تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › کافه کتاب v
« قبلی 1 … 64 65 66 67 68

کتاب دنیای سیستم عامل لینوکس

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
کتاب دنیای سیستم عامل لینوکس
ali same آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 47
موضوع‌ها: 36
تاریخ عضویت: Jan 2017
اعتبار: 5
#1
Information  31-03-2017, 01:34 PM (آخرین ویرایش: 31-03-2017, 01:35 PM، توسط ali same.)
هدف از نگارش این کتاب که با عنوان سیستم عامل لینوکس تهیه شده است، گذری بر مفاهیم ابتدایی و در عین حال مهم در مباحث سیستم عامل متن باز لینوکس و به ویژه نسخه اوبونتو می باشد، اگر چه کتابهایی از این دست، به رشته تحریر درآمده اند، اما آنچه به عنوان وجه تمایز این کتاب با موارد یاد شده می توان بیان کرد، سادگی در نوشتار و توجه به مخاطبین علاقمند و دانشجویانی است که کمتر فرصت آشنایی با این موضوع را داشته اند، چرا که به طور عمومی سیستم عامل ویندوز به دلایلی روشن که نمی توان آن را تنها موفقیت علمی نام برد ،توانسته است جای خود را در بین کاربران بیشترباز نماید، البته این موضوع خود نیاز به تامل و مجالی دیگر دارد، اما سیستم عامل لینوکس، با تنوع بسیار بالا در بین متخصصین رشته های فناوری اطلاعات و کامپیوتر محبوبیت بیشتری دارد و این امر رو به فزونی می باشد چراکه سادگی، امنیت و فضای تغییر، توجه به رشد کاربران متخصص با سلایق و آگاهی متفاوت می تواند آرامش، انگیزه بیشتری به مخاطبین لینوکس هدیه نماید، آهنگ رشد و تا حدودی توجه به خلاقیت در حوزه های برنامه نویسی، شبکه، نرم افزار و سخت افزار در کار با این سیستم عامل مشهود است، امیدواریم با ارائه این کتاب و رهنمودهای ارزشمند استادان و دانشجویان و علاقمندان بتوانیم ضمن اصلاح خطاها و کاستی ها، راه روشنی برای ادامه فعالیت ها و تدوین کتاب های دیگر پیش رو داشته باشیم.  این کتاب جهت درس آزمایشگاه سیستم عامل در دانشگاه سراسری ، پیام نور و آزاد پیشنهاد می گردد، از اینرو مطالب مفید دیگری در بخش ضمائم بیان شده است .
مقدمه کتاب تالیف استاد داود رمضانی Idea


[تصویر:  attachment.php?aid=237]


فایل‌(های) پیوست شده بندانگشتی (ها)
   
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  معرفی کتاب سمفونی مردگان book2112 0 176 28-10-2024, 04:36 PM
آخرین ارسال: book2112
  کتاب "معجزه‌ی شکرگزاری" negaraaa 0 537 16-07-2023, 04:00 PM
آخرین ارسال: negaraaa
  معرفی کتاب از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز s.s.y 0 1,657 13-02-2023, 01:09 PM
آخرین ارسال: s.s.y
  دانلود کتاب های پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک متوسطه دوم heyvagp1 0 606 28-08-2021, 12:55 PM
آخرین ارسال: heyvagp1
  منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتری 1401 heyvagp1 0 357 16-08-2021, 03:43 PM
آخرین ارسال: heyvagp1
  معرفی کتاب ناتور دشت amirbabaei 0 974 27-06-2021, 12:11 PM
آخرین ارسال: amirbabaei
  معرفی کتاب مغازه خودکشی amirbabaei 0 817 25-06-2021, 12:48 PM
آخرین ارسال: amirbabaei
  مغرفی کتاب عروسک کوکی aroosak 1 1,020 16-06-2021, 11:30 AM
آخرین ارسال: rojannn
  بهترین سایت خرید کتاب کدومه؟ khosroaszadi 0 1,190 12-03-2021, 10:44 PM
آخرین ارسال: khosroaszadi
  معرفی کتاب زنان کوچک re.za 0 896 21-02-2021, 09:24 PM
آخرین ارسال: re.za

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 09-05-2025، 11:51 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.