تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › فناوری اطلاعات و ارتباطات v
« قبلی 1 … 66 67 68 69 70 … 81 بعدی »

دلایلی که منجر به شکست سئو می‌شوند

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
دلایلی که منجر به شکست سئو می‌شوند
nooshin88 آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 40
موضوع‌ها: 40
تاریخ عضویت: Apr 2018
اعتبار: 0
#1
14-05-2018, 10:32 AM
[تصویر:  seo_failing.jpg]

به کارگیری یک استراتژی برای بهینه سازی موتورهای جستجو، برای قرار گرفتن شما در صفجه اول نتایج گوگل کافی نخواهد بود. حتی وجود یک برنامه‌ریزی برای seo ، اگرچه فرصت خوبی است اما به صورتی که شما امیدوارید و  انتظار دارید ممکن است عمل نکند.

دلایلی وجود دارند که بیان می‌کند چرا استراتژی‌های شما شکست می‌خورند و شما به آرزوی خود برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل نمی‌رسید.

اگر نسبت به اشتباهات خود در این راه آگاه نشوید و بدون درک درست، به روش اشتباه خود ادامه دهید، در نتیجه این عملکرد، محتوای شما در میان یک بسته گیر خواهدکرد.

در این مقاله ما به سه مورد از رایج ترین و فلج کننده‌ترین عوامل اشاره خواهیم داشت.

1- شما کلمات کلیدی مناسبی انتخاب نکرده‌اید

تشخیص کلمه کلیدی مناسب برای شما و یا سازمانی که شما در آن فعالیت دارید، بسیار دشوار است، بخصوص اگر شما در زمینه‌ای با دسته بندی‌های متنوع مشغول به فعالیت باشید.

یکی از اشتباهات مرتبط با کلمات کلیدی، انتخاب کلمات کلیدی تکی به جای کلمات کلیدی دنباله‌دار است، به این امید که با کلمات کلیدی متداول و خیلی خاص توجه دیگران را جلب کنید.

اگر شما از کلمات کلیدی تک کلمه ای، متداول و محبوب استفاده کنید در نتیجه آن، شما خود را به یکسری کلمات اندک محدود کرده‌اید که باعث می‌­شوند حضور خود را در نتیجه جستجوهای کلی از دست بدهید.

اگر شما توانایی رقابت با شرکت‌هایی که بودجه‌ای چند میلیون تومانی برای حضور در صفحه اول نتایج گوگل اختصاص داده‌اند را ندارید پس باید به فکر پیدا کردن محدوده و مسیر کلمات کلیدی آن‌ها باشید.

آن دسته از کلمات کلیدی مناسب خواهند بود که نه بیش از حد خاص باشند و نه بیش از حد گسترده. اگر شما کلمه کلیدی را انتخاب کنید که گسترده باشد، مشتریان بالقوه شما و همچنین جویندگان خدمات و سرویس‌های متفاوت به سختی و  با صرف زمان بیشتری قادر خواهند بود تا شما را پیدا کنند و به صفحه شما برسند.

به عبارتی بهتر، اگر کسی شما را با کلمات کلیدی خاصی که انتخاب کرده‌اید جستجو نکند، شما را نمی تواند پیدا کند یا بهتر بگوییم  به گونه ای عمل کنید که مشتریان بالقوه خود را برای رسیدن به صفحه خود به زحمت نیاندازید.

کلمات کلیدی را تا حدی خاص انتخاب کنیدکه معرف سازمان و فعالیت شما باشند و تا حدی گسترده باشندکه احتمال تایپ شدن آن‌ها در نوار جستجو ازبین نرود.

2- شما از ابزار بازاریابی دیجیتال استفاده نکرده اید

ابزارهای بازاریابی دیجیتالی به شما کمک خواهندکرد تا متوجه شوید در کجای زمینه کاری خود موفق بوده‌ایدو در کجا ناموفق.

درواقع  این ابزار بر شما آشکارخواهند کرد که استراتژی شما در کجا قوی ظاهر شده و در کجا دچار ضعف است. اگر شما دوست دارید که نتیجه موفقیت آمیز تلاش‌های سئوی خود را ببینید این ابزار را فراموش نکنید.

اگر معیار موفقیت سئوی خود را تنها در افزایش و رونق کسب و کار خود می‌بینید، باید بگوییم متاسفانه شما از آن موفقیتی که تصور می‌کنید و به آن امیدار هستید دورتر خواهید ماند.

بهینه سازی محتوای سایت شما مستلزم زمان و تلاش مستمر خواهد بود. بهبود سئو در یک پروژه کوتاه مدت نیازمند تلاش بسیار است و این نیز در حالتی است که احتمال موفقیت درآن بسیار کم خواهد بود.

ابزارهای مدیریتی به شما کمک خواهند کرد تا به راحتی بتوانید جنبه‌هایی از استراتژی سئو را که بر شما پنهان بود ببینید و درک کنیدو هم چنین ارزیابی نتایج تلاش‌های خودرا برپایه استانداردی فراتر از استاندارد افزایش کسب و کار قرار دهید.

