امروزه به لطف اینترنت و گسترش استفاده از آن بسیاری از خدمات در حال حرکت به سمت اینترنتی شدن هستند. اغلب کسب و کارها و بانک ها با راه اندازی سایت و سامانه به ارائه خدمات الکترونیک پرداخته اند. شرکت ایران خودرو نیز برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان خود در جهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستومر مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir پرداخته است. شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.
هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
مشتریان ایران خودرو با مراجعه به این سایت قادر به انجام کلیه مراحل ثبت نام، پیگیری ثبت نام، تحویل خودرو و... هستند. از امکانات دیگر این سامانه می توان به مشاهده قیمت محصولات ایران خودرو، استعلام ثبت نام، سوابق پیامک های اطلاع رسانی و بررسی سوالات متداول مشتریان اشاره کرد.
مروزه به لطف اینترنت و گسترش
استفاده از آن بسیاری از خدمات در
حال حرکت به سمت اینترنتی شدن
هستند.اغلب کسب و کارها و بانک
ها با راه اندازیسایتو سامانه به
ارائه خدمات الکترونیک پرداخته اند.
شرکتایران خودرونیز برای بهبود
خدمت رسانی به مشتریان خود در
جهت کاهش مراجعات حضوری به
راه اندازی سایت کاستومرمشتری
ایران خودروبه
نشانیcustomer.ikco.irپرداخته
است.
(21-12-2023, 01:22 AM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
امروزه به لطف اینترنت و گسترش استفاده از آن بسیاری از خدمات در حال حرکت به سمت اینترنتی شدن هستند. اغلب کسب و کارها و بانک ها با راه اندازی سایت و سامانه به ارائه خدمات الکترونیک پرداخته اند. شرکت ایران خودرو نیز برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان خود در جهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستومر مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir پرداخته است. شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.
هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
مشتریان ایران خودرو با مراجعه به این سایت قادر به انجام کلیه مراحل ثبت نام، پیگیری ثبت نام، تحویل خودرو و... هستند. از امکانات دیگر این سامانه می توان به مشاهده قیمت محصولات ایران خودرو، استعلام ثبت نام، سوابق پیامک های اطلاع رسانی و بررسی سوالات متداول مشتریان اشاره کرد.
شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.
هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.
هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.