتی شبکه های رایانه ای آسان تر و بهتر از قبل انجام شود .
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  معرفی کلید شیشه بالابر جلو چپ هیوندای i20 سئو 0 64 16-07-2025, 07:01 PM
آخرین ارسال: سئو
  با یک بروشور و کارت حرفه‌ای، برند خود را به سبک مدیران بزرگ معرفی کنید! Mitra90 1 272 01-07-2025, 02:17 PM
آخرین ارسال: azadkarsho
  معرفی کتاب سمفونی مردگان book2112 0 350 28-10-2024, 04:14 PM
آخرین ارسال: book2112
  معرفی اجرای نمای سرامیک خشک nama design 1 839 13-08-2024, 11:37 AM
آخرین ارسال: arianmahdekavosh
  معرفی شرکت 5تاش تجارت رادین، تولید کننده برتر سینی کابل در کشور sinaks 0 462 11-06-2024, 04:05 PM
آخرین ارسال: sinaks
  معرفی فروشگاه مبلمان باغی nedahadiloo 2 1,088 14-05-2024, 05:12 PM
آخرین ارسال: hamta
  سامانه جستجوی وکلای دادگستری signco 0 461 17-04-2024, 03:11 PM
آخرین ارسال: signco
  خرید خرما آنلاین - معرفی 10 مدل از بهترین خرما های ایران tabeshestila 0 467 17-02-2024, 12:42 PM
آخرین ارسال: tabeshestila
  سامانه دوره های کمک پرستاری erv25 0 425 14-02-2024, 05:12 PM
آخرین ارسال: erv25
  سامانه پرداخت هزینه صدور گواهینامه فنی حرفه ای erv25 0 405 14-02-2024, 02:50 PM
آخرین ارسال: erv25

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 21-07-2025، 05:00 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.