ابزاری که شما انتخاب می‌کنید قادر خواهند بود تا با توجه به تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهند که قطعا به شما در انتخاب کلمات کلیدی مناسب‌تر برای تجارتی پررونق‌تر کمک خواهند کرد. 

استفاده از کامپیوتر(سخت افزاری/نرم افزاری)، برنامه‌های آنلاین و یا دیگر ابزارهای بازاریابی در راستای ایجاد یک برنامه قوی و منسجم برای سئوی شما ضروری می‌باشند.

تغییرات تکنولوژیکی ثابت مستلزم آن است که شما نسبت به تعامل اثرات سایت خود و سخت افزار کامپیوتر به درک بالایی رسیده باشید.

دانستن مقدماتی از دوره‌های شبکه برای شما مزیتی در زمینه رقابتی فراهم می‌کند تا نسبت به هرآنچه مرتبط با سرور و سایت شما است، آگاه شوید.

اجازه ندهید تا تلاش‌های شما به دلیل تنطیمات نادرست و عدم وجود تطبیق به شکست منجر شوند.

3- شما مشتریان خودرا به درستی هدف نگرفته‌اید

پس از فرآیند طراحی سایت، در استراتژی سئو، شما نیاز دارید تا بدانید مشتریان شما وقتی در صدد استفاده از محصولات و خدمات شما هستند، دنبال چه می‌گردند. اگر شما موفق نشوید تا مشتریان خود را بشناسید، تکنیک‌های سئوی شما بی فرجام خواهند ماند.

خطاب قراردادن مخاطبین اشتباه به تجارت شما هرگز کمک نخواهد کرد حتی اگر شما توانسته باشید با بکارگیری تکنیک‌های سئو در صفحه اول نتایج نشان داده شوید. بطور مشابه، اگر شما در نتیجه جستجوها برای مشتریان واقعی خود ظاهر نشوید، جستجوی آن‌ها برای تجارت شما، به پبدا کردن شما  منجر نخواهد شد.

یک راه خوب برای این که مطمئن شوید به مشتریان واقعی خود دست یافته‌اید بررسی  Bounce Rate می‌باشد. تعداد افرادی که به وب سایت شما می‌آیند و بدون هیج گشت و گذاری در وب سایت شما، آن‌را ترک می‌کنند. اگر مقدار ‌Bounce Rate شما، مقداری بالا باشد، احتمالا شما در نتایج جستجوی اشتباهی ظاهر می‌شوید و می‌بایست استراتژی‌های سئوی شما تنظیم مجدد شوند.

وقت بگذارید تا متوجه شوید مشتریان مورد هدف شما چه کسانی هستند و تامل کنید که آن‌ها به چه شکل جستجوی آنلاین خود را انجام می‌دهند.

واضح است که مشتریان شما که دارای سنین بالاتری هستند همانند مشتریان جوان عملیات جستجو را انجام نخواهند داد. کلمات کلیدی شما باید برای مخاطبینی نمایش داده شوند که کسب و کار بهتری را برای شما به ارمغان بیاورند.

بکارگیری استراتژی درست برای سئو مستلزم آزمون و خطاست. با دقتی بالا و کمی تنظیمات شما می‌توانید راه درست را برای قرارگرفتن در صفحه اول نتایج جستجو را پیدا کنید و متعاقبا تردد و بازدیدهای سایت خود را افزایش دهید که موجب پیروزی و موفقیت سازمان شما نیز خواهد شد.

منبع: طراح سایت ستروکیت
ارسال‌ها
پاسخ
یوسف آبادی آفلاین
م. یوسف آبادی
***
ارسال‌ها: 153
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Feb 2018
اعتبار: 10
#2
15-05-2018, 12:17 AM
آموزنده بود .ممنون
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اسپم چيست و چرا بعضی از ایمیل‌های دریافتی دراسپم ذخيره مي شوند؟ mahdie3 0 490 06-05-2021, 06:01 PM
آخرین ارسال: mahdie3
  مدیرعامل ایرانسل: گران ‌نشدن اینترنت موبایل، سال آینده منجر به افت کیفیت می‌شود Paneldovom 0 392 05-12-2020, 05:19 PM
آخرین ارسال: Paneldovom
  گوشی هایی که در سال 2020 به اندروید 10 بروزرسانی می شوند. elecomco 0 452 06-04-2020, 11:15 AM
آخرین ارسال: elecomco
  تا چند روز دیگر برنامه‌های جایگزین هواوی برای برنامه‌های گوگل منتشر می‎شوند Rezaashrafi 0 443 25-12-2019, 04:48 PM
آخرین ارسال: Rezaashrafi
  در سال ۲۰۲۰ چه گوشی‌های مهمی روانه‌ی بازار می‌شوند و چه ویژگی‌هایی را به ارمغان می‌آو Rezaashrafi 0 467 19-12-2019, 05:06 PM
آخرین ارسال: Rezaashrafi
  چه سایت هایی وارد لیست سیاه گوگل می شوند sitecup1 1 1,136 15-05-2018, 12:19 AM
آخرین ارسال: یوسف آبادی

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 24-06-2025، 07:02 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.